ok, trek dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
Honger hebben mensen in de derde wereld.
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein)quote:
Lulkoekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
je schoor je tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein).
dan heb ik nu zéker trekquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lulkoek. Als ik een dag niet gegeten heb, heb ik gewoon honger. Trek heb je in lekkere dingen
.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik kaal benquote:
ahquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat ik kaal ben.
die hebben al een dikke buikquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Trek
Waarom nu zékerquote:
de kans om beide foto's te zien is dus erg kleinquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Die pasfoto komt nergens anders dan waar 'ie voor bedoeld is... De kans dat je een foto van mijn schaamhaar te zien krijgt is groter (en die kans is al extreem klein).
omdat ik veel lekkers wil etenquote:
hehehe enfinquote:
Ik vind van niet dat is lekekre trek en gewone trek is lichte honger misschien. maar echte honger kennen wij hier niet dus daarom gebuik ik dat woord nooit.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lulkoek. Als ik een dag niet gegeten heb, heb ik gewoon honger. Trek heb je in lekkere dingen
.
quote:
hoef ook niet per se een fotoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn doos op het forum ga gooien
.
Dus ze hebben in de derde wereld het alleenrecht op hongerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vind van niet dat is lekekre trek en gewone trek is lichte honger misschien. maar echte honger kennen wij hier niet dus daarom gebuik ik dat woord nooit.
wil jij graag honger leiden dan? mag van mij, eet dan ook maar alleen een paar handjes rijst per dag dan mag je ook zeggen dat je honger hebt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus ze hebben in de derde wereld het alleenrecht op honger.
@Darkdinges:.
de gcsc maakt niks meerquote:
GCSC is doodquote:
Nou, ik en mijn doos zijn nogal onlosmakelijk aan elkaar verbonden, dus per post gaat ook niet lukkenquote:
Never mindquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil jij graag honger leiden dan? mag van mij, eet dan ook maar alleen een paar handjes rijst per dag dan mag je ook zeggen dat je honger hebt.
dan die andere optiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik en mijn doos zijn nogal onlosmakelijk aan elkaar verbonden, dus per post gaat ook niet lukken.
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...quote:
ohquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...
vind je?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Een doos is, naar mijn bescheiden mening, een mislukt stukje menselijke anatomie (net als hetgeen zich bij de heren in het kruis bevindt overigens) en derhalve niet bij uitstek geschikt voor nadere visuele inspectie...
Wat overigens niet wil zeggen dat het geen leuk speelgoed isquote:
aah, okquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat het geen leuk speelgoed is.
quote:
Overigens hebben de heren nog het (oneerlijke) voordeel dat de boel er in opgewonden toestand toch weer een stuk aantrekkelijker uitziet... Snot fairquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |