abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38458049
Vandaag voor de verandering een close-grip presses gedaan voor de triceps als afsluiter, ik kon nauwelijks meer m'n shake schudden
pi_38458629
Misschien handig als ik iets concreter ben.
Mijn missie: mijn conditie hoog houden en nog wat strakker en gespierder worden, maar niet veel breder. Veel afvallen is wat mij betreft niet nodig. Goed gevorme armen en zichtbare buikspieren wel. Mijn benen zijn door het intensieve Spinning al behoorlijk ontwikkeld. De rest nog niet zo.
Dat eiwitten goed zijn voor spierherstel en -opbouw, ja dat weet ik, maar ik heb niet zo'n trek in supplementen en poeders en een voedingsschema met veel gedoe. Dan gaat er hier thuis iemand op zijn achterste benen staan.
Dus wat voor producten zijn in zijn algemeenheid goed voor waar ik heen wil en wat is ongeveer de energiebehoefte van een normaal gebouwde vrouw die zes keer per week sport?
Hardloper.
IG @webkim
pi_38458862
je moet het per dag bekijken,

ik denk dat je met 3000kcal goed zit voor een vrouw, dit is mijn dagelijkse behoefte als ik niet ga trainen (maar ik fiets wel elke dag naar school) ik denk dat ik zelfs te laag zit met 3000kcal sinds er normaal gezien weinig vet is te bespeuren op m'n lichaam.

soit

eet elke dag voor je gaat slapen een half bakje (bakje van 500g/2 = 250gr ) kwark of plattekaas uit en begin de dag met een stevig ontbijt (grote kom melk met tarwevlokken, havermout of brinta om te beginnen en als je nog honger hebt neem er dan een paar boterhammen bij) voor de rest zo veel mogelijk eten (geen junkfood) over de dag door en de dingen zo'n beetje verdelen. meer eiwitten vind je in kaas (10gr eiwit per plakje maar dan ook wel 15gr vet (wat overigens niet altijd slecht hoeft te zijn), melk, zuivelproducten (zoals kwark) en pasta's (die ook nog eens boordevol calorien zitten - aanraader dus)
balsporten :r
pi_38458907
wtf, ik heb gewoon een heel topic gemist
overigens nog steeds non training mode
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38458934
een goede portie groenten en fruit is natuurlijk ook altijd goed meegenomen, is het niet Mr. J
balsporten :r
pi_38458979
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Tommy__ het volgende:
een goede portie groenten en fruit is natuurlijk ook altijd goed meegenomen, is het niet Mr. J
it's is good for you, so eat it
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_38459150
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Tommy__ het volgende:
je moet het per dag bekijken,

ik denk dat je met 3000kcal goed zit voor een vrouw
Drieduizend Zei je dat nou echt?
Djies, ik mag nou blij zijn als ik de helft haal!

Yoghurt met muesli 's morgens, tussen de middag nog eens óf twee donkere boterhammen met kaas of een gekookt eitje, en dan 's avonds rijst of pasta met kip/vis. En tussendoor snaai ik appels, aardbeien, peren en nu en dan eens een plak peperkoek of een banaan. Glas (karne)melk bij het avondeten, verder de hele dag water en thee, 's avonds glaasje cola light.

Als ik dat nu opeens opvoer wordt ik humongous volgend mij.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38459223
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Webkim het volgende:

[..]

Drieduizend Zei je dat nou echt?
Djies, ik mag nou blij zijn als ik de helft haal!
1500 is wel erg weinig.......

post eens wat je allemaal eet dan zoal
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:52:36 #59
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38459227
voor een vrouw is 3000 wel veel lijk me? Dacht dat zoiets de basisbehoefte voor mannen was. Ik kom daar maar net aan trouwens en heb echt weinig zin om meer te gaan eten. Binnenkort weer gaan ontbijten met brinta en meer melk drinken, dat zou al een stapje in de goeie richting zijn.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38459262
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef J-Will het volgende:
voor een vrouw is 3000 wel veel lijk me? Dacht dat zoiets de basisbehoefte voor mannen was. Ik kom daar maar net aan trouwens en heb echt weinig zin om meer te gaan eten. Binnenkort weer gaan ontbijten met brinta en meer melk drinken, dat zou al een stapje in de goeie richting zijn.
ligt eraan wat zij nodig heeft per dag en dan moet ze er net wat boven zitten.
pi_38459265
Hey Mr. J wat doe je om je borstkast zo lang mogelijk van haar te verlossen?
Want ik neem aan dat je geen stoppels wilt hebben....
pi_38459347
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef Phraze het volgende:
Zo lang mogelijk?

Nee hoor, jullie moeten gewoon harsen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38459753
Net iemand trouwens nog rtl7 gekeken, met wat er fout kan in de sport?
Was zo'n gozer, gehurkt, met 480 kilo bovenop zn schouders, 6 van die mannetjes om hem heen om het gewicht eventueel op te vangen.. Staatie een beetje te wankelen, knakt zo z'n been naar binnen: hij had zo'n beetje alles gebroken en gescheurd in zn knie..
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:10:34 #64
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38459897
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Webkim het volgende:
* Webkim werkt overigens nog steeds aan haar eigen Brickgirl missie.
Voedingstips meer dan welkom! Jullie lijken er nogal kijk op te hebben.
Post eens wat je eet dan?

In de OP staat een link naar mij voedingsschema (Excel), gebruik die anders eens als template.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_38459917
quote:
Goed dat ik Indonesisch bloed heb, aziaten hebben geen borsthaar
pi_38459973
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef thomasss het volgende:
Net iemand trouwens nog rtl7 gekeken, met wat er fout kan in de sport?
Was zo'n gozer, gehurkt, met 480 kilo bovenop zn schouders, 6 van die mannetjes om hem heen om het gewicht eventueel op te vangen.. Staatie een beetje te wankelen, knakt zo z'n been naar binnen: hij had zo'n beetje alles gebroken en gescheurd in zn knie..
Idd echt ziek filmpje, mja krijg je met dat soort gewichten. Dan komen er zulke grote krachten vrij dat een kniebandje echt peanuts is...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:13:24 #67
19479 Mr.J
pi_38460005
quote:
Dagelijk met een scheermesje onder de douche.
pi_38460094
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Sloper het volgende:

[..]

Goed dat ik Indonesisch bloed heb, aziaten hebben geen borsthaar
check, no chest hair over here
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:22:10 #69
19479 Mr.J
pi_38460297
Ik had er zelf ook bijna geen last van, totdat ik mij inliet met AAS.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:24:05 #70
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_38460372
Tvp! (en morgen weer flink trainen)
pi_38464304
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:24 schreef Life het volgende:
Tvp! (en morgen weer flink trainen)
HE! Life in ons topic! Ik neem aan dat jij meer voor een Jack Bauer fysiek gaat dan het bodybuilding-werk?
pi_38464337
Btw, 3000kcal voor een vrouw

OMG, met 1800-2000 voor een zittende levenstijl zit je wel goed, dus wil je wat meer definitie zou ik niet veel hoger gaan zitten. Echt spieren krijg je toch niet, en met bulken komt je vetpercentage alleen maar hoger, dus ik zou iets boven je dagelijkse behoefte gaan zitten icm flink wat arm- en buikspieroefeningen.
pi_38464952
3000 voor een vrouw met normale bouw die niet wil aankomen lijkt mij erg veel. Webkim, voer je gegevens eens in in een Harris-Benedict of Katch-McArdle formule en kijk wat daar uitkomt.

http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm hier staan ze allebei.
pi_38465578
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef LedZep het volgende:
Btw, 3000kcal voor een vrouw

OMG, met 1800-2000 voor een zittende levenstijl zit je wel goed, dus wil je wat meer definitie zou ik niet veel hoger gaan zitten. Echt spieren krijg je toch niet, en met bulken komt je vetpercentage alleen maar hoger, dus ik zou iets boven je dagelijkse behoefte gaan zitten icm flink wat arm- en buikspieroefeningen.
hm, en daar je aardig ingelezen bent;

Wat vind jij van bulken bij mannen? Ik heb zelf zo'n idee dat stapsgewijs verhogen van je inname beter werkt. Je verbranding wordt hoger, je hoeft niet te cutten met bijkomend spierverlies, en meest belangrijke je loopt er niet bij als een bolle.

Is bulken nu echt zo'n must?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:52:02 #75
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38465855
3XL van dbb.com zegt dat zijn ervaring is dat het wel fijner werkt.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')