Stel dat zij zou zeggen over jouw lul: "ik zit met een klein probleem, een te klein probleem... "quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit met een huge probleem.
Kben dat niet gewend, misschien heb je gelijk. Misschien moet ik er aan wennen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:42 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Damn dude, dat vind ik juist geil. Ik zou zeggen wen er maar aan want er is weinig aan te veranderen. Wat vind je er overigens zo onsmakelijk aan?
Mja dat lijkt me een plan, wat me geen plan lijkt is dat je er met haar over praat en haar ook gewoon verteld dat je het niet al te aantrekkelijk vind. De sex word er niet anders van alleen zul je je ff moeten aanpassen. En je zegt al dat zij zich er al niet heel goed bij voelt dus lijkt het me zowiezo niet verstandig om er over te beginnen (in negatieve vorm)quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kben dat niet gewend, misschien heb je gelijk. Misschien moet ik er aan wennen.
dat is vrij normaal hoor bij de ene vrouw iets meer als bij de andere. het wordt in blootbladen zelfs vaak gefotosoept maar dat terzijde. ik vind dat je je aanstelt zo niet dan zeg ik pics !!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
knip
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
platgeslagen vleesvlinder
true true, maar er met haar over praten of dat als reden noemen voor het uitmaken lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:20 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een reacties allemaal. als je een bepaald uiterlijk kenmerk van je partner echt wansmakelijk vindt, hoe kinderachtig dat ook zou zijn, dan zit je er toch maar mee...
als je bij haar wil blijven en nog genoeg zin in sex wil hebben, is het enige wat je kan doen het accepteren.
Als je het echt té afstotelijk vindt, dan heb je uiteindelijk geen andere keuze dan een ander meisje te zoeken. Niemand kan je dwingen om iets aantrekkelijk te vinden als jij het echt te goor voor woorden vindt.
Alsjeblief zeg wat een kut reactie. Iedereen heeft toch wel afknappers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:57 schreef Salsagirl het volgende:
Wat ben jij een sukkel![]()
Leuk voor dat meisje, als je zo doet..Ben je dan wijs !!
Hoop dat jij je volwassener op stelt dan nu..
Ja, maar om dan te zeggen "Ik denk dat ze er erg mee zit, zal ik het haar ook nog eens even flink inwrijfen ? Denk je dat dat helpt ?"...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alsjeblief zeg wat een kut reactie. Iedereen heeft toch wel afknappers.![]()
Dat klopt wel, ik kan dat ook op een andere manier brengen. En nogmaals misschien wen ik er wel aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, maar om dan te zeggen "Ik denk dat ze er erg mee zit, zal ik het haar ook nog eens even flink inwrijfen ? Denk je dat dat helpt ?"...![]()
http://www.penissizedebate.com/images/doc/labia_glitz!.jpgquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik kan dat ook op een andere manier brengen. En nogmaals misschien wen ik er wel aan.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
platgeslagen vleesvlinder
schaampaalquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb geen probleem met grote of kleine lippen. het gaat mij om de kut die er aan vastzit![]()
ik denk dat schaamlippen, want ja echt! zo heten ze, misschien wel hetzelfde is voor vrouwen als voor veel mannen de eeuwige ontevredenheid over hun penis. bij deze wil ik de penis graag 'schaamlap' noemen.
wat een onzinquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef slashyou het volgende:
Het is wel zo dat hoe meer mannen ze gehad heeft, hoe meer ze naar buiten gaan hangen.
nog beter!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef milagro het volgende:
[..]
schaampaal
Ik kan me voorstellen dat je een voorkeur hebt, de een voor gesloten deurtjes, de ander voor cameltoes, weer een ander voor juist altijd zichtbare binnenste lipjes, maar als een dame voor de rest helemaal het einde is, lijkt mij het niet voldoen aan die ene voorkeur nu niet echt een kritiek punt, of je moet echt kokhalzend boven den doosch hangen iedere keer..... maar volgens Hans Teeuwen dan weer is er niets mooiers dan dat
Dat weet ik nog zo net niet. Kijk bijvoorbeeld naar dit topic: "Uitgewoond" ???quote:
Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt of wel soms?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Kijk bijvoorbeeld naar dit topic: "Uitgewoond" ???
ik vreesde al dat je dat bedoelde met je voorgaande post, daarom ging ik er ook niet op in. verder is het onzin.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef slashyou het volgende:
Het is wel zo dat hoe meer mannen ze gehad heeft, hoe meer ze naar buiten gaan hangen.
Daar is je ook al 100x uitgelegd waarom het absoluut onzin is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:02 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Kijk bijvoorbeeld naar dit topic: "Uitgewoond" ???
Ik denk het ook, die vleesplaten klapperen waarschijnlijk zo hard dat zijn hoofd geplet is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Het zit met zijn kop klem tussen die klapdeurtjes, denk ik, en hoort ons niet![]()
Tuurlijk....quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:43 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Daar is je ook al 100x uitgelegd waarom het absoluut onzin is.
God, je bent echt niet het scherpste potloodje uit de doos he ?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:38 schreef slashyou het volgende:
[..]
Tuurlijk....
Let op, laat de TS maar eens antwoord geven op mijn vraag. Als het echt zo erg is als hij zegt dan denk ik dat ze meer dan 50 mannen heeft gehad.
whahaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef slashyou het volgende:
surequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef slashyou het volgende:
Als dit niet genoeg bewijs is voor rookie met zijn stompzinnige opmerkingen weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:08 schreef R81 het volgende:
Een ex van me had dat ook. Ik vind kleine schaamlippen ook wel mooier maar goed net of daar alles om draait.... Ze was daardoor ook nogal onzeker maar dat ging snel over toen ik zei dat ik er niks om gaf.
Het is bij elke vrouw gewoon anders.
Dat verhaal over hoe meer mannen hoe meer die dingen naar buiten gaan hangen is onzin, mijn ex was maagd.
Dit zegt natuurlijk niks he, wie zegt dat dat meisje echt maagd was? Misschien heeft ze diverse hulpmiddelen gebruikt tijdens het masturberen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Als dit niet genoeg bewijs is voor rookie met zijn stompzinnige opmerkingen weet ik het ook niet meer.
je weet maar van geen ophouden hequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef slashyou het volgende:
[..]
Dit zegt natuurlijk niks he, wie zegt dat dat meisje echt maagd was? Misschien heeft ze diverse hulpmiddelen gebruikt tijdens het masturberen.
No tnxquote:Verkleining van de kleine schaamlippen
Een 'aandoening' waar nogal wat gêne over bestaat en die zowel uit cosmetisch als uit funktioneel oogpunt lastig kan zijn. (fietsen bijv.) Ondanks dat het een 'teer punt' is, merken we dat een schaamlipverkleining een item is dat bij veel vrouwen leeft.
Bij deze (in feite simpele) ingreep wordt doorgaans, onder plaatselijke verdoving, het teveel aan weefsel van de kleine schaamlippen (de labia minora) dusdanig verkleind tot een esthetisch geheel, dat er nog een normale dunne rand overblijft. Onze plastisch chirurg, Drs.S.Maas, gebruikt echter een nieuwe techniek, waarover hij in samenwerking met zijn collega drs.J.Hage, een artikel heeft gepubliceerd in het vaktijdschrift Plastic and Reconstructive Surgery, in April 2000. De uit het engels vertaalde tekst volgt -beknopt- onder deze uitleg.
Het genezingsproces bij deze ingreep verloopt goed en snel.Genoemde ingrepen duren ongeveer 30 minuten tot een uur. Nadien verblijft u nog enige uren in de kliniek ter observatie en dan mag u naar huis. Het genitale gebied is een goed doorbloede regio, en dit is de reden dat operatieve ingrepen in het genitale gebied doorgaans zonder veel problemen genezen. Toch is het verstandig om de aan u meegegeven regels en voorschriften goed in acht te nemen, om de kans op complicaties verder zo klein mogelijk te houden. Dames die deze ingreep hebben laten doen, zijn doorgaans zeer gelukkig en tevreden met hun besluit en het daaruit voortvloeiende resultaat!
--------------------------------------------------------------------------------
‘’Functionele en esthetische schaamlipverkleining’’
Drs.S. Maas, plastisch chirurg, Drs.J.Hage
(Plastic and Reconstructive Surgery, April 2000)
“Te grote of vergrote binnenste schaamlippen (Labia minores) zijn vaak aangeboren en kunnen een functioneel of psychologisch vormen. Locale irritatie, problemen bij de maandelijkse periode, problemen bij het vrijen of bij activiteiten zoals fietsen worden doorgaans gezien als indicaties om er op een chirurgische manier wat aan te doen.
Bezorgdheid over het uitzien van de binnenste schaamlippen kan bij de patiënt vaak al worden weggenomen door deze te vertellen over de intermenselijke variaties van deze lichaamsdelen. Maar chirurgische aanpassing kan een oplossing vormen voor mensen die er desondanks problemen mee houden.
Er bestond aanvankelijk een eenvoudige techniek om de schaamlippen in te korten. De eerste hield eenvoudigweg in, het inkorten van de schaamlip in een rechte lijn. Deze techniek had als nadeel dat door het (normale) krimpen van het litteken, een harde rand optrad waardoor verandering aan de vagina kon optreden.
Door dr.Maas en Hage is een nieuwe techniek ontwikkeld, die een dergelijke complicatie voorkomt. De wijze van W-vormig insnijden en hechten voorkomt dit ongewenste neveneffect in praktisch alle gevallen. Weliswaar tijdrovender, maar alleen al om deze reden zou in alle gevallen gekozen moeten worden voor deze techniek.
De hoeveelheid te verwijderen weefsel wordt vooraf met de patiënt besproken en afgetekend. Uiteraard dienen bij deze afweging tevens de anatomische en functionele grenzen te worden gerespecteerd. De behandeling wordt doorgaans uitgevoerd onder lokale anesthesie en in dagbehandeling. Doorgaans heeft de genezing een ongestoord verloop, in een enkel geval een kleine complicatie die restloos verdwijnt. Niemand maakte desgevraagd melding van ongemakken of problemen in dat gebied, bij het vrijen. Al met al een verfijning van een techniek om op deskundige manier een ‘minor problem’ op te lossen.”
Vaak.... dus niet ALTIJD.quote:“Te grote of vergrote binnenste schaamlippen (Labia minores) zijn vaak aangeboren en kunnen een functioneel of psychologisch vormen.'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |