it's is good for you, so eat itquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Tommy__ het volgende:
een goede portie groenten en fruit is natuurlijk ook altijd goed meegenomen, is het niet Mr. J![]()
Drieduizendquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Tommy__ het volgende:
je moet het per dag bekijken,
ik denk dat je met 3000kcal goed zit voor een vrouw
1500 is wel erg weinig.......quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
DrieduizendZei je dat nou echt?
Djies, ik mag nou blij zijn als ik de helft haal!
ligt eraan wat zij nodig heeft per dag en dan moet ze er net wat boven zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef J-Will het volgende:
voor een vrouw is 3000 wel veel lijk me? Dacht dat zoiets de basisbehoefte voor mannen was. Ik kom daar maar net aan trouwens en heb echt weinig zin om meer te gaan eten. Binnenkort weer gaan ontbijten met brinta en meer melk drinken, dat zou al een stapje in de goeie richting zijn.
Zo lang mogelijk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Phraze het volgende:
Hey Mr. J wat doe je om je borstkast zo lang mogelijk van haar te verlossen?
Want ik neem aan dat je geen stoppels wilt hebben....
Post eens wat je eet dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Webkim het volgende:
* Webkim werkt overigens nog steeds aan haar eigen Brickgirl missie.
Voedingstips meer dan welkom! Jullie lijken er nogal kijk op te hebben.
Goed dat ik Indonesisch bloed heb, aziaten hebben geen borsthaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Phraze het volgende:
Idd echt ziek filmpje, mja krijg je met dat soort gewichten. Dan komen er zulke grote krachten vrij dat een kniebandje echt peanuts is...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef thomasss het volgende:
Net iemand trouwens nog rtl7 gekeken, met wat er fout kan in de sport?
Was zo'n gozer, gehurkt, met 480 kilo bovenop zn schouders, 6 van die mannetjes om hem heen om het gewicht eventueel op te vangen.. Staatie een beetje te wankelen, knakt zo z'n been naar binnen: hij had zo'n beetje alles gebroken en gescheurd in zn knie..![]()
Dagelijk met een scheermesje onder de douche.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Phraze het volgende:
check, no chest hair over herequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Sloper het volgende:
[..]
Goed dat ik Indonesisch bloed heb, aziaten hebben geen borsthaar![]()
HE! Life in ons topic! Ik neem aan dat jij meer voor een Jack Bauer fysiek gaat dan het bodybuilding-werk?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:24 schreef Life het volgende:
Tvp! (en morgen weer flink trainen)
hm, en daar je aardig ingelezen bent;quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef LedZep het volgende:
Btw, 3000kcal voor een vrouw
OMG, met 1800-2000 voor een zittende levenstijl zit je wel goed, dus wil je wat meer definitie zou ik niet veel hoger gaan zitten. Echt spieren krijg je toch niet, en met bulken komt je vetpercentage alleen maar hoger, dus ik zou iets boven je dagelijkse behoefte gaan zitten icm flink wat arm- en buikspieroefeningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |