De profieltekst van die copy/pastende stinkhoer:quote:Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen homo, dat gezeik tegen vrouwen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De vrouw die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populai:r te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend drank voorzet, maar dat terzijde.
Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer.
Nou vertel, welke grafhoer is dat hier op Fok?quote:Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen lesbi, dat gezeik tegen mannen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populair te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend neuk, maar dat terzijde. Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n tieten te flashen of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer.
Nee man, ik heb haar IP nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Gripper het volgende:
Hoe schaamteloos. Ga je je macht als helpdesk jongetje weer misbruiken om ze digitaal te terroriseren, huilinova?
Oh mijn god, kan iemand dat wijf even doodschieten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef Poncho het volgende:
Als het dezelfde is hebben we hier te maken met een werelduser:
ik haat clowns
lala haarverf
Liedje sturen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef Xebber het volgende:
De vraag is natuurlijk: Wat doe jij op funkybabes.nl?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Met dank aan majojo die het ff kwam melden
Jammer, de vorige keer dat iemand je zo benadeelde pakte je het redelijk grondig aanquote:
Vertel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jammer, de vorige keer dat iemand je zo benadeelde pakte je het redelijk grondig aan![]()
heeft ze gejat uit het profiel van Dakotaquote:Ik heb een slap en leugenachtig karakter. Vaak ook ben ik niet gespeend van een zeer negatieve uitstraling, alsmede een ongewassen uiterlijk. Over het geheel genomen, maak ik dus een muffe en onhygiënische indruk. Mijn naam is Kayleigh.
18 jaar jong en lui.
Link!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jammer, de vorige keer dat iemand je zo benadeelde pakte je het redelijk grondig aan![]()
wat weer gejat is van hans teeuwen maar dat terzijdequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef Gripper het volgende:
Ik zie nu pas dat ze nog meer heeft gejat: de laatste zin, het stuk wat niet uit Kasta's profiel komt
[..]
heeft ze gejat uit het profiel van Dakota
Meteen bij spuisels, onder [ik]
Is dit nog maar het topje van de ijsberg?![]()
En Dakota heeft het weer van Hansje Teeuwen, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef Gripper het volgende:
Ik zie nu pas dat ze nog meer heeft gejat: de laatste zin, het stuk wat niet uit Kasta's profiel komt
[..]
heeft ze gejat uit het profiel van Dakota
Meteen bij spuisels, onder [ik]
Pff, effe zoeken hoor. Misschien kan Kasta het zelf beter uitleggen, het was iets met z'n werk als helpdeskmedewerker bij een internet-aanbieder ofzo, en een klant die naar deed, en die klant ging ie toen een beetje pesten. Ik zoek intussen even door, meen dat het topic ook een TTT is geweest.quote:
Hard & Zielig noob.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef Frollo het volgende:
[..]
En Dakota heeft het weer van Hansje Teeuwen, dat dan weer wel.
Uit Hard & Zielig inderdaad. Ik hoop niet niet dat je dacht dat ik meende dat het uit de show Dat Dan Weer Wel kwam. Dan zou ik het immers met hoofdletters hebben geschreven.quote:
meh, ik kreeg die impressie jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
Uit Hard & Zielig inderdaad. Ik hoop niet niet dat je dacht dat ik meende dat het uit de show Dat Dan Weer Wel kwam. Dan zou ik het immers met hoofdletters hebben geschreven.
Tegenwoordig heb ik de mogelijkheid om haar hele wijk plat te gooienquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
En voelt dat lekker, zo'n gevoel van macht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik de mogelijkheid om haar hele wijk plat te gooien.
In bed wel, daarbuiten valt het toch altijd een beetje tegenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
En voelt dat lekker, zo'n gevoel van macht?![]()
Gezien die foto's op die site zal ze in jouw bed nooit te vinden zijn denk ik zomaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
In bed wel, daarbuiten valt het toch altijd een beetje tegen.
Zat ik even fout met mijn Queenbee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, d'oh: http://fotoboek.fok.nl/Queen_Bee
*gaat naar breezah topiquequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:16 schreef GaNgStErRR het volgende:
das toch zo'n standaard cu2 tekstje.
net als
ik ben ik
ik ben niet volmaakt
blablablabla BLABLABLABLAAABLAAABLAAABLAAAAAAAA
Oh mên, notabene ik als inspiratiebron en trendsetter voor de breezergeneratiequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:16 schreef GaNgStErRR het volgende:
das toch zo'n standaard cu2 tekstje.
net als
ik ben ik
ik ben niet volmaakt
blablablabla BLABLABLABLAAABLAAABLAAABLAAAAAAAA
Ik stel voor dat we haar helemaal kapót maken... Maar hoe?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gezien die foto's op die site zal ze in jouw bed nooit te vinden zijn denk ik zomaar.
Viva la Spam.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we haar helemaal kapót maken... Maar hoe?
K guys , here is the plan:quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, notabene ik als inspiratiebron en trendsetter voor de breezergeneratie.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
K guys , here is the plan:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stap1:
Maak breezah account op des betreffende site. Met al haar foto's gepikt en dan modificeren( snorretjes tekenen , whatever verzin maar wat)
stap2:
Duidelijk in haar profiel op welke manier dan ook laten zien dat ze een gore onoriginele jat-snolletje is.
stap 3 (lastige stap):
Open een nieuw topic op Fok! Forum ( in ONZ / KLB ) om andere fokkers op te roepen om dit account naar nummer 1 te helpen door keiveel kudossss te geven.
stap 4:
Make sure she shines in the spotlights op de voor pagina.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May she deserve what she gets![]()
Damn it, goed plan maar notabene 2 wedstrijden op tv vanavond...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
K guys , here is the plan:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stap1:
Maak breezah account op des betreffende site. Met al haar foto's gepikt en dan modificeren( snorretjes tekenen , whatever verzin maar wat)
stap2:
Duidelijk in haar profiel op welke manier dan ook laten zien dat ze een gore onoriginele jat-snolletje is.
stap 3 (lastige stap):
Open een nieuw topic op Fok! Forum ( in ONZ / KLB ) om andere fokkers op te roepen om dit account naar nummer 1 te helpen door keiveel kudossss te geven.
stap 4:
Make sure she shines in the spotlights op de voor pagina.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May she deserve what she gets![]()
*Start photoshop*quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Damn it, goed plan maar notabene 2 wedstrijden op tv vanavond...
Naja, zal eens kijken wat ik kan doen.
Mijn god, wat een hangtieten... En dat al op haar leeftijdquote:
Die grauwheid gaat er wel vanaf als je d'r ff flink swaffeltquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, wat een hangtieten... En dat al op haar leeftijd.
Oh, en dan heb ik het nog niet eens over die grauwe grafkop...
Kan ik direct die hamsterwangen en extra onderkin weer naar binnen slaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die grauwheid gaat er wel vanaf als je d'r ff flink swaffelt
Nee joh, zonde van die onderkin, die kan je gebruiken als telefoonklapper!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kan ik direct die hamsterwangen en extra onderkin weer naar binnen slaan.
Yeah, dat zegt een hoop hoor.. Zo'n documentje met een datum.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
*Blaat*
Anaal uitwonenscheuren?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lievie, daar heb je mij toch voor.......!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Idd......quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Yeah, dat zegt een hoop hoor.. Zo'n documentje met een datum.
ehm.. en hoe weten we dat het document dat je nu zo leuk aangeklikt hebt ook daadwerkelijk de gewraakte tekst bevat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
blablabla
Dit herinnert me er aan, ik moet niet vergeten om Harry Mülisch aan te klagen voor het feit dat hij het manuscript van een door mij geschreven boek gestolen heeft. Zie hier het onomstotelijke bewijs:quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
Kasta, ga even ergens anders proberen op te scheppen wil je?
Je bent zelf degene die het gejat heeft. (...)
Eindelijk ontmaskerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit herinnert me er aan, ik moet niet vergeten om Harry Mülisch aan te klagen voor het feit dat hij het manuscript van een door mij geschreven boek gestolen heeft. Zie hier het onomstotelijke bewijs:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dit herinnert me er aan, ik moet niet vergeten om Harry Mülisch aan te klagen voor het feit dat hij het manuscript van een door mij geschreven boek gestolen heeft. Zie hier het onomstotelijke bewijs:
[afbeelding]
Sinds de FOK!Bijbel had ik al een gevoel dat er meer aan de hand was dan alleen het plagiaat van 2000 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik krijg door deze foto ineens onverklaarbare zin in een fok bukkake... Zaterdagmiddag om 14 uur achter het centraal in Amsterdam dan maar?quote:
http://www.goedkopestinkhoeren.nl/quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef kastanova het volgende:
Nah, het profiel is, nu de kuddo's(?) nog...
http://www.funkybabes.nl/lid/162964
Als dat geen golden retriever en een Astra station wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, notabene ik als inspiratiebron en trendsetter voor de breezergeneratie.
De server raakte een beetje overbelastquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
http://www.goedkopestinkhoeren.nl/
Doet het niet..
Gaat hier nog op gereageerd worden of hoe zit dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
Neem je dat gebrabbel echt serieus dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Gaat hier nog op gereageerd worden of hoe zit dat?
Nee, maar anders kan ik m'n popcorn weggooienquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neem je dat gebrabbel echt serieus dan?
Iew, wat is die drab? Is ze daar op klaargekomen ofzo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
De server raakte een beetje overbelast
[afbeelding]
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Neem je dat gebrabbel echt serieus dan?
Je kent haar?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Razorback het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Blijkbaar scheert hij het haar van d'r rug.
Nou, zo leuk is het hier niet. Ik vind het verdachtquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoef ik het topic niet elke keer op te zoeken.
Ik geef het weinig kans daar je moet inloggen om kuddowwws te kunnen geven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef kastanova het volgende:
Nah, het profiel is, nu de kuddo's(?) nog...
http://www.funkybabes.nl/lid/162964
Jup ik ben een cloon van WeetikhoezeheetBeequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nou, zo leuk is het hier niet. Ik vind het verdacht
Weet ik veel, jij begint over verdacht weet ik veel hoe wat waarquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Wie heeft het hier over een kloon
Ik niet hoor
Welquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef outcast_within het volgende:
was ie trouwens wel of niet ontslagen? ^_^ te lui is om dat ene topic goed door te lezen
quote:Ik schrijf een boek.
Het heet "God".
Het is een autobiografie.
God is een anagram van Dogquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Nou, nou, het is wel een dametje hoor. Haar sig:
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:15 schreef kastanova het volgende:
Mên, hoe zwaar debiel ben je dan.
Mijn profieltekst:
[..]
De profieltekst van die copy/pastende stinkhoer:
[..]
Nou vertel, welke grafhoer is dat hier op Fok?
Met dank aan majojo die het ff kwam melden
waarom is de wijzigdatum van je documentje voordat de datum van het aanmaken van het documentje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
blablabla
Leer lezen droplul.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
waarom is de wijzigdatum van je documentje voordat de datum van het aanmaken van het documentje?
Praat je altijd tegen jezelf op een forum?quote:
Oh kut!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Praat je altijd tegen jezelf op een forum?
Wijzigingsdatum is 10 april 2002
Aanmaakdatum is 29 maart 2003
[afbeelding]
En wie praat er nu tegen zichzelf dan?quote:Oh en voor de noobs onder ons, de iets nieuwere 'gemaakt op' datum komt doordat het toen destijds gekopieerd is vanaf mijn nog oudere pc naar mijn huidige, nog steeds oude hoestbak.
Dat doen ze toch al?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ga anders even met z'n allen dit meisje het leven zuur maken ...![]()
![]()
Note de tweede smiley...quote:
Als bij @Home werken een gevoel van macht moet geven is er serieus iets mis in je leven lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al?
Maare, TS, als je door die vorige actie ontslagen was, hoe kan het dan dat je nu meer verantwoordelijkheid (of macht) hebt?
Jij spreekt mensen in RL aan over topics op fok?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Woldo het volgende:
Ach, haar hier proberen belachelijk te maken, en als ze je aanspreekt in RL, met je bek vol tanden staan. Heerlijk al die Fok nerds.
Weer iemand die denkt dat ie leuk is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef seto het volgende:
[..]
Jij spreekt mensen in RL aan over topics op fok?![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Shit wat ben jij een zielig hoop verdriet zeg. Hoe noem je jezelf? Kotstanova? Mislukt als callcenter-operator en nou gaan zeuren dat iemand jouw gejatte tekst heeft gekopieerd. Zat bij je geboorte de navelstreng wat te strak over die lelijke hondekop van je waardoor je een acute zuurstoftekort hebt opgelopen? Of ging er iets fout bij de abortus waardoor je anaal ter wereld bent gekomen? Een beetje opscheppen dat je een wijk plat kan leggen. Je moeder zeker als ze uit haar bed rolt ja, dan ligt de wijk wel plat. Dat geloof ik graag. Ik heb trouwens gehoord dat je moeder op dieet is en dat ze tegenwoordig nog maar 6 op de schaal van richter weegt klopt dit? En je schrijft dat je 99% van de vrouwen niet respecteert? Je bedoelt zeker dat je 99% niet kan krijgen of niet?
ik verslik me in m'n koffie hieroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Shit wat ben jij een zielig hoop verdriet zeg. Hoe noem je jezelf? Kotstanova? Mislukt als callcenter-operator en nou gaan zeuren dat iemand jouw gejatte tekst heeft gekopieerd. Zat bij je geboorte de navelstreng wat te strak over die lelijke hondekop van je waardoor je een acute zuurstoftekort hebt opgelopen? Of ging er iets fout bij de abortus waardoor je anaal ter wereld bent gekomen? Een beetje opscheppen dat je een wijk plat kan leggen. Je moeder zeker als ze uit haar bed rolt ja, dan ligt de wijk wel plat. Dat geloof ik graag. Ik heb trouwens gehoord dat je moeder op dieet is en dat ze tegenwoordig nog maar 6 op de schaal van richter weegt klopt dit? En je schrijft dat je 99% van de vrouwen niet respecteert? Je bedoelt zeker dat je 99% niet kan krijgen of niet?
Door jou kijken mijn collega's me raar aan omdat ik lach terwijl ik geacht word serieus aan het werken te zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
*Proestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Ha, de verlosser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef Verlosser het volgende:
De biografie van Kotstanova
. Ook heeft hij een tijdje als Fok-moderator gewerkt maar daar moest hij ook snel het veld ruimen. Boze tongen beweren dat ene Yvonne hem heeft aangeklaagd wegens sexuele intimidatie.
quote:en ook de chemokar zit achter hem aan.
Dit is een zwakke plek in je verhaalquote:hangt hij de stoere man uit op internet want dit is de enige plek waar nog zieligere mensen zijn dan hij, ook al moet je wel erg goed zoeken.
Inderdaad.quote:
En toch wacht ik in spanning op Kosta's reactiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen jammer dat het dan weer met een rel kloontje moet en 'verlosser' te schijterig is om met zijn normale account een kneuterig verhaaltje te tikken.
* geeft z'n krantje aan t-8onequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:30 schreef t-8one het volgende:
[..]
En toch wacht ik in spanning op Kosta's reactie![]()
Doe ook ff een zakje chippies dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
* geeft z'n krantje aan t-8one
Ik heb hem uit. Hou me plek ff vrij, dan haal ik bier.
Zie ik hier een verkapte Date-verzoek?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef Verlosser het volgende:
He Kotsta hier een wat realistischere versie van jouw profiel:
Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles niks kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen homo, dat gezeik tegen vrouwen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer kan krijgen vanwege hun mijn minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid en ongelofelijke hondekop.
De vrouw man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populai:r te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend drank voorzet een gratis pijpbeurt geef, maar dat terzijde.
Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur de kringspier...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op laat ik lachen door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ben ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen homo, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer haat.
tegenstand ben je iig wel aan het biedenquote:De vrouw man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
quote:
Het is wachten op de M.E.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
Ik hoorde dat men hier aan het rellen is?
Het is in ieder geval een close call ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
Persoonlijk vind ik Verlosser nog zieliger dan Kasta
Dat mag jij vinden Hamkaas. Weet je begeleider trouwens dat je alleen achter de computer zit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
wat maakt dat nou uit, rel = relquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef -Marc- het volgende:
Ik hoorde dat men hier aan het rellen is?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen jammer dat het dan weer met een rel kloontje moet en 'verlosser' te schijterig is om met zijn normale account een kneuterig verhaaltje te tikken.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef Hammet het volgende:
En iedereen relt met iedereen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden Hamkaas. Weet je begeleider trouwens dat je alleen achter de computer zit?
Ik kan ook een document maken met dezelfde tekst.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
Je bent zelf degene die het gejat heeft. Begin 2002, toen ik in de eerste van de ICT (:')) zat heb ik die tekst geschreven samen met een kerel uit me klas, in de tijd dat we ook 'Stiens' zijn CU2 hebben gemaakt (Je moet wat als je ICT doet heRemember it Vincent? Voor als je dit leest
). Dit heeft een jaar ofzo in mijn CU2 gestaan. Kan ik nu niet meer bewijzen aangezien je CU2 blijkbaar wordt verwijderd als je hem niet meer gebruikt. Jammer dat ik het niet eerder op je profiel heb zien staan, had ik toch maar meer moeten gaan Fokken i.pv. een leven hebben.
Echter heb ik deze tekst wel opgeslagen op mijn PC staan. Hierbij een screenshot van de eigenschappen waar overduidelijk de datum te zien waarop hij gemaakt is, wat trouwens ver voor jou fotoboek datum is. Kortom wie is hier nou zielig? Ga jij maar weer terug naar je nerd ICT hoekje proberen dingen te jatten van andere en ga dit niet afschuiven op Queen Bee die dit van mij gekregen heeft omdat ze een goede vriendin van me is. Mensen die me kennen, volgens mij niemand op dit forum behalve Queen Bee en Vincent, weten dat die tekst volkomen op mij van toepassing is.
http://i2.tinypic.com/11bjlev.jpg
Oh en voor de noobs onder ons, de iets nieuwere 'gemaakt op' datum komt doordat het toen destijds gekopieerd is vanaf mijn nog oudere pc naar mijn huidige, nog steeds oude hoestbak.
En nu off voor een WK borrel.Hup Holland
Ik check dit topic van et weekend wel weer als ik tijd heb voor je hoeren reactie "Castanova".
Dat zou blijkbaar kunnen, als ik al wist waar de neuq je het over had.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan ook een document maken met dezelfde tekst.
Attribute changer erover, en je zou denken dat ik hem echt op die dag/tijd heb gemaakt.
Zegt dus geen moet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:16 schreef Woldo het volgende:
[..]
Dat zou blijkbaar kunnen, als ik al wist waar de neuq je het over had.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/
http://www.febooti.com/pr(...)ange-file-dates.html
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Ah.. Nee.quote:
Ja joh, Zweetneger!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ah.. Nee.
Ik kwam gisteren zo rond 17:20 thuis van werken, ging eten koken, terwijl ik dat op aan het smikkelen was keek ik even op Fok!, zag dit topic, tikte snel die post, maakte screenshot en voor 18:00 uur was ik weer weg om voetbal te kijken bij vrienden. Jij denkt dat ik in 5 minuten dat op het internet heb opgezocht of heb zitten fotoshoppen?![]()
Zweetneger had het ook in 5 minuten gevonden. Maar persoonlijk denk ik dat je al wist hoe het moet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
Ah.. Nee.
Ik kwam gisteren zo rond 17:20 thuis van werken, ging eten koken, terwijl ik dat op aan het smikkelen was keek ik even op Fok!, zag dit topic, tikte snel die post, maakte screenshot en voor 18:00 uur was ik weer weg om voetbal te kijken bij vrienden. Jij denkt dat ik in 5 minuten dat op het internet heb opgezocht of heb zitten fotoshoppen?![]()
Jij denkt dat wij zo naief zijn om te geloven dat alles wat jij post WEL de waarheid is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ah.. Nee.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Zulke dingen vind ik namelijk mateloos interessant om te weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef eL. het volgende:
[..]
Zweetneger had het ook in 5 minuten gevonden. Maar persoonlijk denk ik dat je al wist hoe het moet.
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou postenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Verlosser het volgende:
Nee mensen Woldo heeft gelijk. Die Kotsta is een dermate fake figuur dat het niet anders kan. Jullie weten toch dat die loser is ontslagen als callcenter-medewerker bij @Home? En ook als Fok-moderator mocht hij niet aanblijven. Normaal nemen mensen ontslag als moderator maar hij krijgt het voor elkaar om ontslagen te worden. Luister niet naar die onzinverhalen van die kotsta want hij is een mega-loser.
He daar hebben we Guus Meeuwis on crack. Onze schipper. Nee jij bent hoogbegaafd he dat je voor matroos aan het leren bent.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef hermandeperman het volgende:
Uit de posts van "Verlosser" blijkt wel dat zijn vermogen tot flamen gelijk is aan dat van een 7-jarige
Lekker boeiend, hij post onder een andere naam, en jij post onder die naam. Nou ik had het wel geweten hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou posten
Ik denk ik zet het even vet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Woldo het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk. Zulke dingen vind ik namelijk mateloos interessant om te weten.
Ik weet, ik ben blond, maar hier kan ik echt geen kaas van maken. Wat bedoel je? Dat iedereen hier onder een nick post?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:32 schreef Woldo het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hij post onder een andere naam, en jij post onder die naam. Nou ik had het wel geweten hoor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik altijd zo triest vind? Users die andere users voor loser of wat dan ook uit lopen maken met een ondertoon waar ontzettend veel frustratie uit spreekt.
Als jij het daardoor duidelijker vindt om met je jampot glazen te zien moet je dat vooral doen.quote:
je zou het bijna denken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:32 schreef CasB het volgende:
Waarschijnlijk is de Verlosser een kloon van Kasta zelf
Het gaat niet alleen om mij natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Woldo het volgende:
Als jij het daardoor duidelijker vindt om met je jampot glazen te zien moet je dat vooral doen.
Wat maakt dat nou uit ? Ik heb inderdaad wel meerdere accounts maar om niet nader te noemen redenen post ik daar niet onder. Maar het is zeker niet dat ik bang ben ofzo. Feit blijft dat die kotsta een zielig figuur is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou je misschien geloven als je mannentestikels had en het gewoon onder je originele account zou posten
Nee wat ik bedoel is dit. Verlosser post met een dupe blijkbaar en die andere kabouter met 1 van de lompste namen die je maar kan verzinnen. Snappie blontje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben blond, maar hier kan ik echt geen kaas van maken. Wat bedoel je? Dat iedereen hier onder een nick post?
Nou, net aan hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dit. Verlosser post met een dupe blijkbaar en die andere kabouter met 1 van de lompste namen die je maar kan verzinnen. Snappie blontje?![]()
Blijkbaar ben jij de enige die de functie van de 'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:35 schreef eL. het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om mij natuurlijk.. terug
Het is meer een kwestie van geloven. Om precies te zijn : ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef Woldo het volgende:
Blijkbaar ben jij de enige die de functie van de '' smiley niet door hebt en de sarcasme niet snapt.
![]()
Dat is jou keuze.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef eL. het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van geloven. Om precies te zijn : ik geloof je niet.
Daar heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:35 schreef Verlosser het volgende:
Maar het is zeker niet dat ik bang ben ofzo.
Waarom zou je bang moeten zijn? Het is een forum.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn twijfels over.
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waarom zou je bang moeten zijn? Het is een forum.
Enige wat ik kan bedenken is dat onze uber coole Kasta zijn oh zo gevreesde powers gaat gebruiken en zijn internet gaat plat leggen.![]()
Bedreigingen zijn voor zielige lui. Als je er al niet tegen kan om op het internet afgezeken te worden heb je geen ruggegraat. Als je mij wil bedreigen kom je maar langs in Deventer en doe je het niet stoer op het internet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.
In ieder geval is het natuurlijk heel eenvoudig om mensen af te zeiken op persoonlijke gronden wanneer je zelf onder ene kloon post, die nergens aan gekoppeld kan worden. Je kan dan nergens op 'terug gepakt' worden omdat er geen enkele binding is. Laf dus.
Net zoiets als met een witte puntmuts en een heeeeeeeeeeeeeeele grote groep 1 neger in de brand gaan steken ergens in het zuiden van de VS.
Explain please?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef BoNi het volgende:Internet-helden....
Knappe manier van die lieve kleine meid om de dans te ontspringen...
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, ik word zelfs irl door mensen gebeld welke me met een gefaked neger accent gaan bedreigen.
In ieder geval is het natuurlijk heel eenvoudig om mensen af te zeiken op persoonlijke gronden wanneer je zelf onder ene kloon post, die nergens aan gekoppeld kan worden. Je kan dan nergens op 'terug gepakt' worden omdat er geen enkele binding is. Laf dus.
Net zoiets als met een witte puntmuts en een heeeeeeeeeeeeeeele grote groep 1 neger in de brand gaan steken ergens in het zuiden van de VS.
Wat heb je tegen op StefanP ? die woont daar gewoon en dat heet 'integratie', je aanpassen aan de lokale cultuur.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn dat je dat erachter zet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.
Voel je je aangesproken?quote:
Dat zeg ik. Je bent laf.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo dom als jij. Onder wat voor account ik ook post, mijn persoonlijke gegevens zijn niet te traceren. Mijn leven speelt zich af in het echt. Je weet wel met echte mensen enzo. Internet is gewoon voor de fun en ik plaats dan ook geen gegevens als telefoonnummer en adres.
Ik denk het ook. Maar... spannender wordt het niet begrijp ik?quote:
Man.. dat doet me denken aan 'Secret Window'quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Maar... spannender wordt het niet begrijp ik?
Dan ga ik verder met de douche uitsoppen.
Das het enige waar hij goed in isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.
Hoe lullig ook voor het topic, het is helaas wel zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Woldo het volgende:
Je douche uitsoppen is inderdaad vele malen spannender.
Dat zegt genoeg over wat voor een leven je hebt lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lullig ook voor het topic, het is helaas wel zo.
Ik vond je eerste post in dit topic leuk, maar nu begint het een beetje triest te wordenquote:
Ow ja, hit me where it hurts. De looks van mijn vrouw. DAT is nog nooit eerder geprobeerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Verlosser het volgende:
He Swetsie als ik op je homepage klik word ik doorgestuurd naar een 2e hands site. Heb je daar ook je vrouw vandaan?
Enlighten me!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:12 schreef Woldo het volgende:
Dat zegt genoeg over wat voor een persoon je bent lijkt me.![]()
1. Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me!
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van gebash dat nergens over gaat en geen steek houdt, maar jij weet er vast en zeker een andere duiding aan te geven.
Dus wat zegt de post dat dit topic niet wordt wat het potentieel had kunnen worden over mijn leven?quote:
Vraag me eens of dat mij wat interesseertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:12 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik vond je eerste post in dit topic leuk, maar nu begint het een beetje triest te worden![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Vraag me eens of dat mij wat interesseerdt
Dit topic is bagger, maar ik vind het op dit moment leuk omdat ik op mijn werk zit en totaal geen zin meer heb. Ik veroordeel jou leven helemaal niet aangezien het mij geen ene reet boeit wat je voor leven hebt. Ik gaf puur een mening en hij was nog uitermate sarcastisch ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wat zegt de post dat dit topic niet wordt wat het potentieel had kunnen worden over mijn leven?
En vooral waarom zegt het juist dat? 'Je hebt geen leven', gaan roepen is natuurlijk té makkelijk (en ver bezijden de waarheid, maar dat terzijde) .
Interesseert je dat wat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Verlosser het volgende:
Vraag me eens of dat mij wat interesseert
Als jij begint te miepen dat mijn comment iets over mijn leven zegt, lijkt het me dat je dat ook kunt onderbouwen. Maar je verschuilen achter al dan niet geslaagde sarcasme is natuurlijk ook een manierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Woldo het volgende:
Dit topic is bagger, maar ik vind het op dit moment leuk omdat ik op mijn werk zit en totaal geen zin meer heb. Ik veroordeel jou leven helemaal niet aangezien het mij geen ene reet boeit wat je voor leven hebt. Ik gaf puur een mening en hij was nog uitermate sarcastisch ook.![]()
NEEquote:
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kostquote:
Leer spellenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Het interesseerd me net zoveel als jouw moeder per uur kost
Ze is goed heb ik gehoord dus zal ze ook wel veel kosten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kost
Whehehe dat kan best wel eens tegenvallen.......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Ja doet hij het nou weer met een d?quote:
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo volquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Sapientiea het volgende:
komop het topic moet vol................
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo vol
GO![]()
Ik zal het aan Juanita doorgevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BoNi het volgende:
Lekkere kont
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Shit man, ik corrigeer mezelf binnen 2 seconden en er staan al opmerkingen op. Zitten jullie met je neus tegen het beeldscherm mijn reacties aan het lezen ofzo? Wacht ik zal nog een foutje maken kijken wie de snelste is: Ik gaad naar huis
haha, wat grappig, ik moet er bijna van lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Shit man, ik corrigeer mezelf binnen 2 seconden en er staan al opmerkingen op. Zitten jullie met je neus tegen het beeldscherm mijn reacties aan het lezen ofzo? Wacht ik zal nog een foutje maken kijken wie de snelste is: Ik gaad naar huis
ok,quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo vol
GO![]()
Je hoeft geen bewuste fouten te maken, onbewust maak je er al meer dan voldoende....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Verlosser het volgende:
Oeh, die vind ik eerlijk gezegd best goed. Ga doorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
ok,
You forgot the 'wanna' in you name......
Ik heb dit topic gebookmarked, want deze geniale opmerking dient bewaard te blijven voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
He dat zei je vader ook tegen je moeder toen je werd geborenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hoeft geen bewuste fouten te maken, onbewust maak je er al meer dan voldoende....
Queen Bee Wanna **** ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:35 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
ok,
You forgot the 'wanna' in you name......
Totally n00b 1998 opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
He dat zei je vader ook tegen je moeder toen je werd geboren
Ter info: voor nageslacht heb je een vrouw nodig. Daar had je nog niet aan gedacht hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb dit topic gebookmarked, want deze geniale opmerking dient bewaard te blijven voor het nageslacht.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Kijk.......euhhhh ok [d'r bestaat geen smiley hiervoor.....]quote:
In dat geval hoeven we niet bang te zijn voor nog meer Verlossers.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Verlosser het volgende:
Ter info: voor nageslacht heb je een vrouw nodig.
Ik vergeef het je deze keerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Woldo het volgende:
Zit zonder inspiratie atm. Sorry.
Nog zo`n totally n00b opmerkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Daarom past ie ook zo goed bij jouw kapsel
Nee sorry wat ik zei dat je voor nageslacht een vrouw nodig hebt klopt niet want jij bent er ook bedenk ik me net. Als je je kwakje over een hoop stront spuit krijg je zoiets als jij maar dan knapper.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
In dat geval hoeven we niet bang te zijn voor nog meer Verlossers.
Ik doe niet eens meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, zoals ik het nu dus zie is het Woldo, kloon Verlosser en Queen_Bee tegen Kastanova, correct?
Fucking great, ik word er stil van.... Helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nee Kotsta is daklozenkranten aan het verkopen dus hij doet nog niet mee. Als hij genoeg heeft verdiend voor een spuit, kruipt hij weer achter de computerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, zoals ik het nu dus zie is het Woldo, kloon Verlosser en Queen_Bee tegen Kastanova, correct?
Het was toch iedereen tegen Kasta?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Woldo het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Kastanova, sterker nog, hij kan soms wel grappig uit de hoek komen. Maar hij moet niet mijn tekst gaan claimen en dan poor little Queen Bee gaan beschuldigen van diefstal.
tjah, de rel viel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef Woldo het volgende:
Nou hop, vol dan maar eens?
Wat?? is zij de reden dat dit topic er is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Woldo het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen Kastanova, sterker nog, hij kan soms wel grappig uit de hoek komen. Maar hij moet niet mijn tekst gaan claimen en dan poor little Queen Bee gaan beschuldigen van diefstal.
Lees je niks? Die tekst is van Woldo en 't onderste van Hans Teeuwen. Bij mijn weten is Kasta ofzo, weet z'n naam niet, geen van beide personen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:49 schreef Verlosser het volgende:
Hee ik zie dat de persoon waarover het topic gaat aanwezig is. Hee Queenie heb je de tekst nou van Kotsta gejat of niet? Vertel vertel
Dit was toch een goede post opkrik voor mijn toch al geweldige aantal posts die ik heb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:51 schreef Sapientiea het volgende:
Nou komop boys and girlz het topic zit bijna vol!
Nou dat is dan duidelijk. Kotstanovo is een echt een MEGA loser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lees je niks? Die tekst is van Woldo en 't onderste van Hans Teeuwen. Bij mijn weten is Kasta ofzo, weet z'n naam niet, geen van beide personen.
Dus nee, ik heb het niet van hem gejat. Sterker nog, ik heb zijn profiel nog nooit bekeken![]()
Jij ook Waldoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Woldo het volgende:
Anyways, ik ga maar eens op huis aan. Tot mijn volgende werkdag stelletje Fokkers.
Vrees dat je je pagina 3 dus niet krijgtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:55 schreef Woldo het volgende:
Anyways, ik ga maar eens op huis aan. Tot mijn volgende werkdag stelletje Fokkers.
Jammer genoeg niet nee, maar er komen meer werkdagen, so you never know..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vrees dat je je pagina 3 dus niet krijgt![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |