Wat een jackpot zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, een gerucht wat echt nog niet waar is. HSV zou vijf miljoen willen betalen
Bronquote:HSV heeft een akkoord bereikt met Farfan
Gepubliceerd op 02-06-06 om 08:25 door Dashley Treffers
Volgens het regionale blad Hamburger Abendblatt zou HSV wel een akkoord hebben bereikt met PSV er Jefferson Farfán over een transfer naar Duitsland.
Met PSV zou het echter veel moeilijker zijn. Volgens de krant geeft PSV nog steeds geen duidelijkheid of en voor hoeveel Farfan weg zou mogen.
Beiersdorfer, manager van HSV, antwoorden op de vraag wanneer hij naar PSV gaat voor onderhandelingen. "Dat kan ik niet zeggen. We werken er hard aan. Maar precies aangeven waar we staan, kan ik helaas niet nog niet aangeven."
Vet shirt hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Neoktheone het volgende:
Het nieuwe shirt is bekend (en niet retro rood):
[afbeelding]
meer info:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11892
Officieel niet, maar lopen die dingen niet vaak slinks via-via?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Mag HSV uberhaupt met Farfan onderhandelingen zonder toestemming van PSV?
Betrouwbare bron hoor Ordinair!
Ik ook, net als de jaren daarvoor. Gewoon wit met roodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
6 Juli kun je hem kopen
Uit shirt blijft hetzelfde ?
Ik vind hem wel veel lijken op het shirt van 3 jaar terug..
Romarioquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik vond, en vind deze nog serieus erg mooi! ja echt!
maarrehm, ik hoop dat we ooit nog eens dit retro shirt krijgen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
6 Juli kun je hem kopen
Uit shirt blijft hetzelfde ?
quote:Philip Cocu (35) sluit zijn carriere af in het shirt van PSV. De aanvoerder en PSV zijn een nieuwe eenjarig verbintenis overeengekomen.
zn zaakwaarnemer!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
Raar dat ie tijd heeft om te onderhandelen tijdens de voorbereiding van het WK.
quote:Cocu verlengt contract met een seizoen
2 juni 2006 18:30
PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarig verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.
PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog één seizoen als clubvoetballer doorgaat.
© PSV NV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |