quote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat is in godsnaam GAS.
nog ff reclamequote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)trisch/36712869.html
daar is 'ie weer
http://members.home.nl/guitarist/tele/
daar kijk jij wel naar ofniet, viespeukquote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
PayTV
De hele dag alquote:Op maandag 29 mei 2006 23:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
daar kijk jij wel naar ofniet, viespeuk
En tvp voor mij...quote:
quote:
yeah rightquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil gewoon een 2e strat omdat ik een backup nodig ben (en wil wel hetzelfde geluid houden)
ik heb heel af en toe een drang om iets te kopen, maar aangezien ik niet veel geld heb valt het wel mee. me laatste aanschaf is een toneport, maar die heb ik ook omdat ik dingen wil opnemen, dus niet alleen een gas aanval voor de hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:51 schreef Litpho het volgende:
Ik heb alweer twee jaar geen nieuwe gitaar gekocht, dus ik ben sterker dan GAS. Hoop ik.
ehm btw, gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
. Dit was een bericht van SIRE .
Vakantiegeld is net binnen en eigenlijk staat een electrisch-acoustische gitaar nog wel op het verlanglijstje...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik heb heel af en toe een drang om iets te kopen, maar aangezien ik niet veel geld heb valt het wel mee.
So truequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
. Dit was een bericht van SIRE .
dat zijn dus dingen waar ik geen hol van weetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb op theoriegebied een vraagje...
Is er een ezelsbruggetje waarmee je de omkeringen van akkoorden kan benoemen? Ik raak altijd in de war, omdat als bv de terts onderop ligt, ik de neiging heb om het 'tertsligging' te noemen. Maar dat klopt dus niet, want het heet 'sextligging', geloof ik.Moeilijker wordt het nog bij vierklanken... is er een handigheidje voor om dat te onthouden?
De omkeringen voor een drieklank als eerste, tweede en derde inversie benoemen? Sextligging is op zich wel logisch (afstand tussen de laagste toon en de eerst voorkomende grondtoon) maar niet echt intuïtief (voor mij).quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb op theoriegebied een vraagje...
Is er een ezelsbruggetje waarmee je de omkeringen van akkoorden kan benoemen? Ik raak altijd in de war, omdat als bv de terts onderop ligt, ik de neiging heb om het 'tertsligging' te noemen. Maar dat klopt dus niet, want het heet 'sextligging', geloof ik.Moeilijker wordt het nog bij vierklanken... is er een handigheidje voor om dat te onthouden?
Nee, dat bedoel ik, het druist tegen alle gevoel in als je niet zo heel erg goed in je intervallen zit (zoals ikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
De omkeringen voor een drieklank als eerste, tweede en derde inversie benoemen? Sextligging is op zich wel logisch (afstand tussen de laagste toon en de eerst voorkomende grondtoon) maar niet echt intuïtief (voor mij).
Als het dezelfde is als de bioscooptrailer, dan is het of Classical Gas, van Mason Williams / Mark Shaiman (Eric Clapton speelt geloof ik ook mee) , of Time is Tight by Booker T & the MG's.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
Heren gitaristen, even iets heel anders: in Help, ik zoek...nummer # 177 ben ik op zoek naar een typisch akoestisch gitaarnummer dat door Net5 gebruikt is bij de aankondiging van 'Story of Us'. Intussen heb ik een mp3'tje (436 kb) van die aankondiging, misschien dat iemand hier het herkent?
ff een .mid'je gezocht en idd, 't is Classical Gas (ik wist wel dat 't een bekend nummer was al kende ik de titel tot vandaag niet)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als de bioscooptrailer, dan is het of Classical Gas, van Mason Williams / Mark Shaiman (Eric Clapton speelt geloof ik ook mee) , of Time is Tight by Booker T & the MG's.
Ik zie de vraag _nu_ ook staan, misschien dat ie er al eerder stond toen ik keek maar dat ik eroverheen gelezen heb (want voor mij niet relevant want niet geregistreerdquote:Via IMDB, waar iemand dezelfde vraag stelde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |