Als jij 10x de Salo criterion originele versies, geen bootlegs kan regelen...quote:
Helaas ga ik niet zakken naar 600. Ik vind 900 euro incl 3 jaar garantie echt een mooie prijs.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Op zich een mooie laptop, ware t niet dat ik vanmiddag een Acer heb zien staan met een gig geheugen en een dubbele processor voor 1100. Ga ik met jouw prijs liever daarvoor.
Of je moet zakken naar 600.
Ja dat kan, ware het niet dat ik dan ¤4000,- kwijt ben en dat is toch weer een béétje...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
Als jij 10x de Salo criterion originele versies, geen bootlegs kan regelen...
Is de prijs dan inmiddels gestegen naar 400 euro per dvdquote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja dat kan, ware het niet dat ik dan ¤4000,- kwijt ben en dat is toch weer een béétje...
![]()
Link...?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Kost in de winkel ¤899,-
Voor jou, de pro editie...quote:
Das wel ex btw he! Inclusief kom je dan rond de 1070.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.computerpirate(...)=itempb23b00105.html
Nee dank je. Ik heb al een mooie breedbeeld teeveequote:Op zondag 11 juni 2006 11:34 schreef off_topic het volgende:
ruilen? [TK]Philips Astaire Deluxe breedbeeld beamer
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:27 schreef mijndochters het volgende:
500
Sorry, maar voor die prijs gaat ie niet wegquote:SVP alleen serieuze bods. Heel simpel, bods onder de 800 noteer ik niet. Onder die prijs overweeg ik niet om hem te verkopen, want dan vind ik het niet waard.
Dude, als mod moet je elke dag online zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
Vanaf morgen kan ik helaas voor een week NIET meer reageren ivm vakantie!
Als je in hetzelfde post neerzet dat het toch niet wordt, kan je netzo goed niet posten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
650... Muis hoef ik niet
Owhh.. ik zie dat dit em niet wordt. Helaas.
Die is niet op vooraad en volgens de website van Packard Bell bestaat hij niet. Dus waarschijnlijk een oud model dat niet meer leverbaar is. Vandaar dat beslist ook maar 1 website aangeeftquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:24 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dat was een edit......
Maar ik heb dus serieus interesse.. heb je nog een andere lagere prijs dan 800 euro? Aangezien je 1 met 17 inch voor 853 euro nieuw kan kopen?
http://www.beslist.nl/com(...)_(_PB25M01005_).html
Wat is je uiterste bod. Misschien noteer ik het welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:56 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik hoef ook geen 17 inch.. veels te groot
Maare, nee, sorry 879 wordt em niet.. misschien heb ik later meer budget.. je hoort nog
Ach ja 2e hands, dat ding heeft nog 3 jaar garantie, dat is meer dan je op een nieuwe krijgtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, m'n budget voor een 2ehands vind ik toch max 700.
Sorry, dat vind ik echt zonde.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:09 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, m'n budget voor een 2ehands vind ik toch max 700.
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:44 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ach ja 2e hands, dat ding heeft nog 3 jaar garantie, dat is meer dan je op een nieuwe krijgt.
Mooi ding, als ik het geld had liggen,.........
Hij is een paar weken oud. Accu zal er niet slechter van zijn gewordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:40 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat voor garantie is het? Alleen op defecten van hardware of ook bijvoorbeeld valschade? En hoe lang gaat de accu nog mee?
Zoals Biogarde roept. Hij is nog voor de volle 100% en gaat dus ook de volle 2 uur mee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:40 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat voor garantie is het? Alleen op defecten van hardware of ook bijvoorbeeld valschade? En hoe lang gaat de accu nog mee?
Al 5 jaar een Packard Bell. Als er maar 1 ding aan de hand is, ze komen hem ophalen en weer terugbrengen in dezelfde week. Zelf heb ik ook 6 jaar lang Packard Bell verkocht in de winkel en hetzelfde service voor andere klanten. Mijn vorige laptop was kapotgegaan (omdat ik hem liet vallen) maar is toen gewoon perfect gerepareerd binnen 1 week. Dus geen flutmerk en geen BAGGER service. Binnenin allemaal A-merk producten en de service is de beste die er is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Mooie laptop jammer dat het een flutmerk met BAGGER service is.
850 en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:
Voor ¤ 825,-- haal ik hem deze week nog op.
Er zit geen laptoptas bij neem ik aan. Die moet ik dan ook nog aanschaffen én naar Purmerend rijden. ¤ 825,-- vind ik dan een mooi bod voor deze laptop. Als je naar Apeldoorn komt rijden, wordt ¤ 850,-- wat acceptabeler.quote:
Super. Ik hoor het via de mail wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Okay, die tas maakt de deal. Mijn broertje mailt je over de verdere afhandeling van zaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |