quote:Matches, meningen en muziek bij Villa BvD
Frits Barend, Henk van Dorp en Jan Mulder zijn vanaf maandag 5 juni weer iedere dag om 23.00 uur te zien in Villa BvD, dit jaar voor het eerst bij Talpa. Op een steenworp afstand van het Oranjekamp in het Zwarte Woud, doet het drietal op eigen wijze verslag van het WK voetbal in Duitsland. “Volgens beproeft recept wordt de show opgeluisterd door een keur aan prominenten van binnen en buiten de voetbalwereld“, aldus een woordvoerder van Talpa. Zo ontvangen Frits en Henk onder anderen Ronald de Boer, Ruud Gullit, Michael Boogerd en Pierre van Hooijdonk.
Daarnaast is Melvin (alter ego van Kees Prins), de Nederlandse volkszanger die nu ook wel eens wil doorbreken in Duitsland, vaste bewoner van de villa evenals cabaretiers Peter Heerschop en Viggo Waas. Wilfred Genee verzorgt reportages rondom de wedstrijden. Enkele muzikale gasten van Barend en Van Dorp zijn Racoon, Van Dik Hout, Acda & De Munnik, Kane en De Dijk.
Na Roquebrune (1998), Hoenderloo (2000) en Olhos d’Agua (2004) is dit jaar Titisee het decor voor de voetbaltalkshow. Zeven dagen per week zijn er tot en met 9 juli weer nabeschouwingen van de verschillende wedstrijden tijdens het WK te zien. “In hun allerlaatste gezamenlijke serie programma’s staan Barend & Van Dorp garant voor onderhoudende en spraakmakende live-televisie, vol nieuws, beschouwingen, fragmenten en muzikale gasten“, aldus de woordvoerder.
Iedere televisie-uitzending van Villa BvD zal met een half uur worden verlengd op internet. Tevens is er 24 uur per dag een live stream waarmee men zicht heeft op wat zich afspeelt op het BvD plein in Titisee.Via de website worden ook extra uitzendingen aangeboden. Zo is er iedere dag om 12.30 uur ‘Villa BvD Lunch TV’ met Jan, Frits en Henk. Rond de klok van 16.00 uur is het tijd voor ‘De Spits van Frits’ waarin Frits Barend zijn favoriete speler van die dag bespreekt.
De websitequote:Welkom bij Villa BvD
Oranje gaat naar het WK en traditioneel gaat Villa BvD weer mee. Op steenworp afstand van het Nederlands elftal in Hinterzarten presenteren Frits, Henk, Jan hun talkshow am Titisee. Het programma is elke dag rond de klok van elf op Talpa te zien, maar Villa BvD live meemaken kan natuurlijk ook. U bent van harte welkom in Titisee! Als u om 22:30 uur aanwezig bent, kunt u gratis en zonder u vooraf aan te melden een uitzending bijwonen.
Niet iedereen leest WK, maar kijkt het programma wel. Vandaar. Maar misschien gaat ie uiteindelijk nog naar WK.quote:
Dat komt nog wel .quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
In het WK forum had het vast meer post gehad denken jullie ook niet ?
quote:
quote:Daarnaast is Melvin (alter ego van Kees Prins), de Nederlandse volkszanger die nu ook wel eens wil doorbreken in Duitsland, vaste bewoner van de villa evenals cabaretiers Peter Heerschop en Viggo Waas
quote:
Dat begint morgenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:26 schreef MeneerTim het volgende:
Ah, eindelijk dagelijkse wk programma's. Morgen begint Studio Sportzomer toch?
Vond het ook al gek dat 'ie daar nog niet stond, zie ik hem opeens hier staanquote:
Meestal heeft Villa BvD wat meer onzin gasten (een hoog Tros gehalte) en gaat Studio Sportzomer wat meer puur over de sport. Als het weer op die manier verdeeld is kijk ik Studio Sportzomer.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt kiezen tussen dit of Jack van Gelder. Eén zal er worden opgenomen.
En de zinloze gasten. Idols figuren die komen vertellen hoe ze het WK ervaren.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik dat ook doe. Dan kun je de reclames en kutbandjes doorspoelen.
Yup. En Mulder ook. Al vraag ik me af of het dagelijks is. Zou best alleen bij Nederlands elftal-dagen kunnen zijn. Dagelijks Borst erbij is een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
En de zinloze gasten. Idols figuren die komen vertellen hoe ze het WK ervaren.
Zou Hugo Borst bij studio sportzomer zitten?
[ WK Feedback] #2 Geef een mod de rode kaart!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Even een kick en dit topic moet denk ik ook richting WK nu?
De eerste aflevering begint iig bijna. Herhaling dagelijks rond 0.30.
Video draait voor Marco. Kan ik morgen eerst een uurtje naar braziliaans team kijken en daarna uurtje Marco.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu NED 2 aangezet...Mooi naar Marco van Basten kijken.
Vond Barend en van Dorp niet veel aan![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef MissX het volgende:
[..]
Video draait voor Marco. Kan ik morgen eerst een uurtje naar braziliaans team kijken en daarna uurtje Marco.
Het is weer net als voorgaande keren zo volgepropt met prut. Al die reclames, oranjemicrofoons en oninteressante gasten zijn irritant. Bovendien is het echt exact dezelfde formule als afgelopen EK.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
Geen al te beste uitzending. Ze moeten er misschien nog wat inkomen?
Ik vind het al weer lekker vertrouwd hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
Geen al te beste uitzending. Ze moeten er misschien nog wat inkomen?
Matige gasten, dus. Hopelijk wordt het volgende week beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Dat het op internet nog even doorgaat is wel een goede vondst. Als er dan een keer een echt goede band of artiest staat...
En natuurlijk is het nog een beetje inkomen. Als de eerste twee wedstrijden straks gespeeld zijn is er al weer veel meer discussievoer...
Verder te gast deze week...
- Frans Adelaar; trainer van ADO Den Haag
- Teun de Nooijer; hockey-international, getrouwd met Duitse
- Niels Kokmeijer; voetballer die zijn carrière moest beëindigen
- Oscar Moens; doelman en tweevoudig international
- Michael Boogerd; wielrenner bij de Raboploeg
- Ronald de Boer; 67-voudig international, thans Al-Rayyan
- Simon Cziommer; nieuwe aanwinst van topclub AZ
- Viggo Waas en Peter Heerschop; komisch duo
- Zuco 103; makers van de villatune van 2004
- Melvin; de huiszanger van Villa BVD
Dit programma moet helemaal niet over wielrennen gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Die van Boogerd wil ik wel zien, helaas dat Frits en Henk geen drol verstand van wielrennen hebben dus zal wel alleen over de Tour gaan en over doping.
Ik vond het ook weer leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al weer lekker vertrouwd hoor.
In 2004 heb ik na de eerste week -wegens verblijf in het buitenland- weinig gezien, maar ik vermaak mij wel met dit programma.
Ik kijk ook alleen naar van Gelder en Consortenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga BvD voortaan ook maar opnemen, en kijk Van Gelder wel rechtstreeks.
Wat schreeuwt die kerel. hè?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Video bekeken/doorgespoeld.
Frans Adelaar is een domme nitwit.
Melvin blijft geweldig.quote:
Hazes -verder geen kwaad woord over hem hoor- heeft ooit één keer met een rijmwoordenboek zijn slechtste liedje ooit geschreven voor het Nederlands elftal en Kees Prins ramt er gewoon effe een stuk of tien liedjes uit.quote:
quote:Villa BvD in rust WK-wedstrijden
Geplaatst op 08-06-2006 om 11:35
Frits Barend, Henk van Dorp en Jan Mulder presenteren in de rust van de avondwedstrijden tijdens het WK live een korte editie van Villa BvD. Zodra het fluitsignaal voor de rust van de wedstrijden is gevallen schakelt Talpa direct live over naar Villa BvD Am Titisee. Vanaf vrijdag 9 juni analyseren Jan, Frits en Henk om 21.45 uur live de wedstrijd die op dat moment wordt gespeeld. “De uitzending duurt ongeveer 13 minuten zodat men weer op tijd klaar zit voor de tweede helft van de betreffende wedstrijd“, legt een woordvoerder uit. De reguliere uitzending van Villa BvD begint rond de klok van 23.00 uur.
Ga het morgen opnemen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Best een aardige uitzending!
ik dacht al.. waar zijn mn reactiesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:51 schreef maril het volgende:
[..]
Ach je zet hier hetzelfde neer als op het wkforum![]()
Ik heb vanochtend Villa BvD gekeken op video !quote:
Ook de enige met enig komisch talent natuurlijk..quote:Op zondag 11 juni 2006 02:32 schreef Siemerink het volgende:
Treurig dat de optredens van Melvin het leukste onderdeel van dit programma is geworden. Daarbij heb ik nog de kanttekening dat ik niet zoveel met Melvin heb.
Wellicht wordt het later dit toernooi beter...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |