Ik had er ook nog 1.quote:
* Glacier loert terugquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:27 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, weer hard aan het werk, maar toch even loeren om het hoekje van de deur
Poeder klinkt niet alsof het (lekkere) sap op zou leverenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
poeder om sap mee te maken ofzo toch?
Tenminste, dat begreep ik er uit
ja it''s mequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
Fuck hey, Memento-Mori is gewoon de vertrouwde Astrid.
Ik las overigens Maori.
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.quote:
die zakjes hebben ze in Indonesie ook. handig voor als je weer eens geen zin hebt verse vruchten wil persenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Jaguarized het volgende:
Fuck hey, Memento-Mori is gewoon de vertrouwde Astrid.
Ik las overigens Maori.
En het is goedkoper dan cola enzo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zakjes hebben ze in Indonesie ook. handig voor als je weer eens geen zin hebt verse vruchten wil persen![]()
Het is hier 10 uur later he.quote:
Dat klinkt ontzettend viesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja van dat poeder waar je water bij moet mikken enzo en dan heb je een soort van juice limonade spul.![]()
Nee es, dat is lekker.quote:
Hier 85 cent voor 400 gram.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, 3 cent per zakje in Indonesie![]()
Super.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:49 schreef Glacier het volgende:
Vast wel
Ik zal ff kijken of ik iets kan vinden
Hier in de buurt ligt eentje, maar ga er nooit heen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:00 schreef Jaguarized het volgende:
Glacier, cole slaw = koolsalade. Als je ergens een KFC (Kentucky Fried Chicken) kan vinden, vraag er dan eens naar. Ze hebben het sowieso in Utrecht. Er zit meende ik een KFC naast het Best Western hotel als je HC uitloopt en naar de Bijenkorf loopt.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier in de buurt ligt eentje, maar ga er nooit heen.![]()
goedemiddag allemaal
Nadat ik dat filmpje heb gezien hoe ze met die kippen gooiden, ging mij de smaak over.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
KFC is best lekker. Beste coleslaw komt van KFC in NL.
Welk filmpje?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nadat ik dat filmpje heb gezien hoe ze met die kippen gooiden, ging mij de smaak over.![]()
de salade is natuurlijk te proberen.
Ergens op internet, volgens mij stond die ook bij frontpage.quote:
Beejjjjjjjjquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ergens op internet, volgens mij stond die ook bij frontpage.![]()
Weet niet of dat terug te vinden is.
Hai D.![]()
Sorry...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Super.Ik wil die morgen gebruiken tijdens onze studioproductie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |