Het is weer net als voorgaande keren zo volgepropt met prut. Al die reclames, oranjemicrofoons en oninteressante gasten zijn irritant. Bovendien is het echt exact dezelfde formule als afgelopen EK.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
Geen al te beste uitzending. Ze moeten er misschien nog wat inkomen?
Ik vind het al weer lekker vertrouwd hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
Geen al te beste uitzending. Ze moeten er misschien nog wat inkomen?
Matige gasten, dus. Hopelijk wordt het volgende week beter.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef The_Verve het volgende:
Dat het op internet nog even doorgaat is wel een goede vondst. Als er dan een keer een echt goede band of artiest staat...
En natuurlijk is het nog een beetje inkomen. Als de eerste twee wedstrijden straks gespeeld zijn is er al weer veel meer discussievoer...
Verder te gast deze week...
- Frans Adelaar; trainer van ADO Den Haag
- Teun de Nooijer; hockey-international, getrouwd met Duitse
- Niels Kokmeijer; voetballer die zijn carrière moest beëindigen
- Oscar Moens; doelman en tweevoudig international
- Michael Boogerd; wielrenner bij de Raboploeg
- Ronald de Boer; 67-voudig international, thans Al-Rayyan
- Simon Cziommer; nieuwe aanwinst van topclub AZ
- Viggo Waas en Peter Heerschop; komisch duo
- Zuco 103; makers van de villatune van 2004
- Melvin; de huiszanger van Villa BVD
Dit programma moet helemaal niet over wielrennen gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:11 schreef Zwansen het volgende:
Die van Boogerd wil ik wel zien, helaas dat Frits en Henk geen drol verstand van wielrennen hebben dus zal wel alleen over de Tour gaan en over doping.
Ik vond het ook weer leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het al weer lekker vertrouwd hoor.
In 2004 heb ik na de eerste week -wegens verblijf in het buitenland- weinig gezien, maar ik vermaak mij wel met dit programma.
Ik kijk ook alleen naar van Gelder en Consortenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:40 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga BvD voortaan ook maar opnemen, en kijk Van Gelder wel rechtstreeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |