Converse Allstars moet ik eigenlijk ook nog hebben voor het trainen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef Ericr het volgende:
Met goede techniek zit je dan wel aan de 120Kg voor 1RM. Je moet dan natuurlijk wel de beschikking hebben over een goede verstelbaar squatrek.
Trainde zelf in een rek waar je of de bar vrij laag moest leggen voor mijn lengte of iets te hoog zodat je gelijk instabiel kwam te staan bij het gewicht uit het rek halen.
Aan te raden valt in ieder geval om bij squatten goed plat te schoeisel te hebben, verhoogd mochten je enkels niet echt stabiel zijn. Maar plat is een must, scheelt zeker 10-20Kg omdat je een stuk stabieler staat.
Wat ook een goede oefening is om toch stabiel te kunnen squatten is de hacksquat. Legt in principe meer de nadruk op je quads dan een squat.
Ach ja, ik vind het ook veel. Maar in het "circuit" is een 300kg squat middelmatig. Eigenlijk telt je pas mee vanaf 400-450kg. Coleman is de enige bb'er die ik ken met een squat van 400kg.quote:
ow ja, na dan ga ik morgen voor ik de trein pak nog maar even een uurtje of 2...quote:
Allstarsquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Converse Allstars moet ik eigenlijk ook nog hebben voor het trainen.
Ericr, nu je hier toch bent; hoe zit dat eigenlijk, ik heb hier weleens gelezen dat je de 10 km behoorlijk snel loopt, wat doe je tegenwoordig zoal naast krachttraining en hoe combineer je dat?
DAMNNNNquote:
Koop gewoon lagere, is toch niet handigquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef Tommy__ het volgende:
[afbeelding]
hoe doe je hier calve raises mee?![]()
?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:40 schreef Phraze het volgende:
Weet iemand nog leuke muziek dvd's (dus met beeld) waardoor je fijn kan sporten?
Waar ik fitness hebben ze van die slaperige jaren 80 muziek, wat dus het sporten destimuleert.
Probeer het is bij de smartshop. Ik heb ook een potje, maar gebruik het alleen als ik dood en dood moe ben en nog moet gaan stappen. Neem er ook 2 mee maandag voor pinkpop, lekker los gaan in de pitt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef Webkim het volgende:
Ephedra is in Nederland toch niet meer vrij verkrijgbaar sinds vorig jaar? Ik heb geen idee wat ze nu in stackers stoppen en of dat even effectief is. Of gaan de ephedra-houdende gewoon onder de toonbank door?
Met borst zou ik net als met schouders beginnen met de drukoefeningen. Omdat je dan simpelweg meer kracht hebt. Daarna ga je verder met de isolatie oefeningen (flyes).quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
ow ja, na dan ga ik morgen voor ik de trein pak nog maar even een uurtje of 2...
ontopic: net een hoop gezond voer gehaald, kwark, melk, fruit, volkoren brood, kipfilet. Mijn vraag is: hoeveel gram eiwit moet je innemen om je spiergroei net die extra boost te geven? Ik heb nu van die kuipjes kwark van Zaanse Hoeve, die zijn 45 gram eiwit per 500 gram. Is dat genoeg?
Update over mn trainingsschema: Ik heb nu met tips van ivo en van een instructeur (die me een boek te leen gaf over anatomie enzo) voor biceps, schouder en triceps al een nieuwe training gevonden, met alleen losse oefeningen. Morgen ga ik voor borst nieuwe dingen proberen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Ik wilde als oefeningen doen: incline chest press, flys en chest press, allemaal 3x8 met flink wat gewicht. Is dit goed, of weten jullie iets beters?
Doe het zelf altijd voor het ontbijt, even een stukje hardlopen. Mijn BF% is na 2 maanden echt veel lager gewordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef BertV het volgende:
* BertV gaat vanavond zijn drie wekelijkse vetverbrandingsloopje doen...
Een bodybuilder zonder conditie is een Ferrari met een 1 liter tankje.
Ik ben zo slecht in incline, me hoogste van de afgelopent tijd is nog 100 kg 8 keer. En daarna 95 8 keer en daarna 90 9 keer. Met me schouders krijg ik 70 kg wel 3x 8 omhoog. Zijn me schouders dan te zwak in verhouding ofzo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:33 schreef McGilles het volgende:
Vandaag 110kg op de incline benchpress en 8x40 op de dumbell press![]()
![]()
![]()
M'n flat bench is denk ik max 120kg ofzo (1rm). Dat is dus praktisch even hoog als mijn incline! Met m'n schouders kan ik wel 8x80, dus ik denk dat ik m'n schouders sterker zijn dan de jouwe maar jij met je borst een paar stappen verder bent!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in incline, me hoogste van de afgelopent tijd is nog 100 kg 8 keer. En daarna 95 8 keer en daarna 90 9 keer. Met me schouders krijg ik 70 kg wel 3x 8 omhoog. Zijn me schouders dan te zwak in verhouding ofzo?
Momenteel combineer ik het niet, alleen cardio. Maar heb wel kracht en cardio tegelijk gedaan op redelijk niveau.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Converse Allstars moet ik eigenlijk ook nog hebben voor het trainen.
Ericr, nu je hier toch bent; hoe zit dat eigenlijk, ik heb hier weleens gelezen dat je de 10 km behoorlijk snel loopt, wat doe je tegenwoordig zoal naast krachttraining en hoe combineer je dat?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
?
koop een mp3 speler en zet loeiharde drum 'n bass op![]()
Sjongejongejonge, wat heb jij het toch zwaar...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Probeer het is bij de smartshop. Ik heb ook een potje, maar gebruik het alleen als ik dood en dood moe ben en nog moet gaan stappen. Neem er ook 2 mee maandag voor pinkpop, lekker los gaan in de pitt.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Probeer het is bij de smartshop. Ik heb ook een potje, maar gebruik het alleen als ik dood en dood moe ben en nog moet gaan stappen. Neem er ook 2 mee maandag voor pinkpop, lekker los gaan in de pitt.
[..]
Met borst zou ik net als met schouders beginnen met de drukoefeningen. Omdat je dan simpelweg meer kracht hebt. Daarna ga je verder met de isolatie oefeningen (flyes).
Wat ook leuk is is 1 setje opdrukken na je borsttraining doen. Gewoon zo diep mogelijk zakken en zoveel mogelijk reps eruit persen.
Door figuren als ivo blijft ik altijd ver uit de buurt van de pittquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nog verder oftopic in het bodybuilding slowchat topic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Celt het volgende:
[..]
daar ga ik ook heen, eens kijken of ik een gast van 1,90 en 110 kg zie lopen
![]()
ga je alleen de maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |