Dan heb je waarschijnlijk een relatief laag bureau, dat dat makkelijk gaat zo met rechte polsen op een laptop tikken ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:40 schreef Nugget het volgende:
[..]
Mijn laptop sleep ik overal mee naartoe en gebruik ik ook op een bureau toch anders dan een desktop, ik zet mijn handen anders neer, leg mijn armen biivoorbeeld tijdens het typen minder snel op het bureau waardoor je dat knikje met je handen niet maakt. Ik heb er in ieder geval geen last van dan. Nu, op mijn werk, bijvoorbeeld weer wel. Krijg ik weer last van mijn schouder en polsen. Tijd om hier ook maar eens een laptop te eisen![]()
Is dat stabiel, aangezien op de website staat dat het een Alpha is?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://desktopmanager.berlios.de/index.php
Ik heb volgens mij een redelijk normaal bureau, niet heel erg laag. Nu ik even denk hoe ik zit, leg ik mijn polsen wel neer, maar dan op mijn laptop zelf en dan heb je toch een rechtere houding qua polsen dan je van een bureau direct op een toetsenbord zou hebben. De iLap is ook zo ontworpen om je een betere houding te geven dus ik zou hem je wel aanraden, ook voor op schoot.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een relatief laag bureau, dat dat makkelijk gaat zo met rechte polsen op een laptop tikken ?
Want dat is het ook een beetje. Ik moet een nieuw bureau hebben en een nieuwe bureaustoel. Wat ik nu heb blijft hier als ik ga verhuizen. En ik wil ook echt iets verantwoords hebben. Ik heb nu mijn bureaustoel belachelijk hoog staan om mijn armen laag op het bureau te hebben, maar da's kut voor mijn rug. Geen idee waar ik nou een fijn bureau het beste kan kopen. Maar, da's niet voor hier.
Volgens mij is dit het programma dat Anthraxx mij eens aanraadde. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee gehad, maar ik gebruikte het zo weinig dat ik het weer verwijderd heb.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat stabiel, aangezien op de website staat dat het een Alpha is?
Ik draai desktopmanager al anderhalf jaar, zonder problemen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat volgens mij het dodelijke van toetsenborden is, is de plek waar je onderarmen op de rand van het bureau steunen. Daar heb ik ook gewoon last van als ik lang tik, ook al voor die muisarm.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een redelijk normaal bureau, niet heel erg laag. Nu ik even denk hoe ik zit, leg ik mijn polsen wel neer, maar dan op mijn laptop zelf en dan heb je toch een rechtere houding qua polsen dan je van een bureau direct op een toetsenbord zou hebben. De iLap is ook zo ontworpen om je een betere houding te geven dus ik zou hem je wel aanraden, ook voor op schoot.
Verschil in resolutie uitte zich als volgt:quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn 19" monitor op ooghoogte staan, en soms zet ik daar dan mijn iBook "onder" en koppel ik de twee aan elkaar. Ik heb daar opzich niet veel last van dat tegen die hoeken botsen. Maar wat bedoel je precies met "hogere resolutie" op je monitor ? Ik heb destijds met NetSpanningDoctor het lekker zo geklust dat mijn monitor lekker z'n eigen scherpte houdt en niet die van die iBook aanneemt, wat ie dus doet als je 'm voor het eerst eraan hangt. Ik vind het wel prima zo.
En die wisselende desktops, is dat met alle iBooks ? Ook de mijne dus ? Anders ga ik eens proberen of dat bevalt. Maar, wat wel zo is, ik moet erg veel schrijven voor mijn studie, en daarbij is het gewoon voor het oog veel rustiger om op die enorme monitor van mij te werken ipv op de iBook. 12" iBook of 19" flatscreen is nogal een verschil. Maar, dat virtuele desktops kan toch nog gewoon wel ook al heb je twee beeldschermen ?
| 1 2 3 4 5 6 | _________ | |_______ | || | | || | |________||______| |
Ik gebruik het! Werkt fantastisch en stabiel. Enige 'probleem' is dat een mouse-over op een passieve desktop (van bijv. adium als je de muis boven een contactpersoon houdt) buiten vensters op de actieve desktop gewoon in beeld komen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat ziet er ook netjes uit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:12 schreef Tomasso het volgende:
Ik gebruik Virtue sinds 2 dagen, bevalt me ook prima.
*visualiseert*quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Meest lowbudget oplossing ever:
Om mijn pols recht te houden bij het muizen op mijn iBook heb ik een pakje sigaretten onder mijn pols gelegd. Precies de goeie hoogte, precies goeie formaat, en het schuift mee als ik muis..
.
.
Een idee om mee de markt op te gaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Meest lowbudget oplossing ever:
Om mijn pols recht te houden bij het muizen op mijn iBook heb ik een pakje sigaretten onder mijn pols gelegd. Precies de goeie hoogte, precies goeie formaat, en het schuift mee als ik muis..
.
.
Daar ben ik nu net exact 3,5 dag mee gestopt. Krijg ik nu RSI?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En als je nu shag rookt..?
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
iShag:
Mijn vriend heeft een 15" iBook en ik een 12". Tijdje geleden toen we gingen eten had ik onze beide iBooks even dicht op elkaar gelegd om wat ruimte op tafel te maken. Roept ie naar mij: "Leg je er wel wat tussen, anders ligt er straks een 8" naast !"
Volgens mij heb ik dit hier al eens verteld.
De huilen de eerste maanden constant en het duurt maanden zo niet jaren voordat je er wat mee kan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?
Dat was idd ook mijn reactie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij wil géén gratis 8" Apple notebookje?
Mannen liegen altijd over grootte: er bestaat nl. geen 15" iBook.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
iShag:
Mijn vriend heeft een 15" iBook en ik een 12". Tijdje geleden toen we gingen eten had ik onze beide iBooks even dicht op elkaar gelegd om wat ruimte op tafel te maken. Roept ie naar mij: "Leg je er wel wat tussen, anders ligt er straks een 8" naast !"
Volgens mij heb ik dit hier al eens verteld.
Dan heb ik het geld pas bij elkaarquote:
Mijn fout. Ik vergeet dat altijd. Die grote is dan dus 14" toch ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mannen liegen altijd over grootte: er bestaat nl. geen 15" iBook.
Yupquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik vergeet dat altijd. Die grote is dan dus 14" toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |