quote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm oke, bij ons heb je een lastige rotonde onder de brienenoord brug daar gaan echt veel de fout in
dus als ik de 30 km ben gepasseerd kan ik al terugschakelen naar 2? Ik dacht juist pas te kunnen schakelen naar 1 nadat ik wat was gestoptquote:Op maandag 5 juni 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik rem af tot 30 km en dan inderdaad koppeling en schakel ik al naar 2. meestal kom je dan van 3. En dan rustig remmen. En koppeling heel de tijd inhouden. Als je echt stil staat in zn 1 zetten
Uhh met 30 in de 3 zit je er laag in je toeren he niet hoogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:34 schreef Faithy het volgende:
je kunt als je honderd rijdt ook terugschakelen naar 1 hoorof dat verstandig is.. nee
![]()
Het is verstandig om tijdens het afremmen terug te schakelen..
Een te hoog toerental kan op den duur erg slecht zijn voor de motor
Je auto even doortrekken bij een stoplicht of een last minute inhaalactie is geen probleem, maar constant 30 in zn 3 rijden is niet zo goed voor je blok
Succes Robin, goed kijken bij de bijzondere verrichtingen, dan ga je de vrijstelling halen!quote:Op maandag 5 juni 2006 23:31 schreef Robin__ het volgende:
Mits de wereld niet vergaat.. begin ik over precies 12 uur, op 06-06-06, aan mn ttt in bussum
Verstandig dat je nog even sport, vind ik zelf voor een rijles 's morgens ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:33 schreef Intronic het volgende:
Zo nog ff eten, en 10 min rennen om goed wakker te worden.. en dan examen! Helemaal stijf van de zenuwen
arghquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:54 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Uhh met 30 in de 3 zit je er laag in je toeren he niet hoog
Laag is ook niet alles (ookal geilt het cbr daar op) als je bijna stationair rijd.. en je geeft dan gas, wat gebeurt er dan? Ja weinigquote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:54 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Uhh met 30 in de 3 zit je er laag in je toeren he niet hoog
Ik snap je verhaal niet, maar je kunt tussen de 20 en de 40 prima in zn 2 rijden, in zn 1 mag je van sommige leraren, zoals de mijne, helemaal niet rijden.. dus vraag het hem, niet aan anderen die er niets mee te maken hebben. Hoe sneller jij precies zo rijd als je instructeur wilt, hoe sneller je op examen kan/magquote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:36 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
dus als ik de 30 km ben gepasseerd kan ik al terugschakelen naar 2? Ik dacht juist pas te kunnen schakelen naar 1 nadat ik wat was gestopt![]()
offtopic: Dirruk moet blijvuuhhh!!!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:54 schreef Intronic het volgende:
HWAHAHAW !!!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIJBEWIJS !!!!!!!! HEB HEM![]()
![]()
![]()
![]()
nog mooie datum ook, examen ging gewoon bijna vlekkeloos !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\ik heb 'm precies 5 dagen vandaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:14 schreef 14.gif het volgende:
Gefeliciteerd, ik heb em precies een week vandaag
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:54 schreef Intronic het volgende:
HWAHAHAW !!!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
RIJBEWIJS !!!!!!!! HEB HEM![]()
![]()
![]()
![]()
nog mooie datum ook, examen ging gewoon bijna vlekkeloos !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is zijn beltegoed opquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
pff instructeur smst me om 7 uur vanochtend.. jij wil vast je examendatum weten.. Sms ik terug "jah eigenlijk wel ja" stuurt ie niks meer terug.. lullo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |