yayquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:47 schreef Maraca het volgende:
EP 21 Ouran High School Host Club by Lunar Anime en For Richer or Poorer![]()
op videokwaliteit kan ik eigenlijk bij beide niks op aanmerken,quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:54 schreef Jordy-B het volgende:
op anidb.net wordt Doremi wel gezien als de betere subber. Betere videokwaliteit en betere vertalingen. Pietsie langzamer, maar niet veel (ze zijn bij ep 23)
3quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:02 schreef blessed19 het volgende:
ik moest lachen om ouran 23
hoeveel eps heeft deze serie eigenlijk nog te gaan?
hmm dat vind ik wel mee vallen, 3 eps is voor anime schrijvers lang genoeg om een verhaal alsnog een goed einde te geven...quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:13 schreef ey_boks het volgende:
tjah 3 eps is te kort om alles af te wikkellen. ik vraag me af als ze er nog een seizoen bij gooien of dat het nog wel leuk blijft.
Ik heb de release van Shinsen nog niet gezien. Releases van Kyuu zijn goed genoeg voor miij.quote:Op maandag 18 september 2006 18:26 schreef Jordy-B het volgende:
Shinsen's release van Kyuu krijgt een betere waardering op anidb.net... Tenminste, als je de comments leest, want in de poll's wordt er een boel verkloot door shinsen- en kyuu-fanboy's... de gegeven cijfers zijn voornamelijk 1en en 10en
Ik weet dat Shinsen de eerste ep een tijdje terug al gereleased heeft alleen heb ik hem nog niet gezien. Ik kijk wel hoe vlot Shinsen blijft releasen anders blijf ik gewoon de subs van Kyuu volgen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Shinsen is al 'n poosje uit. Kwaliteit is goed, zoals je van ze mag verwachten. Vooral de videokwaliteit van Shinsen werd beter gewaardeerd, maar de vertaling was ook leesbaarder. Shinsen is wat dat betreft meer geroutineerd... Kyuu is niet het soort groep die vertalingen uitbrengt die kwalitatief huizenhoog boven de andere groepen staan, zoals bijvoorbeeld Static Subs dat doet.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De computer is weer heel, btw... 'k ben bijna bij (nog een paar afleveringen capeta...)
quote:
haha je reactievermogen is inderdaad bewonderenswaardig outcastquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:12 schreef Jordy-B het volgende:
Hiero, Sherlock... Uit het huidige animé/manga-topic...
Op zaterdag 9 september 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
De computer is weer heel, btw... 'k ben bijna bij (nog een paar afleveringen capeta...)
'k heb er helemaal overheengelezen, toen ik vanavond keek...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
09-19 . 21:46 Ouran High School Host Club 24 Lunar Anime
Kyouya!!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef mschol het volgende:
09-19 . 21:46 Ouran High School Host Club 24 Lunar Anime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |