quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Ja daar heb je t alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef Renesite het volgende:
HOI.
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Pfff niet eens bij de tumbnailsquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nl
Oké prinsesquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
JAWEL!
Anders ben je morgen moe ja![]()
!!!!
Dan nog blijft het flauw.. hij is nl. tofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef Even het volgende:
[..]
Voortaan eerst de vernieuwde OP lezen voor dat we dit soort opmerkingen plaatsen ja ?!![]()
![]()
Zo duidelijker? *zie OP*![]()
\
Ik zou het neit leuk vinden als op mijn foto een hitlerhoofd wordt gezet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
probeer de humor er van in te zien
vooruit, maar niet te langquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tja, ik heb voor elke denkbare situatie wel een hitlerplaatje op de harde schijf! Neem hem als... UI!
Nounou, niet zo snel editen jijquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Heil!!
er stond gies hielquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nounou, niet zo snel editen jij
da's niet zo best, voortaan minder drinkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
Dus zoals ik al zei, ik ben zwanger van een aapje waarvan ik de naam niet eens weet
Volgens mij is de volgende stap..quote:
Goed, en met jou dan ??quote:Op woensdag 31 mei 2006 02:00 schreef mForce het volgende:
[..]
Volgens mij is de volgende stap..
Hoeist? Hoest? Whats up? Hoe gaat het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |