MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉH MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉH!quote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een geit lekker anaal nemen lijkt me wel wat ja.
Ik zou zeggen, ga je gang!quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Eerlijk gezegd doe je niemand pijn als je je laat pijpen door een kalfje.
En ze zuigen best lekker!quote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Wel als ie per ongeluk een hapje neemtquote:Op zondag 29 april 2007 22:55 schreef Dodecahedron het volgende:
Of je poesquote:Op zondag 29 april 2007 22:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Thieme: "je hond onbruikbaar maken"
quote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef kauwkikker het volgende:
[..]
Wel als ie per ongeluk een hapje neemt
Hij interviewde zo'n stel die aan dierensex deden. En die man vertelde dat hij op internet wel eens een sexdate had geregeld. En dat toen hij bij de desbetreffende jongen thuis was, dat hij(de jongen) er gelijk Filet Americain op ging smeren(zijn geslachtsdeel of dat van zijn vrouw, niet helemaal duidelijk) om de hond aan te moedigen so to speak.quote:
Geeft de term "Doggy Style" een andere dimensiequote:Op maandag 30 april 2007 01:03 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Hij interviewde zo'n stel die aan dierensex deden. En die man vertelde dat hij op internet wel eens een sexdate had geregeld. En dat toen hij bij de desbetreffende jongen thuis was, dat hij(de jongen) er gelijk Filet Americain op ging smeren(zijn geslachtsdeel of dat van zijn vrouw, niet helemaal duidelijk) om de hond aan te moedigen so to speak.
Naast Grieks, Frans en Russisch nu ook sex Americain.quote:Op maandag 30 april 2007 01:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Geeft de term "Doggy Style" een andere dimensie
ik denk via een sexdate via MSNquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Alberto kneus ook steeds, "Ik herken die man, ik herken die man", "gelukkig herkent hij me niet met m'n rasta pruik" (toen bij de eerste ontmoeting van de dierensex liefhebber)
Ik vraag me nog steeds af hoe Alberto die man kon kennen, via het geheime dubbelleven van Alberto ofzo?
Misschien was het Stegeman senior.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Alberto kneus ook steeds, "Ik herken die man, ik herken die man", "gelukkig herkent hij me niet met m'n rasta pruik" (toen bij de eerste ontmoeting van de dierensex liefhebber)
Ik vraag me nog steeds af hoe Alberto die man kon kennen, via het geheime dubbelleven van Alberto ofzo?
Hij ging zelf niet omdat hij bekend was vanuit de vorige uitzending. Verder zijn ze de eerste keer met z'n tweeen gegaan en later iemand alleen, toen had die kerel het over "die andere gast".quote:Op maandag 7 mei 2007 08:52 schreef SHOOOTO het volgende:
ik vond het raar dat hij telkens iemand anders stuurt naar die "pooier". Dan wekt je toch argwaan op bij die pimp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |