[ bron ]quote:A core of sediment pulled from the bottom of the Arctic Ocean has confirmed that, millions of years ago, the North Pole was as warm as a balmy summer day.
Drilling in the Arctic Ocean poses enormous technical difficulties, so relatively little has been discovered about the region's climate history. Now, the spoils of the Arctic Coring Expedition (ACEX), extend our knowledge from about half a million years to 80 million years ago.
"This will boost understanding of climate evolution, in the Arctic and globally," says Ursula Röhl, a marine geologist at the University of Bremen in Germany. "It's really fantastic that such an enormous advance is still possible these days."
Samen met Mark Rutte in een coalitiequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef George-Butters het volgende:
Stem hier op de nieuwe lijsttrekker van D'66:
http://www.primaries.nl/?pollid=2
[afbeelding]
Vandaar dat ik opquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:
Het beste gevoel heb ik bij de PvdA, maar erg gecharmeerd ben ik niet van Wouter Bos, die op mij met de dag populistischer overkomt.
Helaas moet ik me hier bij aansluiten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:
Liberaal zijnde, zou ik het liefst op D66 of de VVD stemmen, maar D66 is onbetrouwbaar en de VVD heeft wel wat meer dan alleen het liberale. Waarschijnlijk stem ik gewoon niet.
Sigme leeft Floripas eigenlijk nog?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:26 schreef sigme het volgende:
Helaas moet ik me hier bij aansluiten.
Heb jij geen mailadres van haar? Ik wel, moet haar eigenlijk eens mailen. Maar ik ben vanaf morgen een dikke week offline dus dit is niet het meest geschikte moment.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:29 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Sigme leeft Floripas eigenlijk nog?
Nope, maar doe d'r de groeten als je d'r mailt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:35 schreef sigme het volgende:
Heb jij geen mailadres van haar? Ik wel, moet haar eigenlijk eens mailen.
Ik word regelmatig voor extreem liberaal uitmaakt, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wat doe je hier Henri, dit topique is alleen geschikt voor extreem rechtse en extreem linkse rakkers.
En wat ben ik dan? En jij? Eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
Wat doe je hier Henri, dit topique is alleen geschikt voor extreem rechtse en extreem linkse rakkers.
Ik ben de excuus-allochtoon, die hebben overal wel een plekje. En jij bent gewoon een pitspoes!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En wat ben ik dan? En jij? Eigenlijk?
Rakker..
Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef Monidique het volgende:
Ik ben extreem-rechts.
Maar wel allemaal toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef Autodidact het volgende:
M = rassenhater.
Ghe..quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben de excuus-allochtoon, die hebben overal wel een plekje. En jij bent gewoon een pitspoes!
Get a job!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
Civven iemand?
De organisatie heet FLAG, maar ik lees steeds FAG.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Chewie het volgende:
Wat een organisatie http://www.forloveandgrow.com/nl/mensen.php
Dan ga ik wel weer hopeloos wachten tot het moment dat we weer kunnen civven.quote:
Bos durft tenminste iets te zeggen over de hypcrietrente-aftrek en de AOW. Dat zie ik de VVD nog niet doen, maar die kondigen een dag na de verkiezingen inderdaad maatregelen daarover aan, zoals Bos al zeiquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Monidique het volgende:
Ik weet niet of Bos niet inhoudelijk is en of Rutte wel. Wel twijfel ik aan mijn stem voor volgend jaar. Het beste gevoel heb ik bij de PvdA, maar erg gecharmeerd ben ik niet van Wouter Bos, die op mij met de dag populistischer overkomt. Liberaal zijnde, zou ik het liefst op D66 of de VVD stemmen, maar D66 is onbetrouwbaar en de VVD heeft wel wat meer dan alleen het liberale. Waarschijnlijk stem ik gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |