Nou hij is erquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik wacht nog steeds op ep 5 van het 2e seizoen van Ah My Goddess.. Is alweer bijna een maand geleden
goed hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:46 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Nou hij is er![]()
* downloaden gaat![]()
en ik ben pas bij 2quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:48 schreef koffiegast het volgende:
Ouran high school 10 is unsubbed uit, subbed zal weldra vandaag/morgen/overmorgen komen.
Ouran High School Host Club 10 van lunar is unsubbed?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:48 schreef koffiegast het volgende:
Ouran high school 10 is unsubbed uit, subbed zal weldra vandaag/morgen/overmorgen komen.
nee natuurlijk niet, mafkeesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
Ouran High School Host Club 10 van lunar is unsubbed?
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
de lunar subs is allang uitgekomen, blinde!
Blijkbaar tegen de tijd dat jij er achterkomt dat de RAW uit is...quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
wanneer komt een aflevering van ouran high school host club normaliter uit
quote:
was dat een sneer?quote:Op zondag 11 juni 2006 21:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Blijkbaar tegen de tijd dat jij er achterkomt dat de RAW uit is...
xxxHolic 10 is uit (mishicorp)
YES werd tijd!quote:Op maandag 12 juni 2006 16:27 schreef mschol het volgende:
Amaenaideyo Katsu 9 - DVD version Mendoi Fansubs
oj dat is zeker de echte naam van the melancholy of tsatsjiki mizuraquote:Op maandag 12 juni 2006 18:44 schreef koffiegast het volgende:
suzumiya haruhi no yuutsu 11 is RAW uit, dus soon subbed
De eerste eps stonden er wel ooit, maar die zijn "removed at request". Ik vraag me af wie zo'n request zou kunnen doen, de makers waarschijnlijk?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:02 schreef Jordy-B het volgende:
Strawberry Panic! 9 en 10 zijn uit (doremi)...
Om de een-of-andere reden wordt deze serie niet bijgehouden door de bekende torrentsite. (hij staat daar ook niet in de lijst met gelicenceerde anime)
Ik heb even gezocht hoe dat zat. Blijkbaar valt Strawberry Panic! onder het copyright van Media Factory Inc. Deze Japanse uitgever heeft als enige uitgever het verzoek gestuurd naar die ene torrent-site dat ze al hun materiaal van de site wilde hebben en om problemen te voorkomen, wordt hier gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:15 schreef Sh0g het volgende:
[..]
De eerste eps stonden er wel ooit, maar die zijn "removed at request". Ik vraag me af wie zo'n request zou kunnen doen, de makers waarschijnlijk?
Utawarerumono, ep 10 is ook uit. (om ook maar meteen een bijdrage te leveren)
Ah! My Goddess seizoen 2, ep 7 ook available.
Bleek? nooit van gehoort.. Bleach daartegen episode 84-85quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:35 schreef outcast_within het volgende:
bleek 84-85
bleek bleachquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Bleek? nooit van gehoort.. Bleach daartegen episode 84-85
Die is eigelijk meer geschikt voor Kroekroek gezien die er zo moeilijk over doetquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:58 schreef outcast_within het volgende:
[..]
bleek bleachmaakt het uit. tis iig niet meer zo tof als eerst.
trouwens is dit plaatje niet een leuke avatar voor tentacle bob?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |