Vrij link werkie, hopelijk doet ie het na de klus nog steedsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef George-Butters het volgende:
ik ben nu bezig met de montage van m'n cpu koeler....
hele moederbord uit m'n kast slopen...
Wat een kutwerk
Jumpertjes die ongrijpbaar tussen de apparatuur verdwijnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij link werkie, hopelijk doet ie het na de klus nog steeds.
Vooral de ledjes en knopjes aansluiten is leuk.
Nergens staat hoe het precies aangesloten moet worden... En gedraaid werkt het natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Vrij link werkie, hopelijk doet ie het na de klus nog steeds.
Vooral de ledjes en knopjes aansluiten is leuk.
Ik heb nog twintig minuten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als 'ie aankomt moet die gevangene de Hitlergroet doen.
Je moet je mobo-boekje bijdehand hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nergens staat hoe het precies aangesloten moet worden... En gedraaid werkt het natuurlijk niet....
Vooral die op en neer-lachquote:
Een paarse.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
Wat heeft zij voor suikerspin op haar hoofd?
Ik ook, het is de waas rond je hoofd. Op de foto valt er geen rood te ontdekken.quote:
Hoe kan je het Ware Woord van broeder Dromenvanger nu als slap gezever betitelen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:39 schreef Lithion het volgende:
Motherfucking Theresa on a tricycle, wat een slap gezever. Weg erectie.
En dat is grappigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:54 schreef sizzler het volgende:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4373&selectArchiveDay=3
De D66-lijsttrekkers!!
Nee, hilarisch! Kijk maar naar de presentatie van Simone Kuiter.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hilarisch! Kijk maar naar de presentatie van Simone Kuiter.
quote:Mijn kracht is dat ik mensen kan inspireren om een 'derde weg' te bewandelen. De weg die het klassieke denken in termen van goed of fout / links of rechts overstijgt. De afgelopen anderhalf jaar was ik in de positie dat ik al mijn tijd en aandacht heb kunnen besteden aan het werkelijk contact maken met de samenleving. Ik heb heel veel mensen leren kennen die op allerlei mogelijke manieren, vanuit hun unieke kracht, een bijdrage willen gaan leveren aan de toekomst van ons land en de wereld. Door hen voel ik mij gesteund om nu deze stap te durven zetten, we gaan het met elkaar doen!
Nee, in de nova-reportage! Kijk die nou maar dan zul je zien waarom het hilarisch is!quote:
"Ik durf te dromen" "Het is voortgekomen uit een verandering in mijn leven", "wereldvrede" "een moment in mijn tuin dat ik naar de hemel keek en overvallen werd door een heel sterk gevoel alsof ik even naar een andere wereld ging." -misschien is ze ontvoerd door buitenaardse wezens??- "het voelt alsof ik opgetild ben naar een andere tijd en sindsdien voel ik heel veel en is mijn hart opengegaan."quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, in de nova-reportage! Kijk die nou maar dan zul je zien waarom het hilarisch is!
AAAARRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHH Ze heeft een appel op haar kop gekregen en is gewoon GEK geworden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Ik durf te dromen" "Het is voortgekomen uit een verandering in mijn leven", "wereldvrede" "een moment in mijn tuin dat ik naar de hemel keek en overvallen werd door een heel sterk gevoel alsof ik even naar een andere wereld ging." -misschien is ze ontvoerd door buitenaardse wezens??- "het voelt alsof ik opgetild ben naar een andere tijd en sindsdien voel ik heel veel en is mijn hart opengegaan."
En dan die "politikos".
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:14 schreef George-Butters het volgende:
D'66 is wel een positieve club.
Nu nog Agnes Kant als lijsttrekker van de SP en Mirjam Sterk van het CDA.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
D'66 gaat nu richting GL met een totale ontkoppeling van de realiteit mocht deze vrouw lijsttrekker worden.
Zou een ritje Efteling schelen. Sprookjesbos in het grootquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef sizzler het volgende:
Nu nog Agnes Kant als lijsttrekker van de SP en Mirjam Sterk van het CDA.
''Stijgen'' lijkt mij inderdaad de juiste beschrijving van haar denken.quote:De weg die het klassieke denken in termen van goed of fout / links of rechts overstijgt.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:29 schreef sizzler het volgende:
http://www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/29/
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou een ritje Efteling schelen. Sprookjesbos in het groot.
Volgens mij was de website er al wel, maar nu zijn ze officieel ingeschreven als partij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De NVD bestond toch allang? Hoezo komen ze nu ineens pas in het nieuws?
Ah, ok. Ik vraag me trouwens af hoeveel leden van die partij klappen zullen krijgen bij het aanmelden in de verschillende districten. Of zouden ze niet voor de gemeentehuizen verschillende mensen aanspreken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:29 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij was de website er al wel, maar nu zijn ze officieel ingeschreven als partij.
quote:Vanavond in NOVA Politiek: Liberalisme
Na de lijsttrekkersrace moet de VVD nu een verkiezingsprogramma vaststellen. Ben Verwaayen, topman van British Telecom, neemt het voortouw bij het schrijven van dat verkiezingsprogramma, met minder regels en meer vrijheid voor burger en ondernemer.
Minder regels was ook één van de doelstellingen van het huidige kabinet. Aart Jan de Geus, minister van Sociale Zaken (CDA), legt uit wat daar in de praktijk van terecht is gekomen.
En Femke Halsema, fractievoorzitter van GroenLinks, krijgt uit eigen gelederen kritiek omdat zij 'vrijheid' als leidraad voor GroenLinks noemde. Met haar een gesprek over de balans tussen vrijheid en gelijkheid.
Verder de politieke actualiteit, de verkiezing van Mark Rutte tot lijsttrekker van de VVD en de topinkomens in de semi-publieke sector. En natuurlijk de Politieke Barometer en de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Clairy Polak en Jeroen Pauw
Ja vrijheid is een eng begrip voor milieufanaticiquote:n Femke Halsema, fractievoorzitter van GroenLinks, krijgt uit eigen gelederen kritiek omdat zij 'vrijheid' als leidraad voor GroenLinks noemde.
Naja, er zouden ook wel mensen tussne zitten die het gedeeltelijk met hen eens zijn. Nog niet zo lang geleden wilde bv. D66 de leeftijden voor sex verlagen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
Hoeveel pedo's zouden er zijn in Nederland?
Enige "leuke" als ze zouden meedoen aan de verkiezingen. Je weet meteen hoeveel pedo's er in Nederland wonen.
En om te mogen stemmen. Zou Pechtold een latente pedo zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naja, er zouden ook wel mensen tussne zitten die het gedeeltelijk met hen eens zijn. Nog niet zo lang geleden wilde bv. D66 de leeftijden voor sex verlagen.
Een gokje kan je altijd wagen maar de kans is vrij klein of ik moet de pedo populatie onderschatten.quote:Niks om je geld bij het POL-spel op in te zetten?
Zeg nou zelf, hier heb je toch veel meer aan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
Wat is de meest sexy foto die jij ooit hebt gezien? Mijn keuze:
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc39/th_89445_monica456.jpg]afbeelding][/URL]
Niet op mijn ziel, misschien van de NVD...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Mooie foto toch zie je dat Monica Bellucci niet meer de jongste is als ik in de thread van haar kijk.
Of trap ik je nu op je ziel pberends.
Liberalisme!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij zijn de meeste pedo's nog de keurige voorbeeldvaders die dochterlief of zoonlief eventjes gaan wassen. Van de NVD hoeft niemand bang te zijn.
En nu ander onderwerp, fucking vrijdagavond mên.
Lijkt me sterk haar leeftijd bestaat uit twee cijfers. Dat is te oud voor de meeste NVD'ersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef pberends het volgende:
Niet op mijn ziel, misschien van de NVD...
Hehe, of libertarisme, raakt HenriOsewoudt nou nooit moe van elke keer hetzelfde verhaaltje vertellen? Hij lijkt wel een Jehova getuige.quote:
Ach net of Petra en Alexandra geen rimpeltje beginnen te vertonen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk haar leeftijd bestaat uit twee cijfers. Dat is te oud voor de meeste NVD'ers.
Toch wel op je ziel getraptquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:17 schreef pberends het volgende:
Ach net of Petra en Alexandra geen rimpeltje beginnen te vertonen.
Waar maken ze zich nou druk om?quote:WASHINGTON -
President Bush will promote a constitutional amendment banning gay marriage on Monday, the eve of a scheduled Senate vote on the cause that is dear to his conservative backers.
Een goede facial doet wonderen tegen rimpels.quote:
Van haarzelf?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Van wie zou die ring zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |