Wees blij!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Vivi het volgende:
O god, de paranoia begint hoor..
Ik ben 6 weken nu maar ik voel eigenlijk..niets!
Behalve ieieieieiets meer gespannen borsten dan en af en toe wat vaag gerommel en kleine "spiertrekking-kjes" in mijn buik, maar da's dan ook minimaal...verder: geen misselijkheid, niets.
Helemaal herkenbaar.quote:Maar ja, toch 2 testen die niet zomaar positief zijn..alleen nu ga ik dus denken dat ik zwanger ben van een leeg vruchtzakje ofzo
Waarom krijg je geen 12weken echo?quote:En ik ga pas de 20e voor een echo
Van dit soort posts begrijp ik de bedoeling nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:00 schreef Vivi het volgende:
Moonah, CC en Xen, jullie hebben mail (pas op, tis een lang zeikverhaal![]()
)
De buikbanden zoals je die bij modewinkels en bijv. de prenatal ziet zijn eigenlijk puur ter decoratie. Er bestaan ook banden die steun geven, maar die zijn alleen aan te raden als je echt last hebt van je rug/banden. Zo'n band neemt namelijk een deel van de spierwerking over waardoor je spieren zelf minder hard hoeven werken en aan kracht af kunnen nemen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Tamea spannenddd!
Soms voel ik mijn buikspieren "kraken", heb ik dan een buikband nodig? En hoe kom ik aan een leuke? Want ik zie om me heen steeds maar zeer afzichtelijke banden....
Precies. Anders kan de mail net zo goed op het forum worden geplaatst. Fok is geen prikbord dat je mail hebt verstuurd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Van dit soort posts begrijp ik de bedoeling nooitZe zien toch vanzelf dat ze mail hebben, dan hoef je dat hier toch niet te posten
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:26 schreef bixister het volgende:
dan kun je dus gewoon lekker een afzichtelijke gaan aanschaffen paradijsvögel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |