Stel dat zij zou zeggen over jouw lul: "ik zit met een klein probleem, een te klein probleem... "quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zit met een huge probleem.
Kben dat niet gewend, misschien heb je gelijk. Misschien moet ik er aan wennen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:42 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Damn dude, dat vind ik juist geil. Ik zou zeggen wen er maar aan want er is weinig aan te veranderen. Wat vind je er overigens zo onsmakelijk aan?
Mja dat lijkt me een plan, wat me geen plan lijkt is dat je er met haar over praat en haar ook gewoon verteld dat je het niet al te aantrekkelijk vind. De sex word er niet anders van alleen zul je je ff moeten aanpassen. En je zegt al dat zij zich er al niet heel goed bij voelt dus lijkt het me zowiezo niet verstandig om er over te beginnen (in negatieve vorm)quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kben dat niet gewend, misschien heb je gelijk. Misschien moet ik er aan wennen.
dat is vrij normaal hoor bij de ene vrouw iets meer als bij de andere. het wordt in blootbladen zelfs vaak gefotosoept maar dat terzijde. ik vind dat je je aanstelt zo niet dan zeg ik pics !!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
knip
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
platgeslagen vleesvlinder
true true, maar er met haar over praten of dat als reden noemen voor het uitmaken lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:20 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een reacties allemaal. als je een bepaald uiterlijk kenmerk van je partner echt wansmakelijk vindt, hoe kinderachtig dat ook zou zijn, dan zit je er toch maar mee...
als je bij haar wil blijven en nog genoeg zin in sex wil hebben, is het enige wat je kan doen het accepteren.
Als je het echt té afstotelijk vindt, dan heb je uiteindelijk geen andere keuze dan een ander meisje te zoeken. Niemand kan je dwingen om iets aantrekkelijk te vinden als jij het echt te goor voor woorden vindt.
Alsjeblief zeg wat een kut reactie. Iedereen heeft toch wel afknappers.quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:57 schreef Salsagirl het volgende:
Wat ben jij een sukkel![]()
Leuk voor dat meisje, als je zo doet..Ben je dan wijs !!
Hoop dat jij je volwassener op stelt dan nu..
Ja, maar om dan te zeggen "Ik denk dat ze er erg mee zit, zal ik het haar ook nog eens even flink inwrijfen ? Denk je dat dat helpt ?"...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alsjeblief zeg wat een kut reactie. Iedereen heeft toch wel afknappers.![]()
Dat klopt wel, ik kan dat ook op een andere manier brengen. En nogmaals misschien wen ik er wel aan.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ja, maar om dan te zeggen "Ik denk dat ze er erg mee zit, zal ik het haar ook nog eens even flink inwrijfen ? Denk je dat dat helpt ?"...![]()
http://www.penissizedebate.com/images/doc/labia_glitz!.jpgquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt wel, ik kan dat ook op een andere manier brengen. En nogmaals misschien wen ik er wel aan.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
platgeslagen vleesvlinder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |