*Sluit zich aan bij mijn reply aan Moonah*quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef Copycat het volgende:
Wat lees ik nu!
Viev!!!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Sluit zich qua mail aan bij Moonah![]()
.
Ben het helemaal met je eens, en bedankt voor je relativeringsvermogen, dat ontbreekt er nu ff aan bij mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft niet, hoor, privé is privé.
En de schrik en wat daar nog meer bij komt heeft in dit soort situaties altijd eerst de overhand bij hemmessen, dus no worries, komt vast goed, en als niet, ja, dan niet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef vamperotica het volgende:
Nieuwe zwangeren gefeli!
Opknappenstaanders....Kom op met die vruchtwatertsunami!!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Neuk het volgende:
Ben jij een vroege vogel?
Kom dan zaterdag 3 juni tussen 8.00 en 10.00 uur naar Prénatal!
En krijg 20% korting* op al je aankopen!
Tis maar een tipje dat ik net in een nieuwsbrief kreeg gemaild.
Ja tegenover elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef poemojn het volgende:
Liggen BabyTotaal en Prenatal daar toevallig niet vlak bij elkaar?
* Disclaimer opzoeken gaat...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:38 schreef poemojn het volgende:
Zou die korting ook gelden voor aanbiedingen?![]()
Misschien kom ik je wel tegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef poemojn het volgende:
Gewoon proberen dus als we op tijd wakker zijn & niet oma hoeven te helpen bij verhuizingBedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Vivi het volgende:
Hey Moonah, je bent 1 dag na mijn verjaardag uitgerekend
Enneuhh...mag ik ook in het lijstje? En wel op 27 januari 2007![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:15 schreef Tamea het volgende:
Pfff, erg slecht geslapen door de zenuwen, maar zodadelijk dan eindelijk naar het ziekenhuis. Hopelijk houden ze me daar en wandelen we met z'n drieën naar buiten.
GA ik ook een keer op vakantie, mis ik alle bevallingenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:25 schreef nanalune het volgende:
Dat wordt heerlijk roze hier binnenkort dus![]()
Tamea, succes vandaag!!![]()
Mar mar, ik duim voor je dat het snel gaat gebeuren, wachten lijkt me slopend!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |