abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:12:16 #101
640 snoopy
peanuts
pi_38467964
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:58 schreef dutchie het volgende:
MarMar, ik dacht echt dat je al bevallen was. Nu wordt het toch nog een race om de klok; wie is er eerst MarMar of Tamea?
Of een datumtweeling?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:36:25 #102
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38468859
Even pauze tijdens de start van de verhuizing.
Het wordt een meerjarendagenplan.
Vanochtend al vette ruzie over gehad, maar uiteindelijk goed uitgepraat.
Ooooh! Ik vind het echt fantastisch knap van mezelf dat ik met al mijn hormonen zo relaxed en flexibel kan blijven!

PM'etje, fijne vakantie he!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_38469426
nou eh Tamea, vannacht dan???

pi_38469617
Dames, jetzt geht's los!!!
Mijn collega heeft net een prachtige zoon gekregen. Zit nog een heel verhaal aan vast van zogenaamd niet zwanger kunnen worden volgens de medische stand maar in België ineens wel (maar dan zonder de verzekeringsdekking...) dus dit is echt een moooooie dag!
Ploppen maar!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38469928
Woei mwanatabu

en dan zijn er nog mensen die denken dat wonderen niet bestaan, mafkeesjes

Zal ik dit weekend maar los gaan dan? kiddo is een weekendje bij schoonpa, dus op zich zou het een fijne timing zijn... nou kiddo nog even overtuigen
pi_38470189
Marmar ook nog niet bevallen? Jouw beebje houdt je ook wel in spanning hè.

En wij zijn dus weer thuis uit het ziekenhuis. Eindresultaat: morgen om 7.15 melden om ingeleid te worden.
En ik heb wel gelachen daar, al dat gewacht en een Russische co-assistente was meer dan we allebei konden hebben, dus we waren bloedmelig.
Toen we binnenkwamen, werd ik eerst aan de CTG gelegd, 30 minuten daar gelegen en toen moest het nog langer omdat beebje sliep en dus niet zo actief was. Uiteindelijk was dat OK en mochten we wachten op de gyneacoloog. Die kwam niet, maar wel kwam er een Russische co-assistente die niet zo heel super Nederlands sprak. Die stelde tig vragen (terwijl de meeste info ook al op de kaart van de vlos stond), vergat elke keer wat ik ook alweer had geantwoord en voelde wat aan m'n buik. Verder vond ze me erg jong en dacht ze dat hubbie m'n oudere broer was Na nog wat spraakverwarringen ("Bent u zelf zwanger geworden?" Ze bedoelde vanzelf, maar dat kwartje viel niet meteen bij mij) zei ze dat ze het zou gaan overleggen met de gyn en mochten we weer wachten. Tijdje later zagen we de gyn langskomen en konden we half meeluisteren met het overleg. Ze had ook een echo moeten laten doen vond hij, dus toen mochten we in de wacht voor de echo. Daar hadden we mazzel want degene voor ons moest op het moment dat ze geroepen werd haar dochtertje verschonen, dus mochten wij voor.
Echo zag er ook goed uit, beebje zat nog op dezelfde groeilijnen als bij 35 weken, alleen het vruchtwater was wat krap. Toen weer in de wacht, terwijl de co en de gyn gingen overleggen en uiteindelijk nog geen 3 minuten bij de gyn geweest. Die was heel duidelijk, baby doet het prima, maar hoeveelheid vruchtwater is toch wel krap, dus u wordt morgen ingeleid. Co kreeg nog even op d'r lazer ("dat is dus waarom je altijd een echo moet laten maken bij serotiniteit") en toen was het alweer klaar.
Toen weer naar de balie, zij alles regelen met verloskamer en met wat folders en zooi mochten we weer naar huis.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:16:22 #107
108648 cattie
lieve moeder
pi_38470375
Tamea, spannend! Morgen om deze tijd lig je te bevallen! Succes alvast!
Klinkt trouwens alsof je dezelfde co-assistent tegen bent gekomen als ik laatst een keer!
pi_38470425
oke, morgenochtend 7.15 dus, ik zal mijn best doen

Jij succes morgen!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:21:14 #109
640 snoopy
peanuts
pi_38470574
Oei spannend Tamea! Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze je dan nog voor het weekend zouden inleiden. Deden ze bij mij vorige keer nl wel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_38470731
Vogens mij was het er vandaag erg druk (iedereen liep chaotisch heen en weer, echodame was ook niet blij met nog iemand ertussen in haar overvolle schema en de gyn was dus eerst ook nog op de verloskamer bezig) en wilden ze me niet tot maandag laten lopen. Bovendien was het al dik na elven toen we een einduitslag hadden en willen ze graag vroeg beginnen met inleiden als het kan.
pi_38470772
Oeeei Tamea! Spannend Spannend Spannend!!!
♥ Love is Love ♥
pi_38471786
Tamea veel succes morgen!
pi_38471834
Morgen 7:15, check
Ik zal voor jullie duimen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38472086
Suc6 morgen Tamea...eindelijk gaat het gebeuren!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:12:08 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38472281
Oe ik voel het helemaal kriebelen hier als ik lees over je verhaal en dat je eindelijk ingeleid gaat worden Tamea. Ik voel plaatsvervangende spanning!
Bedoel je trouwens niet de arts-assistent ipv de co-assistent? Ik geloof nl. dat co-assistenten dat soort controles nog niet uit mogen voeren, maar kan het mis hebben. Arts-assistent (volgens boekje zh) is een arts die doorleert voor bijv. gyn en doet dus alles iom gyn. Co-assistent is nog geen arts en mag alleen handelen iom gyn of a.a.
Enniewees, geniet nog even met elkaar van deze laatste dag met zijn tweetjes. Ga lekker eten (als je nog een hap door je keel krijgt) en neem het ervan. Niet te laat naar bed en probeer goed te rusten.
Succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:15:45 #116
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38472388
Tamea wat spannend dus morgen word het beeb day
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_38472619
Even tussen alle bijna-bevallingsverhalen tussendoor

Vandaag heb ik een nekplooimeting gehad, ondanks dat de uitslag nog niet definitief is, heeft de Gyn gezegd dat er geen verdikking is
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:31:02 #118
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38472829
Mooi zo Stiekemurd!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:54:24 #119
108648 cattie
lieve moeder
pi_38473542
Goed zo Stiekemurd!
Bij mij in het ziekenhuis doet de gyn de controles, de arts-assistenten de spoedspreekuren en spoedcontroles en co-assistenten lopen achter de a-a aan, of doen zelf, in hun eentje, de controle, bespreken dat met de gyn en de gyn doet daarna de controle over. Als dat gebeurd is het wat omslachtig (2x hetzelfde verhaal vertellen), maar ach, die co moet het ook leren denk ik dan maar.
pi_38473618
Spannend Tamea!!

Fijn Stiekemurd, dat moet toch een opluchtig zijn denk ik zo!

Dames, wat hebben jullie klaar staan in de ziekenhuistas? Hier gaat het hopelijk een thuisbevalling worden maar er moet natuurlijk wel een tasje klaar staan voor het geval dat. Ik lees de meest uiteenlopende lijstjes op het internet, wat vonden jullie een must om mee te nemen?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:59:13 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38473701
O god, de paranoia begint hoor..
Ik ben 6 weken nu maar ik voel eigenlijk..niets!
Behalve ieieieieiets meer gespannen borsten dan en af en toe wat vaag gerommel en kleine "spiertrekking-kjes" in mijn buik, maar da's dan ook minimaal...verder: geen misselijkheid, niets.

Maar ja, toch 2 testen die niet zomaar positief zijn..alleen nu ga ik dus denken dat ik zwanger ben van een leeg vruchtzakje ofzo

En ik ga pas de 20e voor een echo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:01:49 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_38473779
Ik heb in mijn bevallingstas de meest uiteenlopende dingen zitten, maar een must zijn denk ik:
-fototoestel(len)
-ondergoed en een setje kleding
-voedingsbh
-telefoon
-eerste setje kleding voor de baby (Nou ja, setje, mijn baby heeft een eigen tas vol..)
en toiletspullen enzo, maar of dat nou echt een must is...
pi_38473882
Tandpasta, tandenborstel en deo (was ik vergeten, kon m'n man weer heen en weer)
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:07:22 #124
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38473959
vergeet niet wat mueslirepen of sultana's voor manlief in de tas te stoppen plus een lijstje met telefoonnummers van mensen die je wil bellen als de kleine is geboren (stel dat je telefoon het begeeft).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:09:14 #125
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38474027
Toiletspullen zijn overigens wel een must hoor. Ik ben dan wel niet in het ziekenhuis bevallen maar ik vond het heerlijk om na de bevalling te douchen en me op te frissen.
Een schoon t-shirt voor je man is ook prettig. Je weet nooit wat die allemaal nog over zich geen krijgt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38474179
Hoe zou het met Martineke zijn?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:16:09 #127
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38474284
ohhh tamea spannend !!!!!

en inderdaad, ik vraag me af of alles bij martineke goed is gegaan!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:49:37 #128
24188 Belana
kloon van belana
pi_38475463
Tamea, wat een verhaal nou, er gaat eindelijk wat gebeuren
Wat dutchie zegt, lekker nog even genieten vanavond van de rust, lekker eten en op tijd slapen, je zult je eenergie nodig hebben Ik vind het ook erg spannend!

stiekemurd, das goed nieuws! prettig dat ie dat meteen heeft gezegd!

vivi, ik snap wel wat bedoelt, in het begin zie je niks, voel je niks.... huuuuuhhh!!! Maar zo'n test is echt niet voor niks positief hoor De kwaaltjes beginnen meestal rond een week of 6/7 dus het kan nog komen, misschien hang je morgen al vloekend boven de wc Komt allemaal vast goed!

Gut ja, een ziekenhuis tasje, dat moet ook weer he... ik mag me wel eens gaan voorbereiden, want die tijd gaat toch harder dan je denkt!

cattie had je mijn post over de buikband gezien? leek me wel wat voor jou ook namelijk!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:50:56 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38475518
Vivi, herkenbaar! De eerste weken wachten duurt zolang! Maar trust me, de eerste 5 minuten ben je "blij" dat je misselijk bent, daarna vervloek je het!
Nu zie ik trouwens waar ik je van ken, van foto's van Max!
Goede tips trouwens voor het ziekenhuistasje!

Hier bezig met inpakken maar ff een pauze ingelast, lig nu even plat. Heb er nog even geen zin in, tot we er zijn denk ik, dan weer wel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:55:33 #130
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_38475695
Tas inpakken Dat moest ik ook maar eens gaan doen Ook moet ik nog tussen de kleertjes van Amber zoeken naar de unisex kleertjes enzo en rompertjes
En een geboortekaartje
erg zeg, wat een verschil met de zwangerschap van Amber
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_38476334
Ow, het viel dus nog wel mee hoe laat ik was met al die dingen, als ik jullie zo hoor (tasje, geboortekaartje). Alleen is het bij mij wel de eerste.

En volgens mij was het wel een co-assistente. Dat zei ze iig zelf en ze was er pas 2 maanden maar al wel bijna weer klaar (co-schap is toch altijd 3 maanden). En ze heeft ook bijna niets zelf gedaan hoor, op een hoop vragen (twee keer) stellen na. De CTG en echo zijn door anderen gedaan en ze moest alles met de gyn overleggen (vandaar dat het ook zo lang duurde).
Ben benieuwd of ik haar nog terugzie morgen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:16:34 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_38476428
ow maar met een tweede doe je juist alles nog later met de eerste hield het me de hele tijd zo bezig dat alles wel voorbereid was, nu moet ik mezelf echt schoppen...
stormy waters...
sailin'
pi_38476643
vivi, gefeliciteerd. en ik ben ook nauwelijks misselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen. zegt allemaal niks. succes met 't wachten tot de 20e (da's al niet eens zo heel lang meer).
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:22:32 #134
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38476656
Tamea spannenddd!

Soms voel ik mijn buikspieren "kraken", heb ik dan een buikband nodig? En hoe kom ik aan een leuke? Want ik zie om me heen steeds maar zeer afzichtelijke banden....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:25:28 #135
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38476764
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Vivi het volgende:
O god, de paranoia begint hoor..
Ik ben 6 weken nu maar ik voel eigenlijk..niets!
Behalve ieieieieiets meer gespannen borsten dan en af en toe wat vaag gerommel en kleine "spiertrekking-kjes" in mijn buik, maar da's dan ook minimaal...verder: geen misselijkheid, niets.
Wees blij!
quote:
Maar ja, toch 2 testen die niet zomaar positief zijn..alleen nu ga ik dus denken dat ik zwanger ben van een leeg vruchtzakje ofzo
Helemaal herkenbaar.
quote:
En ik ga pas de 20e voor een echo
Waarom krijg je geen 12weken echo?

Edit! haha! je gaat 20 juni voor een echo!
Ik dacht dat je de 20weken echo bedoelde... :d

In dat geval, geduld is een schone zaak.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:25:42 #136
103793 kozakken
Living the life
pi_38476772
Terug van arbo-arts. Gewoon tot bevallingsverlof arbeidsongeschikt. (weet niet helemaal zeker of ik de jompel nu echt op z'n plek vind, maar voelt wel zo!!)
Binnen tien minuten weer buiten. Hij zag geen grond om nog weer met reintegratie te beginnen voor die drie weken.
Veel succes met de laatste loodjes, zei hij nog
Fijn, ook geregeld en geeft vooral in m'n hoofd extra rust.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:27:35 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_38476827
Goed gedaan Kozakken!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:32:01 #138
24188 Belana
kloon van belana
pi_38476990
lekker kozakken en die jompel is wel op zijn plaats hoor, het geeft heerlijke rust in het koppie
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:40:01 #139
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38477265
Geniet er maar gewoon van, Kozakken!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:41:29 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_38477307
Goedzo Kozakken, fijn dat het je rust geeft.

Belana, ik had je post idd gelezen, goede tip! Ik heb het nog niet gebruikt, want ik ben de afgelopen dagen wel heel weinig mobiel en liggend op de bank heb ik geen band nodig denk ik. Ik weet dat ik moet blijven bewegen, maar het is wel moeilijk.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:45:22 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_38477435
ik snap wel wat je bedoelt cattie, die neiging heb je op een gegeven moment gewoon en ach, als het kan, waarom zou je dan ook nog? Ik heb nog een ukkie hier regelmatig dus ik moet wel en daarnaast is mijn ervaring van de vorige keer zo dat ik toch wel zo lang mogelijk in beweging wil blijven, ik was zo vreselijk stijf na de bevalling!
stormy waters...
sailin'
pi_38477705
De geboortegolf in onze familie is begonnen. We waren met 5 nichtjes tegelijk zwanger en gister is de eerste bevallen van een zoon Sem. Nu ben ik de volgende die bevallen moet Denk dat we morgen even gaan kijken naar de kleine Sem en denk dat ik die dan maar gewoon meeneem
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:00:20 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_38477894
Moonah, CC en Xen, jullie hebben mail (pas op, tis een lang zeikverhaal )
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 16:15:16 #144
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_38478375
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Vivi het volgende:
Moonah, CC en Xen, jullie hebben mail (pas op, tis een lang zeikverhaal )
Van dit soort posts begrijp ik de bedoeling nooit Ze zien toch vanzelf dat ze mail hebben, dan hoef je dat hier toch niet te posten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_38478619
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Tamea spannenddd!

Soms voel ik mijn buikspieren "kraken", heb ik dan een buikband nodig? En hoe kom ik aan een leuke? Want ik zie om me heen steeds maar zeer afzichtelijke banden....
De buikbanden zoals je die bij modewinkels en bijv. de prenatal ziet zijn eigenlijk puur ter decoratie. Er bestaan ook banden die steun geven, maar die zijn alleen aan te raden als je echt last hebt van je rug/banden. Zo'n band neemt namelijk een deel van de spierwerking over waardoor je spieren zelf minder hard hoeven werken en aan kracht af kunnen nemen.
Maar voor de vrouwen die echt last hebben kan het een uitkomst zijn!
  Milf vrijdag 2 juni 2006 @ 16:23:09 #146
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38478707
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Van dit soort posts begrijp ik de bedoeling nooit Ze zien toch vanzelf dat ze mail hebben, dan hoef je dat hier toch niet te posten
Precies. Anders kan de mail net zo goed op het forum worden geplaatst. Fok is geen prikbord dat je mail hebt verstuurd.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:24:30 #147
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38478752
Okidokio
Nou, zo'n last heb ik niet Owlet. Ik heb meer last van harde en rommelbuikjes.
pi_38478833
dan kun je dus gewoon lekker een afzichtelijke gaan aanschaffen paradijsvögel.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:34:09 #149
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38479114
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef bixister het volgende:
dan kun je dus gewoon lekker een afzichtelijke gaan aanschaffen paradijsvögel.
Yes!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 17:07:06 #150
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38480232
Het is me gelukt, 1 dag niets gekocht voor de beebie ..
owja, het is koopavond

Succes Tamea, ik zal voor je duimen!! als ik niet slaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')