Haten is verlaten, jeweetquote:
Waar staat ze in het water?quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
Het is weer zover, we hebben er een nieuwe aandachtsgeile user bij!.
Na MaRySe, Jett, EmmyKuhhhhhhh, SHE en ikzelf natuurlijk is er nieuwe opvolgster, genaamd Queen_Bee.
Adoreer hier haar kont.
[afbeelding]
Ik ben al obsessed samen met haar. Nu jullie.
Mocht ze willen dat dat haar kont is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
Het is weer zover, we hebben er een nieuwe aandachtsgeile user bij!.
Na MaRySe, Jett, EmmyKuhhhhhhh, SHE en ikzelf natuurlijk is er nieuwe opvolgster, genaamd Queen_Bee.
Adoreer hier haar kont.
[afbeelding]
Ik ben al obsessed samen met haar. Nu jullie.
Hey, respect voor stylo. Als zij broeken wil dragen die in 1998 'in' waren, die je kan kopen op de Albert Cuyp voor 3 voor een tientje, respecteer datquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 04:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Mocht ze willen dat dat haar kont is.
Jawel, zo dwing ik respect af bij mijn enige vrienden, virtuelequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet het toch vragen
Heb je het nou echt nodig om andere mensen naar beneden te halen om je over jezelf goed te voelen? Dat heb je toch niet nodig, zo erg kan het niet met je gesteld zijn![]()
Je bonzi buddy? zit die ook op fok?quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jawel, zo dwing ik respect af bij mijn enige vrienden, virtuele.
MIEN GOTTT, m'n beste vriendjequote:Op donderdag 1 juni 2006 05:04 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je bonzi buddy? zit die ook op fok?
[afbeelding]
Cerrrrrrrrrrrroel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:04 schreef cerror het volgende:
Who gives a feck.
Daar staat mn kont ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
(PS en ik heb het vorige topic ook gelezen)
Zo schattig als meisjes dat zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 05:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik adoreer mezelf omdat ik gewoon zo leuk benEn het mij geen fuck uitmaakt wat anderen denken. Ik moet dan ook altijd hard lachen als mensen iets doen waarvan ze denken dat ik er wakker van ga liggen
En haten is niet verlaten hoor, haat maar een end weg![]()
Ik denk dat jij de gewoontes hier op Fok! nog niet echt begrijpt...quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 05:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo schattig als meisjes dat zeggen
maar jezelf wel slaap huilen dat is helemaal zo lief![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |