ja dinnetje van the girls en ook van jou haha heb zelfs een aantal keren met je gemailt op myspacequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja, http://myspace.com/thegirlsnl
zit je bij onze vrienden ??
owjeeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Veerie het volgende:
[..]
ja dinnetje van the girls en ook van jou haha heb zelfs een aantal keren met je gemailt op myspace![]()
hoe kan het dat je nog niet bij mijn vrienden stond danquote:
Same here... Heb op het moment geen tijd om ff ergens pedaaltjes te gaan testen.. En op die site van Boss klinkt alles geweldigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:20 schreef sXe het volgende:
Ik ga de SD1, OD3, DS1 en DS2 proberen. Heb al een MT2 en ik wilo eigenlijk ook een wat warmere, meer natuurlijk klinkende distortion erbij.
Brian zou een apart slow chat topic moeten krijgen.. Hij zet dan een link in zn signature en voortaan kan ie dan met mensen daar slowchattenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef Hammet het volgende:
Inderdaad brian donder maar eens op. Het is al vaak genoeg gezegd, zowel beleefd als onbeleefd. Nu moet je maar gewoon eens opzouten
Zo'n ding wil ik ookquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef Hammet het volgende:
Ik heb trouwens vandaag voor mn verjaardag onder andere een ukelele gekregen. Echt heel grappig zo'n ding, maar k moet wel nog aan de stemming wennen. Hij staat gestemd als g c e a, waarbij de g snaar een hoge snaar is (dus hoger dan de c en e). Even wennen, maar ik kan nu Sitting Waiting Wishin van Jack Johnson erop spelen
Gaat goed komen. Heb tot nu toe altijd de distortion van m'n versterker gebruikt, dus veel verstand heb ik er ook niet van...Hoop dat ze m'n versterker hebben staan. Over sommige versterkers klinkt alles goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:36 schreef Even het volgende:
[..]
Same here... Heb op het moment geen tijd om ff ergens pedaaltjes te gaan testen.. En op die site van Boss klinkt alles geweldigTotdat je dat ding echt in huis hebt (was in mijn geval een overdrive) dat ding deed niet wat ik wou en op die site klonk dat ding heel anders
![]()
Dus ik zou zeggen als je ze gestest hebt, post je bevindingen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef Even het volgende:
[..]
Brian zou een apart slow chat topic moeten krijgen.. Hij zet dan een link in zn signature en voortaan kan ie dan met mensen daar slowchatten
[..]
bij de gitaar winkel hier in meppel liggen er 2 geloof ikquote:Zo'n ding wil ik ookIk zag er 1 vorig jaar op koningendag maar ik was met een groepie dat zo nodig naar museum plein moest en ik mocht dus niet dat ding checken
Maar sindsdien heb ik er nooit meer 1 gezien
![]()
nooit de behoefte gehad om er 1 te kopen, maar idd jack johnson doet er erg leuke dingen mee, misschien toch maar es kijkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Hammet het volgende:
Ja bij veel gitaarwinkels met een aardige akoestische afdeling vind je er altijd wel enkele, voor maar een paar tientjes.
Hmmz volgende keer dat ik er ben maar beter kijken danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Hammet het volgende:
Ja bij veel gitaarwinkels met een aardige akoestische afdeling vind je er altijd wel enkele, voor maar een paar tientjes.
GCEA stemming? Of toch DBGE? Ik snap het niet meer!quote:De ukelele is een klein gitaarvormig snaarinstrument met 4 kunststof snaren. De stemming is eveneens verwant aan die van de gitaar; d.w.z. dat de verhoudingen gelijk zijn aan de hoogste vier snaren van de gitaar, waarbij echter de "laagste" snaar een octaaf hoger gestemd wordt.
euro'tje of 70 / 80 ??quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:14 schreef Neidropje het volgende:
mm iemand enig idee wat USA telecaster stock pickups opbrengen? Ik heb nog een setje over
ah kijk dat klinkt wel lekker. Ik heb ze doorgemeten en kreeg wat waardes, dat betekent dat ze werken? Ik heb ze nml. nooit gehoor din mn gitaar, kreeg ze erbij omdat er in mn tele andere elementen zitten. Waardes lagen rond de 7/8 kOhmquote:
G C E A dus. Er staat ook: de verhouding van de snaren zijn gelijk. Dus niet de noten. Dat betekent dus dat je er gewoon de pentatonische ladder bijvoorbeeld precies hetzelfde zo kunnen spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
GCEA stemming? Of toch DBGE? Ik snap het niet meer!
Mijn broer heeft trouwens een mandoline, dat zijn ook grappige dingen!
En dan doel je op de E A D G?! De B en de hoge E gebruik je dan niet toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Hammet het volgende:
[..]
G C E A dus. Er staat ook: de verhouding van de snaren zijn gelijk. Dus niet de noten. Dat betekent dus dat je er gewoon de pentatonische ladder bijvoorbeeld precies hetzelfde zo kunnen spelen.
Zie het als een gitaar met een capo op de 5e fret. (dat zie ik nu ook pas in hoor, het is nu ineens veel makkelijker spelen
)
DGBEquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Even het volgende:
[..]
En dan doel je op de E A D G?! De B en de hoge E gebruik je dan niet toch?
1 2 3 4 5 6 | B|---0--| = B G|---0--| = G D|---0--| = D A|---0--| = A E|---0--| = E |
1 2 3 4 5 6 | B|---5--| = E G|---5--| = C D|---5--| = G A|---5--| = D E|---5--| = A |
1 2 3 4 | E|---0--| = E C|---0--| = C G|---0--| = G |
In principe betekent dat dat ze werken ja. 60-70 euro is wel een going price voor USA tele elementen. Wat zit je in je tele op dit moment dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef Neidropje het volgende:
[..]
ah kijk dat klinkt wel lekker. Ik heb ze doorgemeten en kreeg wat waardes, dat betekent dat ze werken? Ik heb ze nml. nooit gehoor din mn gitaar, kreeg ze erbij omdat er in mn tele andere elementen zitten. Waardes lagen rond de 7/8 kOhm
Via googlequote:Op woensdag 31 mei 2006 09:59 schreef Desensitized het volgende:
Hoeveel bij hoeveel is het potmeter/schakelaar plaatje op een Telecaster? Dat plaatje waar de onderdelen aan hangen, iemand daar de afmetingen van?
ik vond die intro nog wel te doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef mrkanarie het volgende:
Kben net een maand of 3 bezig, ben net begonnen met Metallica - Nothing Else Matters, een nummer wat iedere gitarist gewoon MOET kunnen vind ik. Maar voor mij toch nog wel vrij pittig, maar heb ik tenminste wat te doen voorlopig. Fingerpicking rocks.![]()
Van het onnavolgbare albumquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:27 schreef DylanYoung het volgende:
Kermit the frog op de Ukelele?
Kermit The Frog - Wild Thing
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:09 schreef Hammet het volgende:
Ik kan Master Of Puppets en Enter Sandman op mn ukelele. Damn ik wou dat ik een microfoon had
Wie is die kerel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:50 schreef Ibanez het volgende:
[afbeelding]
Hiernaar ben ik zoek. Ik kan nergens info vinden over het type en of ie te koop is.
Iemand hier?
( ja, de gitaar dan he)
1 2 3 4 5 6 7 8 | De zending bestaat uit de volgende produkten: Produkt Omschrijving Backorder Verstuurd 10000069 EXL110 XL nickelplated steel 0 3 10000037 EJ15 Extra Light - Phosphor br 1 1 |
Dat ze het zelf niet in het magazijn hebben (of in dit geval hadden) liggen maar het weer bij hún leverancier moesten bestellen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:47 schreef Even het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit stond in een mailtje van lordofthestrings.com maar wat is backorder?!![]()
Als je er maar 1 besteld hebt niet (zie "verstuurd" kolom).quote:
Nee ik had er 2 besteld.. 3 electrisch 2 acoustisch... Maja morge of overmorge dus nieuwe snare op mn electrischequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je er maar 1 besteld hebt niet (zie "verstuurd" kolom).
Ja, maar je krijgt er ook al 1, je had 2 besteld?quote:
Misschien dat ie nagebouwd kan worden, dan denk ik aan Shamray ofzo... maar dat zal dan wel een dure grap worden, hehe.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Desensitized het volgende:
Maar ben bang dat je pech hebt. Ze zijn alleen gebouwd voor Meshuggah, en nu dus voor Dino![]()
zelf bouwen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Misschien dat ie nagebouwd kan worden, dan denk ik aan Shamray ofzo... maar dat zal dan wel een dure grap worden, hehe.
Jep, nadat we de Explorer en de ML klaar hebbenquote:
Thanks voor de info... Overigens wist ik niet dat Ibanez ook Meshuggah deed ensdorsen op de 8 snaren. Ik dacht alleen de 7 . Ik was in de veronderstelling dat de 8 snaren geleverd werden door Nevborn Guitars. Naja, die stemming die bevalt me wel, daar kun je echt diep mee gaan...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Desensitized het volgende:
Dat is onze grote vriend Dino Cazares![]()
[ex Fear Factory, nu Brujeria]
Die 8 snaar Ibanez is zooo vet!![]()
![]()
[afbeelding]
Waren eerst gebouwd voor de edele heren van Meshuggah:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je stemt hem zo:
F, Bb, Eb, Ab, Db, Gb, Bb, eb.
Maar ben bang dat je pech hebt. Ze zijn alleen gebouwd voor Meshuggah, en nu dus voor Dino![]()
Gewoon twee setjes bassnaren, dan heb je toch ook een 8-string?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
En dat moet je ook nog een beetje 8 string snaren setjes kunnen vinden
Die van mij wordt gebracht...quote:
Nee, dan zou ik em oppakkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Desensitized het volgende:
Is hij gevallen dan?
Blijkbaar... mooie datum ook!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt iedereen een nieuwe gitaar vandaag![]()
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Desensitized het volgende:
Wat is er mis met 1 juni? Zie er niks bijzonders in hoor...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!![]()
ik ga misschien mijn tele tegen een usa strat ruilenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Hammet het volgende:
Damn, zijn er hier nou 4 mensen die deze week een nieuwe gitaar krijgen?
Als het scheelt, ik ga dit weekend naar een electrisch-acoustische gitaar kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Hammet het volgende:
Damn, zijn er hier nou 4 mensen die deze week een nieuwe gitaar krijgen?
Welkequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf lekker doorpingelen. Ik kan al twee nummers () Ben de laatste tijd veel actiever dus ik denk dat het wel goed gaat komen met mij
tvp
nu heb je dus een strat om te ruilen tegen mij telequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
Woehoe, paisley strat is binnen!!!!
Norwegian Wood van the Beatles en Street Spirit van Radiohead. Vooral de laatste is echt cool op gitaarquote:
Dat heb ik me reeds allemaal bekonkeld: losse 0.60 (of 0.62) losse 0.56 en een set 0.012 of zelfs 0.011 en volgens mij gaat een set 0.010 ook wel lukken, misschien dat je dan alleen de dunne 0.010 voor een 0.011 moet verwisselen in de set..... Ik MOET zo'n ding hebben..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
VeelHeel veel.
Ze endorsen nu inderdaad ook Ibanez 8's omdat ze dan mooi alles van Ibanez hebben. Goeie keus trouwens, want Ibanez rules.![]()
En dat moet je ook nog een beetje 8 string snaren setjes kunnen vinden
Tof!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Norwegian Wood van the Beatles en Street Spirit van Radiohead. Vooral de laatste is echt cool op gitaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Hammet het volgende:
TOOLTOOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
No way...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nu heb je dus een strat om te ruilen tegen mij tele
hmmz, nee eigenlijk niet persé!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
(En ik geloof dat jij ook een strat zoekt met een rosewood toets?)
whaaa tegek ding! hoe speelt/klinkt hij? Ik heb alleen ooit de paisley tele uitgeprobeerd, erg gaaf ding. Gaat er ook zeker nog een keer komen. (wat heb je ervoor betaald als ik brutaal mag zijn?)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
Woehoe, paisley strat is binnen!!!!
[afbeelding]
heb je meerdere pailsey's? Ik vind die blauwe ook altijd wel wat hebben:)quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik ken die strat, is geweldig mooi! Sterretjes zijn ook wel apart, floyd had van mij niet gehoeven, humbucker is daarentegen wel erg leuk! Helaas niet aan te komen, is een japanse CS strat. Er heeft er ooit eentje op marktplaats.nl gestaan waar ze 1500 euro voor wilde, dat heb ik er simpelweg niet voor over! Misschien over 10 jaar wel, nu niet. Het paisley setje is wel aardig compleet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |