Dat zegt genoeg over wat voor een leven je hebt lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lullig ook voor het topic, het is helaas wel zo.
Ik vond je eerste post in dit topic leuk, maar nu begint het een beetje triest te wordenquote:
Ow ja, hit me where it hurts. De looks van mijn vrouw. DAT is nog nooit eerder geprobeerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Verlosser het volgende:
He Swetsie als ik op je homepage klik word ik doorgestuurd naar een 2e hands site. Heb je daar ook je vrouw vandaan?
Enlighten me!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:12 schreef Woldo het volgende:
Dat zegt genoeg over wat voor een persoon je bent lijkt me.![]()
1. Zie mijn edit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me!
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van gebash dat nergens over gaat en geen steek houdt, maar jij weet er vast en zeker een andere duiding aan te geven.
Dus wat zegt de post dat dit topic niet wordt wat het potentieel had kunnen worden over mijn leven?quote:
Vraag me eens of dat mij wat interesseertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:12 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik vond je eerste post in dit topic leuk, maar nu begint het een beetje triest te worden![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Vraag me eens of dat mij wat interesseerdt
Dit topic is bagger, maar ik vind het op dit moment leuk omdat ik op mijn werk zit en totaal geen zin meer heb. Ik veroordeel jou leven helemaal niet aangezien het mij geen ene reet boeit wat je voor leven hebt. Ik gaf puur een mening en hij was nog uitermate sarcastisch ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus wat zegt de post dat dit topic niet wordt wat het potentieel had kunnen worden over mijn leven?
En vooral waarom zegt het juist dat? 'Je hebt geen leven', gaan roepen is natuurlijk té makkelijk (en ver bezijden de waarheid, maar dat terzijde) .
Interesseert je dat wat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Verlosser het volgende:
Vraag me eens of dat mij wat interesseert
Als jij begint te miepen dat mijn comment iets over mijn leven zegt, lijkt het me dat je dat ook kunt onderbouwen. Maar je verschuilen achter al dan niet geslaagde sarcasme is natuurlijk ook een manierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:23 schreef Woldo het volgende:
Dit topic is bagger, maar ik vind het op dit moment leuk omdat ik op mijn werk zit en totaal geen zin meer heb. Ik veroordeel jou leven helemaal niet aangezien het mij geen ene reet boeit wat je voor leven hebt. Ik gaf puur een mening en hij was nog uitermate sarcastisch ook.![]()
NEEquote:
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kostquote:
Leer spellenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Het interesseerd me net zoveel als jouw moeder per uur kost
Ze is goed heb ik gehoord dus zal ze ook wel veel kosten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kost
Whehehe dat kan best wel eens tegenvallen.......quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:28 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Het interesseert me net zoveel als jouw moeder per uur kost
Ja doet hij het nou weer met een d?quote:
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo volquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Sapientiea het volgende:
komop het topic moet vol................
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan laat ik me wel ff horen, kunnen juliie ff op mij kankeren, dat zit ie zo vol
GO![]()
Ik zal het aan Juanita doorgevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef BoNi het volgende:
Lekkere kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |