*visualiseert*quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Meest lowbudget oplossing ever:
Om mijn pols recht te houden bij het muizen op mijn iBook heb ik een pakje sigaretten onder mijn pols gelegd. Precies de goeie hoogte, precies goeie formaat, en het schuift mee als ik muis..
.
.
Een idee om mee de markt op te gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Meest lowbudget oplossing ever:
Om mijn pols recht te houden bij het muizen op mijn iBook heb ik een pakje sigaretten onder mijn pols gelegd. Precies de goeie hoogte, precies goeie formaat, en het schuift mee als ik muis..
.
.
Daar ben ik nu net exact 3,5 dag mee gestopt. Krijg ik nu RSI?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En als je nu shag rookt..?
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
iShag:
Mijn vriend heeft een 15" iBook en ik een 12". Tijdje geleden toen we gingen eten had ik onze beide iBooks even dicht op elkaar gelegd om wat ruimte op tafel te maken. Roept ie naar mij: "Leg je er wel wat tussen, anders ligt er straks een 8" naast !"
Volgens mij heb ik dit hier al eens verteld.
De huilen de eerste maanden constant en het duurt maanden zo niet jaren voordat je er wat mee kan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?
Dat was idd ook mijn reactie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?
Mannen liegen altijd over grootte: er bestaat nl. geen 15" iBook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
iShag:
Mijn vriend heeft een 15" iBook en ik een 12". Tijdje geleden toen we gingen eten had ik onze beide iBooks even dicht op elkaar gelegd om wat ruimte op tafel te maken. Roept ie naar mij: "Leg je er wel wat tussen, anders ligt er straks een 8" naast !"
Volgens mij heb ik dit hier al eens verteld.
Dan heb ik het geld pas bij elkaarquote:
Mijn fout. Ik vergeet dat altijd. Die grote is dan dus 14" toch ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mannen liegen altijd over grootte: er bestaat nl. geen 15" iBook.
Yupquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik vergeet dat altijd. Die grote is dan dus 14" toch ?
Ik ben wel fan van X-Chat Aqua, maar dat is misschien wat te no-nonsense.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef E.T. het volgende:
vraagje.. wat is een handig no-nonsense irc-progje? (a la mirc ofzo)
Ondanks dat ODT een goedgekeurde standaard en een open formaat is, is het nog geen standaard in de praktijk. Veel programma's kunnen nog geen ODT openen, dus het wordt even kloten. Maar je kunt eventueel altijd je ODT-file unzippen. Je krijgt dan de inhoud (tekst en afbeeldingen) als losse files.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef De_Hertog het volgende:
Hmm. Ik heb hier een .odt bestand. Weet iemand hoe ik dat kan openen zonder OpenOffice te moeten installeren?
Colloquy; werkt ideaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef E.T. het volgende:
vraagje.. wat is een handig no-nonsense irc-progje? (a la mirc ofzo)
Track and trace...? Als ie 'out for delivery' is, dan kun je hem vandaag wel verwachten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef ChOas het volgende:
Ik word GEK
Vandaag MOET gewoon mijn iMac bezorgd worden anders wordt het vervelend voor mijn omgeving
De pakketjes staan nu in Venray, gisteravond de picklist opgegaan...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Track and trace...? Als ie 'out for delivery' is, dan kun je hem vandaag wel verwachten.
Ah, bedankt. Ik ga er even mee spelen dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ondanks dat ODT een goedgekeurde standaard en een open formaat is, is het nog geen standaard in de praktijk. Veel programma's kunnen nog geen ODT openen, dus het wordt even kloten. Maar je kunt eventueel altijd je ODT-file unzippen. Je krijgt dan de inhoud (tekst en afbeeldingen) als losse files.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |