Als je er maar 1 besteld hebt niet (zie "verstuurd" kolom).quote:
Nee ik had er 2 besteld.. 3 electrisch 2 acoustisch... Maja morge of overmorge dus nieuwe snare op mn electrischequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je er maar 1 besteld hebt niet (zie "verstuurd" kolom).
Ja, maar je krijgt er ook al 1, je had 2 besteld?quote:
Misschien dat ie nagebouwd kan worden, dan denk ik aan Shamray ofzo... maar dat zal dan wel een dure grap worden, hehe.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Desensitized het volgende:
Maar ben bang dat je pech hebt. Ze zijn alleen gebouwd voor Meshuggah, en nu dus voor Dino![]()
zelf bouwen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Misschien dat ie nagebouwd kan worden, dan denk ik aan Shamray ofzo... maar dat zal dan wel een dure grap worden, hehe.
Jep, nadat we de Explorer en de ML klaar hebbenquote:
Thanks voor de info... Overigens wist ik niet dat Ibanez ook Meshuggah deed ensdorsen op de 8 snaren. Ik dacht alleen de 7 . Ik was in de veronderstelling dat de 8 snaren geleverd werden door Nevborn Guitars. Naja, die stemming die bevalt me wel, daar kun je echt diep mee gaan...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Desensitized het volgende:
Dat is onze grote vriend Dino Cazares![]()
[ex Fear Factory, nu Brujeria]
Die 8 snaar Ibanez is zooo vet!![]()
![]()
[afbeelding]
Waren eerst gebouwd voor de edele heren van Meshuggah:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je stemt hem zo:
F, Bb, Eb, Ab, Db, Gb, Bb, eb.
Maar ben bang dat je pech hebt. Ze zijn alleen gebouwd voor Meshuggah, en nu dus voor Dino![]()
Gewoon twee setjes bassnaren, dan heb je toch ook een 8-string?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
En dat moet je ook nog een beetje 8 string snaren setjes kunnen vinden
Die van mij wordt gebracht...quote:
Nee, dan zou ik em oppakkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Desensitized het volgende:
Is hij gevallen dan?
Blijkbaar... mooie datum ook!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt iedereen een nieuwe gitaar vandaag![]()
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Desensitized het volgende:
Wat is er mis met 1 juni? Zie er niks bijzonders in hoor...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks mis, juist goed: het is de datum waarop ik een nieuwe gitaar krijg!![]()
ik ga misschien mijn tele tegen een usa strat ruilenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Hammet het volgende:
Damn, zijn er hier nou 4 mensen die deze week een nieuwe gitaar krijgen?
Als het scheelt, ik ga dit weekend naar een electrisch-acoustische gitaar kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Hammet het volgende:
Damn, zijn er hier nou 4 mensen die deze week een nieuwe gitaar krijgen?
Welkequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf lekker doorpingelen. Ik kan al twee nummers () Ben de laatste tijd veel actiever dus ik denk dat het wel goed gaat komen met mij
tvp
nu heb je dus een strat om te ruilen tegen mij telequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
Woehoe, paisley strat is binnen!!!!
Norwegian Wood van the Beatles en Street Spirit van Radiohead. Vooral de laatste is echt cool op gitaarquote:
Dat heb ik me reeds allemaal bekonkeld: losse 0.60 (of 0.62) losse 0.56 en een set 0.012 of zelfs 0.011 en volgens mij gaat een set 0.010 ook wel lukken, misschien dat je dan alleen de dunne 0.010 voor een 0.011 moet verwisselen in de set..... Ik MOET zo'n ding hebben..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:18 schreef Desensitized het volgende:
VeelHeel veel.
Ze endorsen nu inderdaad ook Ibanez 8's omdat ze dan mooi alles van Ibanez hebben. Goeie keus trouwens, want Ibanez rules.![]()
En dat moet je ook nog een beetje 8 string snaren setjes kunnen vinden
Tof!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Norwegian Wood van the Beatles en Street Spirit van Radiohead. Vooral de laatste is echt cool op gitaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:39 schreef Hammet het volgende:
TOOLTOOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
No way...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nu heb je dus een strat om te ruilen tegen mij tele
hmmz, nee eigenlijk niet persé!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
(En ik geloof dat jij ook een strat zoekt met een rosewood toets?)
whaaa tegek ding! hoe speelt/klinkt hij? Ik heb alleen ooit de paisley tele uitgeprobeerd, erg gaaf ding. Gaat er ook zeker nog een keer komen. (wat heb je ervoor betaald als ik brutaal mag zijn?)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef TeleluvR het volgende:
Woehoe, paisley strat is binnen!!!!
[afbeelding]
heb je meerdere pailsey's? Ik vind die blauwe ook altijd wel wat hebben:)quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef TeleluvR het volgende:
Ja, ik ken die strat, is geweldig mooi! Sterretjes zijn ook wel apart, floyd had van mij niet gehoeven, humbucker is daarentegen wel erg leuk! Helaas niet aan te komen, is een japanse CS strat. Er heeft er ooit eentje op marktplaats.nl gestaan waar ze 1500 euro voor wilde, dat heb ik er simpelweg niet voor over! Misschien over 10 jaar wel, nu niet. Het paisley setje is wel aardig compleet bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |