Daarom noemen ze het ook theoriequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:19 schreef Svyatagor het volgende:
Maar goed, je moet het eigenlijk dus gewoon stampen, ben ik bang.![]()
Gewoon GAS dus. Een strat laat je echt niet in de steek op het podium...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil gewoon een 2e strat omdat ik een backup nodig ben (en wil wel hetzelfde geluid houden)
Een Ibanez zeker wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon GAS dus. Een strat laat je echt niet in de steek op het podium...![]()
Zeg ik dat?quote:
oeh, ik wilde even uit mijn hoofd de website van jullie band opzoeken.quote:
Ja okee, dat kon ik ook al uit het plaatje opmaken, maar hoe schakel je dat dan in op zo'n gitaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dan maakt ie van je humbucker een single coil element.
Dat is dan eigenlijk een beetje hetzelfde als een 5-weg schakelaar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dan maakt ie van je humbucker een single coil element.
Maar waarom je van zo'n mooie humbucker een sc zou willen maken is beyond me
Nooit een Stagg gespeeld?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Svyatagor het volgende:
Gitaren laten je überhaupt niet erg in de steek. Snaren, die wel.![]()
Het ging toch over gitaren?quote:
Oh ja, sorry...quote:
Nee. Mijn beginnersgitaar was een onverwoestbare Suzuki, daarna ben ik meteen voor het echte werk gegaan (Fender USA en Gibson).quote:
die coil tab is gewoon een extra knopje ergens op de gitaar. Ik ken iemand met een cort en daarbij moet je de volume knop omhoog trekken om hem enkelspoels te schakelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee, dat kon ik ook al uit het plaatje opmaken, maar hoe schakel je dat dan in op zo'n gitaar.
Het gaat om de JS 1000 daar stond ook dit plaatje bij.
Maar die switch knop heeft 3 standen, en dat is volgens mij dus voor het rechter plaatje.
Dus wat is die coil tap dan, ik snap het niet![]()
oké maar nu mag je ergens anders gaan postenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef Veerie het volgende:
kvind Gibson met Les Paul model echt de allermooiste gitaren die er bestaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
oké maar nu mag je ergens anders gaan posten
Ik vind persoonlijk dat er niks tegen een mooie archtop op kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moge hij gibson, epiphone of iets anders zijn, ze blijven mooi
![]()
Fender (strato of tele, maakt niet uit) aan de top.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef -Dries- het volgende:
Les Paul aan de top
da ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:44 schreef -Dries- het volgende:
Les Paul aan de top
Zoiets dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:13 schreef sanderp het volgende:
[..]
die coil tab is gewoon een extra knopje ergens op de gitaar. Ik ken iemand met een cort en daarbij moet je de volume knop omhoog trekken om hem enkelspoels te schakelen.![]()
Nee man, als er 1 gitaar is waarvan ik het uiterlijk 10x niks vind is het die les paul wel. SG is nog cool maar die lespaul is niksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:14 schreef Veerie het volgende:
kvind Gibson met Les Paul model echt de allermooiste gitaren die er bestaan!
hehe ja kan...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee man, als er 1 gitaar is waarvan ik het uiterlijk 10x niks vind is het die les paul wel. SG is nog cool maar die lespaul is niks![]()
vind ik![]()
idd, zou ook niet leuk zijn als iedereen op strats of les pauls zou spelen,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef Veerie het volgende:
[..]
hehe ja kan...zo heeft ieder zijn eigen mening en smaak... gelukkig maar
![]()
Had je niks om mijn ibanezjes af te zeikenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
idd, zou ook niet leuk zijn als iedereen op strats of les pauls zou spelen,
hadden we niks om over te lullen hier
joe satriani signature nog welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je niks om mijn ibanezjes af te zeiken![]()
![]()
Ik hoop dat jij een keer zó ongelukkig op je strat valt dat hij tot aan je blinde darm er in geschoven isquote:
dan is het meteen een relicquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer zó ongelukkig op je strat valt dat hij tot aan je blinde darm er in geschoven is![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben ik dan écht de enige die de JS én de Les Paul allebei supermooi vind?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:19 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
oké maar nu mag je ergens anders gaan posten
vind je me niet aardig? hmm..:S btw ik ken je band the girls ergens van maar kweet niet waarvan... heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music was my first love and it will be my last...
tuurlijk wel, ik mag alle gitaristen welquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:42 schreef Veerie het volgende:
[..]
vind je me niet aardig? hmm..:S btw ik ken je band the girls ergens van maar kweet niet waarvan... hehe
haha oke dan is t goed:Dquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik mag alle gitaristen wel
hmmz, waar kom je vandaan ??
ja, http://myspace.com/thegirlsnlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef Veerie het volgende:
[..]
haha oke dan is t goed:D
ik kom uit zeeland dus lijkt me sterk dat ik je dan ken... maar hebben jullie misschien ook een myspace? dan is dat t misschien...
dan kun je toch beter een goedkopere strat kopen. heb je nog geld over voor wat anders (bier drinken)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil gewoon een 2e strat omdat ik een backup nodig ben (en wil wel hetzelfde geluid houden)
ik drink geen bierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dan kun je toch beter een goedkopere strat kopen. heb je nog geld over voor wat anders (bier drinken)
aha oke ja dat is t dan ken je tom ook zkr:Pquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja, http://myspace.com/thegirlsnl
zit je bij onze vrienden ??
eh..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik drink geen bier
maar bij jou strat heb ik wel belang
ruilen tegen die tele ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |