dat ben ik nietquote:
zwoegen is voor blauwenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
tt
weer genoeg nieuwe foto's?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, we gaan weer vrolijk verder.
ja, ik heb er gisterenavond meer dan 40 toegevoegdquote:
weer ff snel doornemen danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik heb er gisterenavond meer dan 40 toegevoegd
vanaf hier zijn ze nieuw;
http://indahnesia.com/photobook/36/048/shelter_on_ialun-aluni.php
en goedemorgen
done, mooie foto'squote:
quote:
Ik had er ook nog 1.quote:
* Glacier loert terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, weer hard aan het werk, maar toch even loeren om het hoekje van de deur
Poeder klinkt niet alsof het (lekkere) sap op zou leverenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
poeder om sap mee te maken ofzo toch?
Tenminste, dat begreep ik er uit
ja it''s mequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
Fuck hey, Memento-Mori is gewoon de vertrouwde Astrid.
Ik las overigens Maori.
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.quote:
die zakjes hebben ze in Indonesie ook. handig voor als je weer eens geen zin hebt verse vruchten wil persenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
Fuck hey, Memento-Mori is gewoon de vertrouwde Astrid.
Ik las overigens Maori.
En het is goedkoper dan cola enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zakjes hebben ze in Indonesie ook. handig voor als je weer eens geen zin hebt verse vruchten wil persen![]()
Het is hier 10 uur later he.quote:
Dat klinkt ontzettend viesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.![]()
Nee es, dat is lekker.quote:
Hier 85 cent voor 400 gram.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, 3 cent per zakje in Indonesie![]()
Super.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:49 schreef Glacier het volgende:
Vast wel
Ik zal ff kijken of ik iets kan vinden
Hier in de buurt ligt eentje, maar ga er nooit heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Glacier, cole slaw = koolsalade. Als je ergens een KFC (Kentucky Fried Chicken) kan vinden, vraag er dan eens naar. Ze hebben het sowieso in Utrecht. Er zit meende ik een KFC naast het Best Western hotel als je HC uitloopt en naar de Bijenkorf loopt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt eentje, maar ga er nooit heen.![]()
goedemiddag allemaal
Nadat ik dat filmpje heb gezien hoe ze met die kippen gooiden, ging mij de smaak over.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
KFC is best lekker. Beste coleslaw komt van KFC in NL.
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nadat ik dat filmpje heb gezien hoe ze met die kippen gooiden, ging mij de smaak over.![]()
de salade is natuurlijk te proberen.
Ergens op internet, volgens mij stond die ook bij frontpage.quote:
Beejjjjjjjjquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ergens op internet, volgens mij stond die ook bij frontpage.![]()
Weet niet of dat terug te vinden is.
Hai D.![]()
Sorry...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Super.Ik wil die morgen gebruiken tijdens onze studioproductie.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Sorry...
Dat wordt zelf hard verder zoeken vrees ik
Ik heb hem ook nietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Iemand van ActionRadio die dat niet kan vinden.
Hoi Glacier .
Ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Sorry...
Dat wordt zelf hard verder zoeken vrees ik
zit ze achterstevoren?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, drukte hier.. maar ik zie TzuM ook
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, drukte hier.. maar ik zie TzuM ook
GMTA dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
normaal gaat ze dan ook mijn naam achterstevoren typen![]()
Ja, wist je dat dan niet??quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
![]()
normaal gaat ze dan ook mijn naam achterstevoren typen![]()
?teh si eoHquote:
sort ofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel
Wilde alleen weten of dat was wat je wilde zeggen
je kent me te goedquote:
quote:
quote:
niet?quote:
quote:
sno roov gnaBquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
?oun esoR.D si raaW
gelukkig wel jaquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
?oun esoR.D si raaW
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
.saav ettopak nee neella dah ki
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
?nekned eid nennuKquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
?nekned nederna eid neduoz taW
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
?nekned nederna eid neduoz taW
quote:
quote:
.hOquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:10 schreef D.Rose het volgende:
rekez ATMG
quote:
??nekrewquote:
?eenquote:
quote:
Wat danquote:
en dat ik alleen een kapotte vaas hebquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat dan. Ik wist al dat D. ook op andere fora komt
.
Ook dat wist ik, ik let best wel op somsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dat ik alleen een kapotte vaas heb
zo zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook dat wist ik, ik let best wel op soms.
Etenquote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Pasfoto's zijn (zoals gewoonlijk)
geworden en ik heb een aanval van zelfmedelijden
.
nee, nog nietquote:
Ach ja, ik ken het.. ik maak dan ook alleen foto's en kijk er verder niet naar, ze zijn toch maar voor mijn visum-aanvragen, en die foto's zie ik nooit meer terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Wees blijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken het.. ik maak dan ook alleen foto's en kijk er verder niet naar, ze zijn toch maar voor mijn visum-aanvragen, en die foto's zie ik nooit meer terug.![]()
No wayquote:
Deze zijn voor mijn paspoort/ID-kaartquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, ik ken het.. ik maak dan ook alleen foto's en kijk er verder niet naar, ze zijn toch maar voor mijn visum-aanvragen, en die foto's zie ik nooit meer terug.![]()
Smakelijk :wquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, het went wel ja
ik ben een hapje eten
ok, trek dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
Honger hebben mensen in de derde wereld.
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein)quote:
Lulkoekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
je schoor je tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein).
dan heb ik nu zéker trekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lulkoek. Als ik een dag niet gegeten heb, heb ik gewoon honger. Trek heb je in lekkere dingen
.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik kaal benquote:
ahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik kaal ben.
die hebben al een dikke buikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
Waarom nu zékerquote:
de kans om beide foto's te zien is dus erg kleinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein).
omdat ik veel lekkers wil etenquote:
hehehe enfinquote:
Ik vind van niet dat is lekekre trek en gewone trek is lichte honger misschien. maar echte honger kennen wij hier niet dus daarom gebuik ik dat woord nooit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lulkoek. Als ik een dag niet gegeten heb, heb ik gewoon honger. Trek heb je in lekkere dingen
.
quote:
hoef ook niet per se een fotoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn doos op het forum ga gooien
.
Dus ze hebben in de derde wereld het alleenrecht op hongerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind van niet dat is lekekre trek en gewone trek is lichte honger misschien. maar echte honger kennen wij hier niet dus daarom gebuik ik dat woord nooit.
wil jij graag honger leiden dan? mag van mij, eet dan ook maar alleen een paar handjes rijst per dag dan mag je ook zeggen dat je honger hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus ze hebben in de derde wereld het alleenrecht op honger.
@Darkdinges:.
de gcsc maakt niks meerquote:
GCSC is doodquote:
Nou, ik en mijn doos zijn nogal onlosmakelijk aan elkaar verbonden, dus per post gaat ook niet lukkenquote:
Never mindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil jij graag honger leiden dan? mag van mij, eet dan ook maar alleen een paar handjes rijst per dag dan mag je ook zeggen dat je honger hebt.
dan die andere optiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik en mijn doos zijn nogal onlosmakelijk aan elkaar verbonden, dus per post gaat ook niet lukken.
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...quote:
ohquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...
vind je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...
Wat overigens niet wil zeggen dat het geen leuk speelgoed isquote:
aah, okquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat het geen leuk speelgoed is.
quote:
Overigens hebben de heren nog het (oneerlijke) voordeel dat de boel er in opgewonden toestand toch weer een stuk aantrekkelijker uitziet... Snot fairquote:
Trek is beterquote:
Je bent in de war met trekkenquote:
Oke is goed tot laterquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent in de war met trekken. Zo, en dat gezegd hebbende gaan ik en mijn vervelende bui maar eens even een poosje iets nuttigs doen
.
hmm jah.. daar ben ik het wel mee eensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Overigens hebben de heren nog het (oneerlijke) voordeel dat de boel er in opgewonden toestand toch weer een stuk aantrekkelijker uitziet... Snot fair.
niets zequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent in de war met trekken. Zo, en dat gezegd hebbende gaan ik en mijn vervelende bui maar eens even een poosje iets nuttigs doen
.
suc6quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:54 schreef es70 het volgende:
[..]
.
Ja hoor, alles is goed, ook vriendin, vrienden, buren zijn okay. Ik heb een aantal afgevallen dakpannen en een kapotte vaas.. Stelt dus gelukkig niets voor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
Al wat meer gehoord inda over je huis enzo?
* Sjowhan is over kwartiertje weer weg, autorijden
Alles is goed alleen rustig en daar?quote:
Zeg maar niet te gauwquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja hoor, alles is goed, ook vriendin, vrienden, buren zijn okay. Ik heb een aantal afgevallen dakpannen en een kapotte vaas.. Stelt dus gelukkig niets voor.
Nou ja, dat is wat mijn vrienden zeggen, daar ga ik dan ook maar vanuit. De aardbeving is immers achter de rug. Dat het 10 kilometer verderop veel slechter is, dat mag duidelijk zijn natuurlijk.quote:
Hier ook rustigquote:
Ja oke, maar als je kijkt hoeveel schokken er al zijn geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wat mijn vrienden zeggen, daar ga ik dan ook maar vanuit. De aardbeving is immers achter de rug. Dat het 10 kilometer verderop veel slechter is, dat mag duidelijk zijn natuurlijk.
Big bang? Dat was dit wel hoor, de zwaarste aardbeving ooit in dit gebied was dit. Veel zwaarder zal het daar niet worden. Het kan wel natuurlijk, maar bang ben ik zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je kijkt hoeveel schokken er al zijn geweestben je niet bang voor de big bang??
Gelukkig maar, zou wat zijn als je huis half verwoest wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja hoor, alles is goed, ook vriendin, vrienden, buren zijn okay. Ik heb een aantal afgevallen dakpannen en een kapotte vaas.. Stelt dus gelukkig niets voor.
Ik schat 87% van de leerlingen met PC en 79% met internetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier ook rustig
Ik ben bezig resultaten van enquętes aan het ingeven in Excel om zo te bereken hoeveel procent van onze leerlingen eigenlijk een pc hebben en hoeveel er daarvan internet hebben thuis.
Het is een keer iets anders eh![]()
Oke, gelukkig maar, this wel ernstig zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Big bang? Dat was dit wel hoor, de zwaarste aardbeving ooit in dit gebied was dit. Veel zwaarder zal het daar niet worden. Het kan wel natuurlijk, maar bang ben ik zeer zeker niet.
Jah, dan had ik een ander moeten zoeken inderdaad.. Iemand op mijn forum is wél alles kwijtgeraakt, maar hij en z'n gezin stonden in ieder geval op tijd buiten. Da's toch wel het belangrijkste denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou wat zijn als je huis half verwoest was
Jep, het is zeker niet mis. Er zijn nog zo'n 10.000 gewonden en 200.000 mensen die uit het gebied weggaan. Het zal wel rustig wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar, this wel ernstig zegmeer dan 5500 doden
We kunnen alleen maar afwachten. Gelukkig is er geen vloedgolf ontstaanquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, het is zeker niet mis. Er zijn nog zo'n 10.000 gewonden en 200.000 mensen die uit het gebied weggaan. Het zal wel rustig worden
De beving was ook boven landquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar afwachten. Gelukkig is er geen vloedgolf ontstaan
onder landquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De beving was ook boven land.. Toen CNN nog zei dat het een zeebeving was, had ik al gezien dat dat niet klopte.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De beving was ook boven land.. Toen CNN nog zei dat het een zeebeving was, had ik al gezien dat dat niet klopte.
Hangan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:reih nagnah et tiu suensjiw ed ejteeb nee tpool .D
rooh eenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:reih nagnah et tiu suensjiw ed ejteeb nee tpool .D
quote:
gezellig!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof alleen dat mijn bui nog steeds vervelend is
.
Yeah, rightquote:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |