dude dat zei jijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Brian || zegt:
zeg datzelfde ff @ topic
Brian || zegt:
meestal avatar of usericon idd
maar UI
nee
Dat is voor vrouwen
Je hebt gelijk. Nu is ie schitterendquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kan die van mij 1,4 kb maken, maar dan is 'ie niet mooi meer
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:22 schreef Sebasser het volgende:
Brian || zegt:
zeg datzelfde ff @ topic
Brian || zegt:
meestal avatar of usericon idd
maar UI
nee
Dat is voor vrouwen
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Nu is ie schitterend
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
kloon?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
teeveepee enzo
deze is mooierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
quote:
mocht je willen, dat is wel een echte ibanez waar ik daar mee op de foto staquote:
misshobjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zijn okay oleeeeeee oleeeeeeeeeee
![]()
( wat miept die ts.. maargoed zal het grapje wel gemist hebben ofzo)
Voortaan eerst de vernieuwde OP lezen voor dat we dit soort opmerkingen plaatsen ja ?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zijn okay oleeeeeee oleeeeeeeeeee
![]()
( wat miept die ts.. maargoed zal het grapje wel gemist hebben ofzo)
Een echte echte ?!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mocht je willen, dat is wel een echte ibanez waar ik daar mee op de foto sta
Kinderarbeid gitarenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jep door spleetoogjes jonger dan 12 in elkaar gezet
mijn gitaar is uitgesneden door een cnc machine, en de rest is door man met machine gedaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:44 schreef Even het volgende:
[..]
Kinderarbeid gitaren![]()
De mijne is ook hand gemaakt![]()
![]()
Een echte echte nepgitaar dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn gitaar is uitgesneden door een cnc machine, en de rest is door man met machine gedaan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Ja daar heb je t alquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef Renesite het volgende:
HOI.
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:58 schreef melanie_the_miss het volgende:
Slowchat!
En waarom staat mijn bewerking niet in je fotoboek?![]()
![]()
Pfff niet eens bij de tumbnailsquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/guitarist.nl
Oké prinsesquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
JAWEL!
Anders ben je morgen moe ja![]()
!!!!
Dan nog blijft het flauw.. hij is nl. tofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef Even het volgende:
[..]
Voortaan eerst de vernieuwde OP lezen voor dat we dit soort opmerkingen plaatsen ja ?!![]()
![]()
Zo duidelijker? *zie OP*![]()
\
Ik zou het neit leuk vinden als op mijn foto een hitlerhoofd wordt gezet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
probeer de humor er van in te zien
vooruit, maar niet te langquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tja, ik heb voor elke denkbare situatie wel een hitlerplaatje op de harde schijf! Neem hem als... UI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |