quote:
met robin gaat het goed, en robin heeft vrijstelling
![]()
Het uurtje vooraf rijden ging erg goed, daarna 15 min bij het cbr gezeten.. beetje zitten lullen over hoe de wereld zou vergaan vandaag
![]()
Nouja daarna andere ruimte in, stuk of 8 tafeltjes met achter ieder een examinator, handje geven, (die vrouw leek heeel erg op mijn oude mentrix.. zo'n hekel had ik aan dat wijf, kortharige pot die stonk naar zweet
![]()
!! ) dingetje tekenen, meelopen, nummerbord oplezen, lampen checken, dashboard lampjes en zooi (ik verwarde mistlamp met ruitenverwarming
![]()
) Rondje rijden ging wel aardig.. wachte soms iets te lang, miste een bordje 'amersfoord'
![]()
verderop keren, snelweg op .. was vrij druk en mensen bleven vlak achter me hangen steeds dus ik twijfelde nog al.. en ging uiteindelijk wel inhalen ookal zat ie nog net zo dicht achter me, kon wel maar had eerder gemoeten
![]()
Verder weinig problemen.
Bijzondere verrichtingen.. fileparkeren stond ik met wiel op de stoep (ze zei het wat laat dus moest nog best veel opschuiven naar de zijkant van de weg dus ik begon al scheef
![]()
) straatje keren ging zowaar goed! al kreeg ik later bij het cbr de opmerking dat ik al beetej begon weg te rijden terwijl ik nog een keer keek of er niemand aan kwam (tja ik keek gewoon wat rond terwijl ik wegreed.. wist sowieso dat er niemand anders was in die straat )
Conclusie.. wel vrijstelling, wel met opmerkingen, als ik rechts af sla op een kruispunt meer voor sorteren (er had een fietser tussen gekunt.. geen erg in gehad) en moet verder oprijden op voorrangs en onoverzichtelijke kruispunten.. op de terugweg reed mn instructeur dus, was wel grappig die pedalen
![]()
die kwakte m voor zo ver ik kon inschatten half op het fietspad. Nouja doe ik dat volgende keer ook maar.. maar toch net wat minder. ghehe
Ohja.. op gegeven moment reed ik heel cool 50 in zn 4, liep mn instructeur nog extra over te vertellen in de wachtruimte bij het cbr, zat dr zo'n ding waar je ff omheen moet slingeren, om autos af te remmen, dus ik dr door met 40... na enkele ogenblikken volgas zei ze zelfs nog dat k wat harder moest
![]()
net terwijl ik al zat te twijfelen om terug te schakelen
![]()
Volgende keer doen we t gewoon lekker in zn 3 daaro
![]()
Heb gelijk de lessen tussen mn examen ingepland.. (was weer verhaal apart) hebben we het over vrijdag ochtend.. kijk ik even later beter,
volgende week vrijdag (dan heb ik nog maar 1,5 tot mn examen) dus ik zo ehh en u hebt er vertrouwen in dat dit genoeg lessen zijn 'nee' (ik:
![]()
) 'ja waarom slaat u dan deze week verder over..??' geen antwoord op gehad verder, ik had niet minder moeten gaan lessen voor mn toets vond ie (heb ik toen ffs in overleg met hem besloten.. ) nouja deze 3 weken 4 lessen in gepland, 28e dat examen en dan hoop nooit meer bij het cbr te komen (voor mn b dan)