Meestal heeft Villa BvD wat meer onzin gasten (een hoog Tros gehalte) en gaat Studio Sportzomer wat meer puur over de sport. Als het weer op die manier verdeeld is kijk ik Studio Sportzomer.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Dat wordt kiezen tussen dit of Jack van Gelder. Eén zal er worden opgenomen.
En de zinloze gasten. Idols figuren die komen vertellen hoe ze het WK ervaren.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:58 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ik dat ook doe. Dan kun je de reclames en kutbandjes doorspoelen.
Yup. En Mulder ook. Al vraag ik me af of het dagelijks is. Zou best alleen bij Nederlands elftal-dagen kunnen zijn. Dagelijks Borst erbij is een beetje teveel van het goedequote:Op maandag 5 juni 2006 16:08 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
En de zinloze gasten. Idols figuren die komen vertellen hoe ze het WK ervaren.
Zou Hugo Borst bij studio sportzomer zitten?
[ WK Feedback] #2 Geef een mod de rode kaart!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Even een kick en dit topic moet denk ik ook richting WK nu?
De eerste aflevering begint iig bijna. Herhaling dagelijks rond 0.30.
Video draait voor Marco. Kan ik morgen eerst een uurtje naar braziliaans team kijken en daarna uurtje Marco.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb nu NED 2 aangezet...Mooi naar Marco van Basten kijken.
Vond Barend en van Dorp niet veel aan![]()
Sluit ik me bij aanquote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef MissX het volgende:
[..]
Video draait voor Marco. Kan ik morgen eerst een uurtje naar braziliaans team kijken en daarna uurtje Marco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |