Nou hij is erquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik wacht nog steeds op ep 5 van het 2e seizoen van Ah My Goddess.. Is alweer bijna een maand geleden
goed hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Nou hij is er![]()
* downloaden gaat![]()
en ik ben pas bij 2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:48 schreef koffiegast het volgende:
Ouran high school 10 is unsubbed uit, subbed zal weldra vandaag/morgen/overmorgen komen.
Ouran High School Host Club 10 van lunar is unsubbed?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:48 schreef koffiegast het volgende:
Ouran high school 10 is unsubbed uit, subbed zal weldra vandaag/morgen/overmorgen komen.
nee natuurlijk niet, mafkeesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Ouran High School Host Club 10 van lunar is unsubbed?
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de lunar subs is allang uitgekomen, blinde!
Blijkbaar tegen de tijd dat jij er achterkomt dat de RAW uit is...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
wanneer komt een aflevering van ouran high school host club normaliter uit
quote:
was dat een sneer?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar tegen de tijd dat jij er achterkomt dat de RAW uit is...
xxxHolic 10 is uit (mishicorp)
YES werd tijd!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:27 schreef mschol het volgende:
Amaenaideyo Katsu 9 - DVD version Mendoi Fansubs
oj dat is zeker de echte naam van the melancholy of tsatsjiki mizuraquote:Op maandag 12 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:
suzumiya haruhi no yuutsu 11 is RAW uit, dus soon subbed
De eerste eps stonden er wel ooit, maar die zijn "removed at request". Ik vraag me af wie zo'n request zou kunnen doen, de makers waarschijnlijk?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:02 schreef Jordy-B het volgende:
Strawberry Panic! 9 en 10 zijn uit (doremi)...
Om de een-of-andere reden wordt deze serie niet bijgehouden door de bekende torrentsite. (hij staat daar ook niet in de lijst met gelicenceerde anime)
Ik heb even gezocht hoe dat zat. Blijkbaar valt Strawberry Panic! onder het copyright van Media Factory Inc. Deze Japanse uitgever heeft als enige uitgever het verzoek gestuurd naar die ene torrent-site dat ze al hun materiaal van de site wilde hebben en om problemen te voorkomen, wordt hier gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De eerste eps stonden er wel ooit, maar die zijn "removed at request". Ik vraag me af wie zo'n request zou kunnen doen, de makers waarschijnlijk?
Utawarerumono, ep 10 is ook uit. (om ook maar meteen een bijdrage te leveren)
Ah! My Goddess seizoen 2, ep 7 ook available.
Bleek? nooit van gehoort.. Bleach daartegen episode 84-85quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:35 schreef outcast_within het volgende:
bleek 84-85
bleek bleachquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Bleek? nooit van gehoort.. Bleach daartegen episode 84-85
Die is eigelijk meer geschikt voor Kroekroek gezien die er zo moeilijk over doetquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
bleek bleachmaakt het uit. tis iig niet meer zo tof als eerst.
trouwens is dit plaatje niet een leuke avatar voor tentacle bob?
[afbeelding]
demmit dit is echt de laatste keer dat ik leuke tripjes plan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club ep 11 (Lunar)
bijna 1500 leechers en twee seeds...quote:Op maandag 19 juni 2006 20:21 schreef mschol het volgende:
High School Girls 9 - LIME (net een uurtje en 20min online)
och.. 133 kb/sec vind ik niet slechtquote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
bijna 1500 leechers en twee seeds...
(Het kon wel even duren voor 'ie binnen is)
15 kb/sec :/quote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
och.. 133 kb/sec vind ik niet slecht![]()
--correctie
300kb/sec ..
een net gestartte torrent.. na 66% zakt ie terug naar 5kb/sec omdat er nog niet meer beschikbaar is (over de peers waarmee ik ben geconnect..quote:Op maandag 19 juni 2006 20:34 schreef koffiegast het volgende:
[..]
15 kb/sec :/
wat heb jij wat ik niet heb?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
melting suziki alto nr 12
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:22 schreef koffiegast het volgende:
The Melancholy of Haruhi Suzumiya 12 uit
quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:58 schreef mschol het volgende:
Amaenaideyo Katsu 10 - DVD version Mendoi Fansubs
de nieuwe EP van Ouran High School Host Club verwacht ik vandaag of morgen. Normaalgesproken is 'ie idd op vrijdag beschikbaar (de serie is op donderdag op TV)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:39 schreef outcast_within het volgende:
wanneer ouran tik tak
even gekeken op lunar en suki forum maar niks over dat het te laat isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
de nieuwe EP van Ouran High School Host Club verwacht ik vandaag of morgen. Normaalgesproken is 'ie idd op vrijdag beschikbaar (de serie is op donderdag op TV)
Er staat sowieso niets nuttigs op hun site... (ep 11 staat nog niet eens op de voorpagina)quote:Op zondag 25 juni 2006 10:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
even gekeken op lunar en suki forum maar niks over dat het te laat is
13 is de dvd extra specialquote:Op zondag 25 juni 2006 18:17 schreef koffiegast het volgende:
jeuj me post is verwijderd waarin ik vertelde dat ouran 12 RAW unsubbed uit is, ondertussen al paar dagen , waar blijft de subbed(meestal duurt het maar dag of 2 mmh?)
en katsu 11 uit en nog 2 ? normaal gesproken toch maar 12 episodes?
Hopelijk maken ze nog een reeks erna (alhoewel ze wel veel naar het 'slotfase' van chitose en Ikkou toewerken)
Ok bedankt ^^quote:Op zondag 25 juni 2006 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
13 is de dvd extra special
zie de site van mendori-fansubs voor de status
idd dat viel me ook op. rare jongensquote:Op zondag 25 juni 2006 14:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er staat sowieso niets nuttigs op hun site... (ep 11 staat nog niet eens op de voorpagina)
dan moeten ze nog wel eff:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:13 schreef Sh0g het volgende:
melancholy van harige suzumiya 13
quote:The official site says this series will have 15,498 (that's right, fifteen thousand four hundred and ninety eight) episodes. Use Ctrl+A ("Select All") to highlight hidden texts.
fansubgroepen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:22 schreef stroopje het volgende:
School Rumble 2nd ep 12 en Ergo Proxy 13 is uit![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef koffiegast het volgende:
ouran high 13 uit
waar ken ik die naam toch van ...quote:Op maandag 3 juli 2006 00:00 schreef blessed19 het volgende:
*snif*
Suzumiya_Haruhi_no_Yuuutsu_14_End_[Suzumiya_Haruhi_no_Yuuutsu_VI](704x396_WMV9_120fps)[ZAJ36yeNBp].avi
ahh tis Suzumiya Haruhi no Yutsuquote:Op maandag 3 juli 2006 00:03 schreef koffiegast het volgende:
grapjas
tis yuutsu !
(ik geloof er nix van)
ik zie nog nix op me leechgeval :/ en 14 is niet echt een standaard 'einde' of naja, tenzij ze opeens mee kappen(lijkt me niet) of een 'nep' einde ;pquote:Op maandag 3 juli 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh tis Suzumiya Haruhi no Yutsu
op anime news network hebben ze nu ook 14 episodes on list...
14 is idd niet een normaal einde..( das vaak 12 of 24 (+ e.v.t. 1 special))quote:Op maandag 3 juli 2006 00:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ik zie nog nix op me leechgeval :/ en 14 is niet echt een standaard 'einde' of naja, tenzij ze opeens mee kappen(lijkt me niet) of een 'nep' einde ;p
wat ben je toch ook 'n poepie...quote:
zover ik weet is 168 gewoon een aflevering (totaal ~200 afleveringen, 5 seizoenen)quote:Op zondag 9 juli 2006 01:56 schreef outcast_within het volgende:
is sailor moon niet afgelopen?
of is dit een live action?
quote:(daarom heb ik het meld nieuwe episode anime topic aangemaakt aangezien niemand anders behalve anime'ers dat interessant zou vinden, en dat dat langzaam maar zeker tot s.c topic zou kunnen worden getransformeerd, maar ssst niet verder vertellen)
Of gewoon om de pagina. Één met SC en daarna weer één over de nieuwe afleveringen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:11 schreef blessed19 het volgende:
ik denk dat ze op een gegeven moment wel merken als er 3 threads per week gemaakt worden
gewoon mixenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of gewoon om de pagina. Één met SC en daarna weer één over de nieuwe afleveringen.
Dat hebben ze nooit door.![]()
Dat kan inderdaad ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon mixen
07-14 . 08:37 Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan 1-8 Froth-Bite
shame on you!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook.Maar volgensmij heb ik hier nog geen enkele keer een nieuw uitkomende episode gezet..
![]()
Ouran High School Club zal 26 afleveringen krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met ouranhost club?. komt daar volgende week weer een nieuwe episode van?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ouran High School Club zal 26 afleveringen krijgen.
Lunar zit nu bij episode 14 (de 9e juli gereleased)
niet bij episode 14, nee... dat zou maf zijn...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef outcast_within het volgende:
ah maar geen seizoenspauze oid?
idd te gek voor woorden. Maar bedankt voor de info er zijn doorgaans dus ook seizoen van 24/26quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
niet bij episode 14, nee... dat zou maf zijn...
Seizoenen zijn doorgaans 12,13,24 of 26 afleveringen.
doorgaans niet, nee... Ligt er een beetje aan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:50 schreef outcast_within het volgende:
sluiten tv seizoenen op elkaar aan? dus geen pauze tussen seizoenen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:06 schreef Jordy-B het volgende:
Strawberry panic! 14 (Doremi)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef mschol het volgende:
[Doremi] Strawberry Panic - 14 xvid & h264 eindelijk
welke fansubbers??quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:38 schreef L.no het volgende:
Strawberry panic 17
school rumble season 2 ep. 16
quote:Op maandag 31 juli 2006 12:15 schreef koffiegast het volgende:
Ouran high 17 van Lunar Anime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]Over okidokie fight club nr 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Over okidokie fight club nr 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:16 schreef Maraca het volgende:
[..]^_^ iemand die net zo graag slapt lult over een ep van een serie die die tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ouran highschoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef ey_boks het volgende:
[..]
^_^ iemand die net zo graag slapt lult over een ep van een serie die die tof vind.
ouran highschoolHehe.. 't is gewoon leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hehe.. 't is gewoon leuk
en dat bleek bliksem te zijn en die blonde kwam daar dus achter in diezelfde episodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah.. vergetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:00 schreef koffiegast het volgende:
[..]
en dat bleek bliksem te zijn en die blonde kwam daar dus achter in diezelfde episode
IRC get met 600kb/secquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:30 schreef L.no het volgende:
Strawberry Panic -19 van Serin is eindelijk uit
och voor een verbinding met max 630 issie best rapquote:
ik probeer meestal bij 1 te blijven, tenzij die andere zo traag is met vertalen. maar meestal kan ik wel wachten aangezien ik de nieuwere series niet direct kijk, maar bewaar.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
och voor een verbinding met max 630 issie best rap
en doremi release kijk ik ook, ze hebben beide een net iets andere vertaling...
Nani !? ik ben blij als het op 50 kb/sec isquote:
* wacht nog eff op releases van lunarquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:43 schreef L.no het volgende:
Ouran High School Host Club - 18 van For Richer or Poorer
You've got mailquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
* wacht nog eff op releases van lunar
en kan je me de url naar de site van Your-mon emailen?? (kan ik alle school rumble eps boven 11 downloaden
Serieus?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
Ik kan niet eens meer mee bewegen met de intro en de engelse tekst mee playbacken
Kiss Kiss fall in lovequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef outcast_within het volgende:
ouran blijf ik bij de "orginele" ik vind dat de anderen de geweldige intro zo hebben verneukt. Ik kan niet eens meer mee bewegen met de intro en de engelse tekst mee playbacken
ooo op die manier. hehe nee zo erg is het ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:25 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Serieus?Zo ken ik er nog 1
![]()
[afbeelding]
kiss kiss fall in lovequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:08 schreef Maraca het volgende:
EP 20 - Ouran High School Host club van For Richer or Poorer is uit..
Ze maken het nu wel erg verleidelijk om die te downloaden i.p.v te wachten op Lunar![]()
waar heb je het over? die richer or poorer heeft ook gewoon de intro erbijquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
kiss kiss fall in love
rustig wachten. zonder Intro is het toch niet hetzelfde
nou zeur wannabe, paar posts terug, zie opmerking over de vertaling van de introquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waar heb je het over? die richer or poorer heeft ook gewoon de intro erbij
heb trouwens de afleveringen van hun gedownd (ik verveelde me!!!) en moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit best beroerd is
Hij is er! Hij is er!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
08-24 . 23:45 Ouran High School Host Club 18 Lunar AnimeEINDELIJK
oh, je was eerderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef mschol het volgende:
Serin - Strawberry panic 21
en mendoi gaan in september weer verder met himawari
je bent me net voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
EP 19 en 20 van Ouran Highschool Host Club van Lunar Anime zijn uit![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
![]()
yayquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Maraca het volgende:
EP 21 Ouran High School Host Club by Lunar Anime en For Richer or Poorer![]()
op videokwaliteit kan ik eigenlijk bij beide niks op aanmerken,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Jordy-B het volgende:
op anidb.net wordt Doremi wel gezien als de betere subber. Betere videokwaliteit en betere vertalingen. Pietsie langzamer, maar niet veel (ze zijn bij ep 23)
3quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef blessed19 het volgende:
ik moest lachen om ouran 23
hoeveel eps heeft deze serie eigenlijk nog te gaan?
hmm dat vind ik wel mee vallen, 3 eps is voor anime schrijvers lang genoeg om een verhaal alsnog een goed einde te geven...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:13 schreef ey_boks het volgende:
tjah 3 eps is te kort om alles af te wikkellen. ik vraag me af als ze er nog een seizoen bij gooien of dat het nog wel leuk blijft.
Ik heb de release van Shinsen nog niet gezien. Releases van Kyuu zijn goed genoeg voor miij.quote:Op maandag 18 september 2006 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
Shinsen's release van Kyuu krijgt een betere waardering op anidb.net... Tenminste, als je de comments leest, want in de poll's wordt er een boel verkloot door shinsen- en kyuu-fanboy's... de gegeven cijfers zijn voornamelijk 1en en 10en
Ik weet dat Shinsen de eerste ep een tijdje terug al gereleased heeft alleen heb ik hem nog niet gezien. Ik kijk wel hoe vlot Shinsen blijft releasen anders blijf ik gewoon de subs van Kyuu volgen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Shinsen is al 'n poosje uit. Kwaliteit is goed, zoals je van ze mag verwachten. Vooral de videokwaliteit van Shinsen werd beter gewaardeerd, maar de vertaling was ook leesbaarder. Shinsen is wat dat betreft meer geroutineerd... Kyuu is niet het soort groep die vertalingen uitbrengt die kwalitatief huizenhoog boven de andere groepen staan, zoals bijvoorbeeld Static Subs dat doet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De computer is weer heel, btw... 'k ben bijna bij (nog een paar afleveringen capeta...)
quote:
haha je reactievermogen is inderdaad bewonderenswaardig outcastquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
Hiero, Sherlock... Uit het huidige animé/manga-topic...
Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De computer is weer heel, btw... 'k ben bijna bij (nog een paar afleveringen capeta...)
'k heb er helemaal overheengelezen, toen ik vanavond keek...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
09-19 . 21:46 Ouran High School Host Club 24 Lunar Anime
Kyouya!!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
09-19 . 21:46 Ouran High School Host Club 24 Lunar Anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |