Gitaristentopic Nr. 57 Waar men veel last van GAS heeft!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
wat miept die ts.. maargoed zal het grapje wel gemist hebben ofzo![]()
Gitaristentopic Nr. 57 Waar men veel last van GAS heeft!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef InsertCredit het volgende:
Zeg, blijven we wel aardig?
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:48 schreef Even het volgende:
[..]
Dat zouden de modjes ons toch niet aandoen ?!![]()
Je vergeet de meisjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:49 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Jongens ...
btw ik zag je laatst fietsen met mun exquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef InsertCredit het volgende:
Zeg, blijven we wel aardig?
ja ik weet dat ik anders ben dan anderen, maar dat hoef je er niet elke keer in te wrijven hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef Even het volgende:
[..]
Je hebt de jongens, de meisjes en Brian
Jeweettog
Boh gek!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
btw ik zag je laatst fietsen met mun ex
Een goed zelfbeeld is de eerst stap naar de verlossingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja ik weet dat ik anders ben dan anderen, maar dat hoef je er niet elke keer in te wrijven hoor![]()
Nuja, werd aan het schilderwerk gezetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
was 't weer gezellig in meppölt ???
leuk??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Nuja, werd aan het schilderwerk gezet
Psssssssssssssssssst: Hij schijnt van plan te zijn alle topics op Fok! vol te slowchattenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef crossover het volgende:
Wij van het drummerstopic hebben ook last van zijn slowchat![]()
bij jullie lurk ik alleen meequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:01 schreef crossover het volgende:
Wij van het drummerstopic hebben ook last van zijn slowchat![]()
neej niet echt, er zijn sub forums waar ik nooit komquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:02 schreef Even het volgende:
[..]
Psssssssssssssssssst: Hij schijnt van plan te zijn alle topics op Fok! vol te slowchatten![]()
Was dat altijd nog maar zo geweest, dan zaten we nu bij nummer 3 ipv nr 15quote:
waarom denk je dat het gitaristentopic al bij 57 isquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Was dat altijd nog maar zo geweest, dan zaten we nu bij nummer 3 ipv nr 15
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom denk je dat het gitaristentopic al bij 57 is
straks gaan ze me smeken meer te SC'en omdat het niet meer gezellig is zonder mij
Dan gaan ze toch gewoon hierheen of naar het backup topicquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
waarom denk je dat het gitaristentopic al bij 57 is
straks gaan ze me smeken meer te SC'en omdat het niet meer gezellig is zonder mij
ik kan ook over gitaren slowchattenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch gewoon hierheen of naar het backup topic
Het koren van het kaf scheiden!
psssst, ik heb helemaal niet in de jostiband gezetenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:11 schreef Even het volgende:
Bronnen hebben zojuist bevestigd dat hij inderdaad van plan is Fok! vol te slowchatten/spammen
We werden benaderd door de voormalige band van Brian.
Wij kwamen er door deze opmerking van Brian achter informatie over zijn vroegere band en zijn rol daarin. Gelijk daarna werden wij benaderd door de Jostiband met de opmerking (en ik citeer): Wij willen niet dat onze naam als Josti band zo door het slijk wordt gehaald, als mensen weten dat Brian in onze band heeft gejengelt geeft dat een negatief beeld van onze band.. Ook bevestigden zij de plannen van Brian (ik citeer weer): Klopt dat is hij inderdaad van plan..
Wij houden U op de hoogte...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
psssst, ik heb inderdaad in de jostiband gezetenTja........ Maar hou je verleden voortaan maar voor je.... Straks heb je Peter R. de Vries op je dak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......Signature-loos......
UI ??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:16 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar z'n UI is in ieder geval niet te groot, dus hij is geen zondaar
Kijk uit, want ze naaien je...quote:
dude dat zei jijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Brian || zegt:
zeg datzelfde ff @ topic
Brian || zegt:
meestal avatar of usericon idd
maar UI
nee
Dat is voor vrouwen
Je hebt gelijk. Nu is ie schitterendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kan die van mij 1,4 kb maken, maar dan is 'ie niet mooi meer
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Brian || zegt:
zeg datzelfde ff @ topic
Brian || zegt:
meestal avatar of usericon idd
maar UI
nee
Dat is voor vrouwen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nu is ie schitterend
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
kloon?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
teeveepee enzo
deze is mooierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
quote:
mocht je willen, dat is wel een echte ibanez waar ik daar mee op de foto staquote:
misshobjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zijn okay oleeeeeee oleeeeeeeeeee
![]()
( wat miept die ts.. maargoed zal het grapje wel gemist hebben ofzo)
Voortaan eerst de vernieuwde OP lezen voor dat we dit soort opmerkingen plaatsen ja ?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zijn okay oleeeeeee oleeeeeeeeeee
![]()
( wat miept die ts.. maargoed zal het grapje wel gemist hebben ofzo)
Een echte echte ?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mocht je willen, dat is wel een echte ibanez waar ik daar mee op de foto sta
Kinderarbeid gitarenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jep door spleetoogjes jonger dan 12 in elkaar gezet
mijn gitaar is uitgesneden door een cnc machine, en de rest is door man met machine gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Even het volgende:
[..]
Kinderarbeid gitaren![]()
De mijne is ook hand gemaakt![]()
![]()
Een echte echte nepgitaar dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn gitaar is uitgesneden door een cnc machine, en de rest is door man met machine gedaan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Ja daar heb je t alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef Renesite het volgende:
HOI.
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Pfff niet eens bij de tumbnailsquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nl
Oké prinsesquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
JAWEL!
Anders ben je morgen moe ja![]()
!!!!
Dan nog blijft het flauw.. hij is nl. tofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef Even het volgende:
[..]
Voortaan eerst de vernieuwde OP lezen voor dat we dit soort opmerkingen plaatsen ja ?!![]()
![]()
Zo duidelijker? *zie OP*![]()
\
Ik zou het neit leuk vinden als op mijn foto een hitlerhoofd wordt gezet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
probeer de humor er van in te zien
vooruit, maar niet te langquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tja, ik heb voor elke denkbare situatie wel een hitlerplaatje op de harde schijf! Neem hem als... UI!
Nounou, niet zo snel editen jijquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Heil!!
er stond gies hielquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nounou, niet zo snel editen jij
da's niet zo best, voortaan minder drinkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Dus zoals ik al zei, ik ben zwanger van een aapje waarvan ik de naam niet eens weet
Volgens mij is de volgende stap..quote:
Goed, en met jou dan ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:00 schreef mForce het volgende:
[..]
Volgens mij is de volgende stap..
Hoeist? Hoest? Whats up? Hoe gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |