abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 14:13:40 #251
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38558050
2/.3 liter water per dan is niet zo vreemd hoor
pi_38558090
ja, ik had het tegen jou, je moet er "iets" voor overhebben :p het is trouwens zo slecht niet
balsporten :r
  maandag 5 juni 2006 @ 14:33:14 #253
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38558508
Na enig onderzoek (uit de links van de OP en suggesties van anderen) heb ik maar besloten Mark Rippetoes Starting Strength Routine programma na te streven. Nou heb ik dus ook gelijk gekeken naar alles wat ik nodig heb qua eten (ivm bulken) en dergelijken, en stuitte toch nog op wat vraagjes. Hopelijk kunnen jullie ze wat verduidelijken voor mij

• Ik heb mijn energieverbruik uitgerekend, en kwam uit op: 1879. Verder staat in de uitleg dat je er 20% bij op moet doen, resulterend in: 2270 kcal. Echter als ik naar voedingschemas van anderen kijk, zie ik maaltijden die resulteren in 4000+ kcal. Doe ik hier iets fout?

• Bij de deadlift en squat moet je altijd je rug hol houden?

• Meestal sta ik pas op rond 10:00 (hoef er vaak niet eerder uit), hierdoor mis ik gelijk 2 maaltijden, is dit ernstig of kan ik het compenseren door mijn eetcyclus te vertragen met 2.5 uur? (dus inplaats van 7:30, om 10:00 beginnen)

• Hoelang moet je bulken? Het schema wat ik wil aanhouden duurt (volgens mij?) 6 maanden. Houdt dit ook in dat je 6 maanden, zonder een dag te missen, moet bulken?

• Welk product is aan te raden om als shake erbij te nemen? Whey Gainer, Mammoth (gebruik ik nu) of iets anders?

Zijn er nog anderen die bij de ACLO in Groningen trainen?
  • pi_38558684
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:15 schreef Tommy__ het volgende:
    ja, ik had het tegen jou, je moet er "iets" voor overhebben :p het is trouwens zo slecht niet
    Hehe, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat ik nu al aan de 2/3 liter water per dag probeer te komen, (hoewel het de laatste paar dagen niet echt gelukt is, voelde gewoon zelf dat ik uitgedroogd was )

Maarja, ik vroeg eigenlijk om ervaringen met stackers, en of ik krachtraining (incl. vvm verhogen) kan combineren met vet verliezen.

Oja, en nog even een vraagje
    Ik ben nu een beetje een splitschema in elkaar aan het klooien, zou ik me erector spinae ook moeten trainen bij mn rugtraining?
    En traps=bovenrug lats=onderrug toch?
    pi_38559023
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:33 schreef Life het volgende:
    Na enig onderzoek (uit de links van de OP en suggesties van anderen) heb ik maar besloten Mark Rippetoes Starting Strength Routine programma na te streven. Nou heb ik dus ook gelijk gekeken naar alles wat ik nodig heb qua eten (ivm bulken) en dergelijken, en stuitte toch nog op wat vraagjes. Hopelijk kunnen jullie ze wat verduidelijken voor mij

• Ik heb mijn energieverbruik uitgerekend, en kwam uit op: 1879. Verder staat in de uitleg dat je er 20% bij op moet doen, resulterend in: 2270 kcal. Echter als ik naar voedingschemas van anderen kijk, zie ik maaltijden die resulteren in 4000+ kcal. Doe ik hier iets fout?
    Je doet niets fout, maar bedenk goed dat 1. je sowieso al extra kcals erbij op moet tellen omdat je krachttraining doet, waardoor ook je energieverbruik flink omhoog gaat na de training 2. die 20% het absolute minimum is.
    Meer = beter. Begin maar eens met een 3000-3500kcal, dat moet zeker resultaten opleveren.

• Bij de deadlift en squat moet je altijd je rug hol houden?
    Niet per se. Je rug moet in jouw meest natuurlijke houding staan, en dat is meestal recht. Maar in beide gevallen geldt dat omhoog kijken, goed in- en uitademen en je buikspieren aanspannen goed genoeg werkt (dan zit je meestal in je natuurlijke houding)

• Meestal sta ik pas op rond 10:00 (hoef er vaak niet eerder uit), hierdoor mis ik gelijk 2 maaltijden, is dit ernstig of kan ik het compenseren door mijn eetcyclus te vertragen met 2.5 uur? (dus inplaats van 7:30, om 10:00 beginnen)
    Om 10:00 beginnen ja met je ontbijt, dan bijvoorbeeld om 13/14 uur lunch, avondeten om 18 uur en om 21 uur nog een laatste maaltijd. Heb je er gelijk 4 te pakken, dit is natuurlijk zonder de tussendoortjes (fruit, melk, evt koek oid)

• Hoelang moet je bulken? Het schema wat ik wil aanhouden duurt (volgens mij?) 6 maanden. Houdt dit ook in dat je 6 maanden, zonder een dag te missen, moet bulken?
    Niks moet. Maar het is wel verstandig om voorlopig niet aan afvallen of zo te denken. Gewoon elke dag heel veel eten, en dan is het ook niet erg als je eens een dag wat minder erop let (1 keer in de week een junkdag bijvoorbeeld)

• Welk product is aan te raden om als shake erbij te nemen? Whey Gainer, Mammoth (gebruik ik nu) of iets anders?
    Een weightgainer kan je gebruiken om net die extra calorieen en carbs binnen te krijgen. Verder heb je eigenlijk weinig nodig. Ja, veel kwark en veel melk, zit zat eiwit in

• pi_38559182
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:40 schreef synthesix het volgende:

[..]

Hehe, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde dat ik nu al aan de 2/3 liter water per dag probeer te komen, (hoewel het de laatste paar dagen niet echt gelukt is, voelde gewoon zelf dat ik uitgedroogd was )

Maarja, ik vroeg eigenlijk om ervaringen met stackers, en of ik krachtraining (incl. vvm verhogen) kan combineren met vet verliezen.

Oja, en nog even een vraagje
    Ik ben nu een beetje een splitschema in elkaar aan het klooien, zou ik me erector spinae ook moeten trainen bij mn rugtraining?
    En traps=bovenrug lats=onderrug toch?
    Ga alsjeblieft geen stackers gebruiken om van 22% naar 14% te komen. Gewoon elke dag water zuipen tot je erbij neervalt (tegen de 4 liter is perfect), 4-5x per week cardio en NIET aan spiermassa-winnen denken. Dat is onmogelijk in jouw geval. Denk goed om je eten.

Erector is de belangrijkste spier van je hele rug, ja dus.

Traps = midden v/d bovenrug, loopt door tot aan de nek (monnikkapsspier)
    Lats = de "buitenkant", dwz de vleugels die je rug wijdte geven
    Erector = de onderrug, zit dus zowel onder de traps als onder de lats

Rugsplit:

1. Deadlift
    2. Pull up / Lat pulldown
    3. Bent over row

en evt:
    Power/ hise shrug

Powershrug moet je in een powerrack doen; je zet de pinnen op kniehoogte, doet vervolgens een explosieve rack pull waarbij je je schouders maximaal shrugt. Je zou het kunnen vergelijken met een explosieve partial deadlift met aansluitend een explosieve shrug. Beste trapsoefening.

Hise shrug is simpelweg een shrug waarbij de barbell op je traps ligt, als bij squats dus. Werkt ook goed, zowel voor traps als voor upper back.
      maandag 5 juni 2006 @ 15:08:33 #257
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_38559395
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:54 schreef LedZep het volgende:

[..]
    Bedankt
    pi_38559571
    Nou die powershrug zal wel niet door gaan, want volgens mij hebben ze alleen maar een bench press-rek (hoe noem je dat)..

Wat betrefd stackers, waarom moet ik die niet nemen? Ik zie het zeer zeker niet als een wondermiddel, maar als ik icm, wat jullie allemaal voorstellen, stel: 1 ons per dag aan vet meer kwijt raak, dan ben ik daar toch al blij mee. Bovendien, kan de extra trainings-lust ook wel gebruiken: Ik heb best wel een hekel aan cardio eigenlijk, maarja wat moet dat moet he

En heeft krachttraining wel zin dan, als ik toch geen spiermassa ga winnen? (op zich kan ik niet klagen over de spiermassa die ik nu heb voor een endo + niet-bber/fitnesser/hardcore-sporter. Dus het heeft ook niet echt prioriteit.

//edit
    Oja, en zou ik niet Stiff-legged Deadlifts moeten doen ipv conventionele?

[ Bericht 6% gewijzigd door synthesix op 05-06-2006 15:24:45 ]
    pi_38559867
    Als je een hekel aan cardio hebt moet je IMO al helemaal geen stackers gebruiken; je zult niet zoveel cardio meer hoeven te doen waardoor die stacker toch een wondermiddel gaat worden, iets wat je altijd moet voorkomen naar mijn mening.

Gewoon doortrainen, dan ben je na de zomer flink warmgedraaid en kan je gelijk aan de slag met het zwaardere werk.
    pi_38559889
    Conventional deads voor rug
    Sumo en stiff legged deads voor benen
      maandag 5 juni 2006 @ 15:44:00 #261
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38560402
    In beginsel is uit onderzoek gebleken:
    Hoe sneller je afvalt, deste slechter de ratio vet/spier 'verbranding'. (van iedere kilo die je afvalt is een deel spier en een deel vet) Dat hele principe ga ik hier niet uitleggen, google daar een op.
    pi_38560614
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:
    Als je een hekel aan cardio hebt moet je IMO al helemaal geen stackers gebruiken; je zult niet zoveel cardio meer hoeven te doen waardoor die stacker toch een wondermiddel gaat worden, iets wat je altijd moet voorkomen naar mijn mening.

Gewoon doortrainen, dan ben je na de zomer flink warmgedraaid en kan je gelijk aan de slag met het zwaardere werk.
    Ik gebruikte altijd de oude stackers icm. cardio voor het ontbijt, dat hielp behoorlijk
    Welke stackers nu goed zijn weet ik niet, mr.J heeft volgens mij wel ervaring met goede fatburners.

De zomer begint er ook weer aan te komen. Bij het bankdrukken stond een wachtrij en de rest was weer barbell curls aan het doen (lekker met de rug heen en weer gaan)
    Gelukkig stond er de rug en triceps op het schema vandaag.
      maandag 5 juni 2006 @ 15:51:32 #263
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38560649
    Die paar liter water aanbevelingen vind ik trouwens maar een beetje schamel. Ik heb vandaag (opgestaan om 10 uur) bijvoorbeeld al 3,5 liter op (en een liter melk). Ik kom altijd makkelijk over de 5 liter per dag. Maar ik drink nu eenmaal veel

ja ik pis ook heel veel..
    pi_38560816
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:25 schreef LedZep het volgende:

Ja maar als ik niet minder cardio ga doen, dan worden mijn resultaten dus alleen maar beter?

Maar kun je m'n andere vraag ook nog beantwoorden: heeft t zin om kt te doen, vanuit een fatloss oogpunt?

@miguel
    Ja daar ben ik mij bewust van, so be it, maar nu heb ik maar 1,5 maand ofzo, na de zomer heb ik een heel jaar om de spiermassa weer op te bouwen, en om me droog te trainen.
    pi_38560846
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:56 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja maar als ik niet minder cardio ga doen, dan worden mijn resultaten dus alleen maar beter?

Maar kun je m'n andere vraag ook nog beantwoorden: heeft t zin om kt te doen, vanuit een fatloss oogpunt?

@miguel
    Ja daar ben ik mij bewust van, so be it, maar nu heb ik maar 1,5 maand ofzo, na de zomer heb ik een heel jaar om de spiermassa weer op te bouwen, en om me droog te trainen.
    Hoe lang ben je nu, hoe zwaar, en je BF% ?
    pi_38560887
    Vanuit "fatloss oogpunt" niet, wel vanuit "voorbereiding-op-je-post-zomer-bulk"periode.

Misschien worden je resultaten beter, dat weet ik niet. Maar het is gewoon bullshit om stackers te gaan gebruiken (zeker als je net begint). Beetje hetzelfde als een d-bol kuurtje na een half jaar trainen, want tenslotte groei je dan ook alleen maar harder. Gewoon the natural way. Stackers zijn dan ook bedoeld om die laatste procentjes vet eraf te krijgen, niet voor gevalletjes zoals jij.
    pi_38560995
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:57 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu, hoe zwaar, en je BF% ?
    1,65m
    70,5 kg
    Bf: Ik heb geen idee, maar ik heb een paar jaar geleden gemeten op zon weegschaal, en toen was 't 22%, en sindsdien ben ik een beetje vetter geworden denk ik.
      maandag 5 juni 2006 @ 16:03:28 #268
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38561029
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:56 schreef synthesix het volgende:
    @miguel
    Het probleem is dus. De meeste mensen meten nog steeds in kilo's. Je zult dus kilo's verliezen, een deel hiervan is vet, een deel spieren. Als je nu weer aan gaat komen heb je een grote kans dat je weer op hetzelfde gewicht zult komen, maar nu is er een groter aandeel vet. Je vetpercentage zal dus hoger zijn bij een gelijk weegschaalgewicht...
    Natuurlijk willen we er allemaal goed uitzien in onze zwembroek, maar je moet altijd lange termijn blijven denken.
    pi_38561194
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef LedZep het volgende:
    Vanuit "fatloss oogpunt" niet, wel vanuit "voorbereiding-op-je-post-zomer-bulk"periode.

Misschien worden je resultaten beter, dat weet ik niet. Maar het is gewoon bullshit om stackers te gaan gebruiken (zeker als je net begint). Beetje hetzelfde als een d-bol kuurtje na een half jaar trainen, want tenslotte groei je dan ook alleen maar harder. Gewoon the natural way. Stackers zijn dan ook bedoeld om die laatste procentjes vet eraf te krijgen, niet voor gevalletjes zoals jij.
    Ja ik weet het 't is zwak, maar je moet er wel ff rekening mee houden, dat ik het niet doe omdat ik te lui ben om hard te trainen, maar omdat het me gewoon niet gaat lukken om voor de zomer van m'n pens af te zijn, met of zonder stackers, alleen beter iets dan niets he..

En ja, ik weet dat ik eerder had moeten beginnen, en ik had eigenlijk al twee maanden geleden op een sportschool moeten zitten, maar helaas is dat niet gebeurt, o.a. door dat ik gepland had met een vriend op fitness te gaan, maar die was nogal ongemotiveerd
    pi_38561303
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:03 schreef Miguel het volgende:

[..]

Het probleem is dus. De meeste mensen meten nog steeds in kilo's. Je zult dus kilo's verliezen, een deel hiervan is vet, een deel spieren. Als je nu weer aan gaat komen heb je een grote kans dat je weer op hetzelfde gewicht zult komen, maar nu is er een groter aandeel vet. Je vetpercentage zal dus hoger zijn bij een gelijk weegschaalgewicht...
    Natuurlijk willen we er allemaal goed uitzien in onze zwembroek, maar je moet altijd lange termijn blijven denken.
    Ik denk niet echt in kilo's meer hoor. Maar ik ga naar de vakantie door met bb-en, het is niet iets speciaal voor deze zomer, en na de vakantie heb ik veel meer tijd om die massa weer terug te winnen.
    pi_38561611
    Hier overigens het schema dat ik net in elkaar gedraaid heb:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    Dag   Spiergroep   Oefening   Sets   Reps   
    Dag 1               
       Borst             
          Flat Barbell Bench Press   3   08-15   
          Machine Incline Chest Press   3   08-15   
          Pec Decks   3   08-15   
       Rug            
          Behind the Neck Lat Pull-Down    3   08-15   
          Bent-over Row   3   08-15   
          Deadlift   3   08-15   
       Abs            
          Crunches    4   20   
       Cardio            
          Threadmill Interval   1   15   
          Bike Interval   1   15   
    Dag 2               
       Cardio            
          Bike 150 bpm   1   15   
          Cross trainer 150 bpm   1   25   
          Threadmill 150 bpm   1   15   
          Bike 130 bpm   1   5   
    Dag 3               
       Quads            
          Squats   3   8-15   
          Lunges   3   8-15   
          Leg press   3   8-15   
       Hamstrings            
          Stiff-legged Deadlift   3   8-15   
          Leg Curl         
       Calves            
          Leg press Calve raises   3   10-18   
       Cardio            
          Bike Interval   1   15   
    Dag 4               
       Cardio            
          Bike 150 bpm   1   15   
          Cross trainer 150 bpm   1   25   
          Threadmill 150 bpm   1   15   
          Bike 130 bpm   1   5   
    Dag 5               
       Shouders            
          Dumbell Side Lateral Raise   3   8-15   
          Military Press   3   8-15   
          Shoulder Press   3   8-15   
       Biceps            
          Alternated Dumbell Curl   3   8-15   
          Hammer Curl         
       Triceps            
          Close Grip Bench Press   3   8-15   
          French Press   3   8-15   
       Cardio            
          Bike Interval   1   15   
    Dag 5               
       Dag 1...etc.            

Opmerkingen               
       Opbouw van reps tot de max aangegeven rep bereikt is, en dan verder met volgende gewicht.      

Ik hoop dat hij leesbaar is
      maandag 5 juni 2006 @ 16:25:23 #272
    23604 J-Will
    Hou je klep dicht!
    pi_38561726
    vandaag 5*100 in de legpress, vond ik wel leuk Half jaar geleden was 70 a 80 echt de max, anders gingen mijn knieën echt kapot. Nu dus 100 met het gevoel dat 120 ook moet lukken
    Anders krèdde een poar patse!
    met dank aan SF
    http://nba-fan.blogspot.com
    pi_38561779
    Ben toch maar gaan trainen, en ja hoor, die hele zaal voor met fatsige endo's die hun dumbells niet terug leggen En komt zo'n 100+ 25%+ gast naar mij toe om ff te melden dat ik vergeet binnenkant borst te trainen Ga cardio'en man
      maandag 5 juni 2006 @ 16:31:32 #274
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_38561911
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 13:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Jij treft het formaat tokkie aan denk ik
    Helemaal geen vrouwen.
    Godfather Bodybuilding topic reeks
      maandag 5 juni 2006 @ 17:29:37 #275
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38563651
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:26 schreef Sloper het volgende:
    binnenkant borst
    pi_38564025
    God, net een tenniswedstrijd verloren, met mijn 100kg ben ik toch niet meer de snelste op de baan

Nu heb ik last van mijn linkerbeen en morgen staat weer benen op het programma, ben benieuwd hoe het gaat lopen...
    pi_38566210
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 16:25 schreef J-Will het volgende:
    vandaag 5*100 in de legpress, vond ik wel leuk Half jaar geleden was 70 a 80 echt de max, anders gingen mijn knieën echt kapot. Nu dus 100 met het gevoel dat 120 ook moet lukken
    ja, ik heb laatst 90 geprobeert om wat te minderen in m'n reps, maar ik perste er toch nog 16 uit ik snap er niets meer van

gatver nog 3 weken voor ik trug naar de gym kan kl t tentames

btw, wat is een ons??
    pi_38566290
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

ja, ik heb laatst 90 geprobeert om wat te minderen in m'n reps, maar ik perste er toch nog 16 uit ik snap er niets meer van

gatver nog 3 weken voor ik trug naar de gym kan kl t tentames

btw, wat is een ons??
    Een ons, qua gewichtsmaat? Weet je dat niet?

Like... 100gram, of 0,1kg
    pi_38566490
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef McGilles het volgende:

[..]

Een ons, qua gewichtsmaat? Weet je dat niet?

Like... 100gram, of 0,1kg
    nee ik ben belg

ik gebruik woorden als kuisen, trottoir, plattekaas enz
      maandag 5 juni 2006 @ 18:54:50 #280
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_38566498
    Ik heb even een voedingschema opgesteld aan de hand van LedZep's 3000/3500 kcal suggestie. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden. Er zit geen shake of dergelijke tussen, omdat ik een arme student ben

Iemand nog opmerkingen/suggesties over wat er anders moet?
    pi_38566633
    eet je geen vlees 's avonds?.. of noemt dat saucijs? wat is saucijs??
    pi_38566659
    en vergeet de tussendoortjes niet (glaasjes melk etc)
    pi_38566698
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:54 schreef Life het volgende:
    Ik heb even een voedingschema opgesteld aan de hand van LedZep's 3000/3500 kcal suggestie. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden. Er zit geen shake of dergelijke tussen, omdat ik een arme student ben

Iemand nog opmerkingen/suggesties over wat er anders moet?
    ~

De 4 maaltijden zien er goed uit, maar ga je dit dag in dag uit eten, lijkt me een beetje eentonig
    Of is dit meer een algemeen idee van wat je gaat eten?
    pi_38566732
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 18:58 schreef Tommy__ het volgende:
    eet je geen vlees 's avonds?.. of noemt dat saucijs? wat is saucijs??
    Rare belg!

Saucijs, is een worst ja!
      maandag 5 juni 2006 @ 19:06:50 #286
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_38566948
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

~

De 4 maaltijden zien er goed uit, maar ga je dit dag in dag uit eten, lijkt me een beetje eentonig
    Of is dit meer een algemeen idee van wat je gaat eten?
    Dit is algemeen voor nu. Onderin staat nog het alternatief voor avondeten, lasagna. Bevat ongeveer evenveel kcal als het avondeten in het schema. Dit wissel ik dus gewoon af per dag.

En een saucijs is een worst idd
    pi_38567127
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:06 schreef Life het volgende:

[..]

Dit is algemeen voor nu. Onderin staat nog het alternatief voor avondeten, lasagna. Bevat ongeveer evenveel kcal als het avondeten in het schema. Dit wissel ik dus gewoon af per dag.

En een saucijs is een worst idd
    Probeer nog wat fruit te eten, of is dit te duur? Anders ananas uit blik, goed betaalbaar is dit (neem wel op sap)
    Voor de rest lekker veel melk en misschien nog een bakje kwark voor het slapen gaan oid?
    pi_38567805
    Goed schema Life! Enige wat ik kan bedenken is dat je (te) laag in eiwitten zit; dit kan je verhelpen door elke avond voor je gaat slapen een bakje kwark te nemen zoals al voorgesteld is. Dit komt neer op 180 euro per jaar, dus ik denk dat je dat wel moet kunnen veroorloven

Tussendoortjes mogen best, ook als dit koek ofzo betekent. Fruit af en toe zou ook mooi zijn. Maar dat moet je zelf maar even bekijken
    pi_38567911
    Heb vandaag pas 2 maaltijden op.

Ontbijt, daarna tenniswedstrijd en nu meteen door naar werk waar ik nu al 3 uur zit, gelukkig had m'n vriendin heel lief eten gebracht!
    pi_38568978
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef McGilles het volgende:
    Heb vandaag pas 2 maaltijden op.

Ontbijt, daarna tenniswedstrijd en nu meteen door naar werk waar ik nu al 3 uur zit, gelukkig had m'n vriendin heel lief eten gebracht!
    ik vreet ook waardeloos nou ik de hele tijd studeer voor m'n tentamens Voel me net ivo, de hele tijd pizza

En Miguel, ik train inderdaad op het sportcentrum van de UVT, deze week echter ff nie, heb overal pijntjes (rechterknie, linker elleboog, borstbeen) Iets te hard gegaan de laatste paar maanden denk ik...
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
    pi_38569646
    quote:
  • Ik vind het maar een vage berekening. Mijn rustverbruik zou 916,7 zijn. Tel daar twintig procent bij en dan zit ik op 1100 kcal. Bespottelijk weinig voor een sporter.

BrickKim-gewijs heb ik trouwens een lekker beginnetje gemaakt. Hoewel ik eigenlijk veel te ongeduldig ben voor zulk soort missies. Eigenlijk wil ik ze overnight, patsboemineens, die abs. Ik bedoel, als ze dat bij TellSell kunnen...
    Hardloper.
    IG @webkim
      maandag 5 juni 2006 @ 20:21:37 #292
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38570021
    Haha, dan ben ik je vast al weleens tegengekomen. Wij trainen in principe maandagavond/dinsdagavond/donderdagavond/vrijdagmiddag, voornamelijk in het krachthonk. Nu inderdaad ook nogal afwijkend, paar keer per week, hoerige tentamens... Ben alweer bezig voor m'n eerste herkansing.
    pi_38570332
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:21 schreef Miguel het volgende:
    Haha, dan ben ik je vast al weleens tegengekomen. Wij trainen in principe maandagavond/dinsdagavond/donderdagavond/vrijdagmiddag, voornamelijk in het krachthonk. Nu inderdaad ook nogal afwijkend, paar keer per week, hoerige tentamens... Ben alweer bezig voor m'n eerste herkansing.
    Hehe ik train bijna altijd 's ochtends Rust aan me kop, en bijna een 100% garantie dat ik met de olympische stang aan de slag kan...

En ik heb me eerste her al gemaakt, van een vorig jaar was dat vak nog, maar ik heb 'm eindelijk gehaald, na 4 x
    hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
      maandag 5 juni 2006 @ 20:49:37 #294
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_38571136
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Probeer nog wat fruit te eten, of is dit te duur? Anders ananas uit blik, goed betaalbaar is dit (neem wel op sap)
    Voor de rest lekker veel melk en misschien nog een bakje kwark voor het slapen gaan oid?
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 19:26 schreef LedZep het volgende:
    Goed schema Life! Enige wat ik kan bedenken is dat je (te) laag in eiwitten zit; dit kan je verhelpen door elke avond voor je gaat slapen een bakje kwark te nemen zoals al voorgesteld is. Dit komt neer op 180 euro per jaar, dus ik denk dat je dat wel moet kunnen veroorloven

Tussendoortjes mogen best, ook als dit koek ofzo betekent. Fruit af en toe zou ook mooi zijn. Maar dat moet je zelf maar even bekijken
    Dankje voor de input. Ik heb voor 23:00 300gram kwark en 1 banaan toegevoegd. Nu zit ik al op 4000kcal, lijkt me wel genoeg. Overmorgen maar beginnen ermee, wat zal m'n maag wel niet gaan denken
      maandag 5 juni 2006 @ 21:08:53 #295
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_38571870
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:29 schreef mister_popcorn het volgende:
    Hehe ik train bijna altijd 's ochtends Rust aan me kop, en bijna een 100% garantie dat ik met de olympische stang aan de slag kan...

En ik heb me eerste her al gemaakt, van een vorig jaar was dat vak nog, maar ik heb 'm eindelijk gehaald, na 4 x
    Ow ok, mijn trainingsmaat en ik zijn samen met een andere maat bezig om Olympia weer op te starten. We zijn altijd op zoek naar actieve leden, de echte start moet in augustus komen (o.a. TIK-markt en nacht v. Pendragon), we zijn nu nog niet eens officieel bestuur.
    Het is de bedoeling dat we vooral interessante activiteiten opzetten voor de leden. Zo zijn we nu bijv. bezig om een professionele bodybuilder (we hebben contact gehad met Ed van Amsterdam, maar die wilde 1000E excl. reiskosten) om een korte clinic te geven in de gym, misschien nog wel over voeding en natuurlijk wat brandende vragen beantwoorden.
    pi_38572302
    Ik heb me op aanraden van iemand even geregistreerd op Body & Fitness forum en ben de voedingsstickies aan het doorlezen. Erg interessant!

Geeft een wonderbaarlijke nieuwe indruk over cholesterol, verzadigde vetten en andere mythes in de voedingswereld. Heb zelden in zo'n korte tijd (half uurtje zonet) zoveel geleerd. Een aanrader dus, vooral voor mensen die denken dat cholesterol slecht voor je is, verzadigde vetten nog slechter en dat je het eigeel uit een ei niet mag eten!
      maandag 5 juni 2006 @ 21:23:55 #297
    19479 Mr.J
    Train, eat, sleep. Repeat.
    pi_38572368
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 20:13 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik vind het maar een vage berekening. Mijn rustverbruik zou 916,7 zijn. Tel daar twintig procent bij en dan zit ik op 1100 kcal. Bespottelijk weinig voor een sporter.
    Idd, zou zeker van 2000kcal uitgaan voor jou levensstijl.\
    quote:
    BrickKim-gewijs heb ik trouwens een lekker beginnetje gemaakt. Hoewel ik eigenlijk veel te ongeduldig ben voor zulk soort missies. Eigenlijk wil ik ze overnight, patsboemineens, die abs. Ik bedoel, als ze dat bij TellSell kunnen...
    Nice. Keep up the good work.
    Godfather Bodybuilding topic reeks
    pi_38575914
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 14:33 schreef Life het volgende:

Ik!

Ik ben er meestal 's avonds, tegen een uur of half 10...
    maandag, dinsdag en donderdag
    dit was ff een post tussen het lezen door
      maandag 5 juni 2006 @ 23:00:28 #299
    104687 Life
    Entertainer 1e klas.
    pi_38576414
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 22:48 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ik!

Ik ben er meestal 's avonds, tegen een uur of half 10...
    maandag, dinsdag en donderdag
    dit was ff een post tussen het lezen door
    Wat toevallig, ik ben er elke maandag (vanaf 21:00) / dinsdag (vanaf: 20:30) / woensdag (vanaf 21:00) / donderdag (vanaf 21:00). Volgens mij zijn we elkaar dan best wel vaak tegen gekomen Hmm aan je foto te zien herken ik je denk ik wel. Heb je je haar nu aan de voorkant omhoog staan?
    pi_38576678
    quote:
    Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef Life het volgende:

[..]

Wat toevallig, ik ben er elke maandag (vanaf 21:00) / dinsdag (vanaf: 20:30) / woensdag (vanaf 21:00) / donderdag (vanaf 21:00). Volgens mij zijn we elkaar dan best wel vaak tegen gekomen Hmm aan je foto te zien herken ik je denk ik wel. Heb je je haar nu aan de voorkant omhoog staan?
    Whaha neen...mijn foto op mijn kaart wel, maar ik heb krullend, halflang haar (dat tijdens het sporten meestal door het zweet sowieso al hangt ).

Ik denk dat je me aan mijn lengte wel kunt herkennen, ben nogal lang en ook niet super gespierd (vind ik zelf).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')