Rotterdam, geen schermquote:Op zondag 4 juni 2006 08:55 schreef TiMmS het volgende:
Waar op te halen, incl wit scherm?
ja, afstandsbediening zit erbij (makkelijk als je hem aan het plafond hangtquote:Op maandag 5 juni 2006 12:02 schreef Geckoo het volgende:
zit er ook een afstandsbediening bij? en hoeveel kost het om een lamp te vervangen? en heb je ook een foto met de beamer in actie?
da's al een begin, maar ik denk dat je het WK dan toch op je kleuren-tv van je slaapkamer moet kijken...quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef pindapeller het volgende:
250 geboden :p
neem maar even contact met mij op sdmoviez bij hotmail.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:53 schreef Djodo het volgende:
450,- geboden
ik ben altijd in voor een ruil mits het dezelfde waarde heeft. Echter heb ik niets aan een NAS Server. Maar andere spul is altijd het bespreken waard.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef RS_003 het volgende:
Ruilen tegen mijn NAS Server?a 750 euro waard
(maargoed... eerlijk is eerlijk, je moet er wel wat aan hebbenof goed kunnen doorverkopen
)
(kan hem morgen al halen dan)
Nja, qua waarde isie zeker gelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:39 schreef off_topic het volgende:
[..]
ik ben altijd in voor een ruil mits het dezelfde waarde heeft. Echter heb ik niets aan een NAS Server. Maar andere spul is altijd het bespreken waard.
Ben nu op zoek naar een laptop of een pc met tft scherm namelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:39 schreef RS_003 het volgende:
[..]
Nja, qua waarde isie zeker gelijk.
Maarja... je moet er idd wel iets aan hebben, of iemand kennen die hem van je wil overkopen.
Verder heb ik denk ik niet echt leuke dingen, op wat laptop spareparts na.
(Ja, een Iiyama Pro-lite E431-SB maar das denk ik niet genoeg)
Hey, is dan de ruil tegen mijn nas nog mooier?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:43 schreef off_topic het volgende:
[..]
als dat zo is dan zou ik graag het bewijs willen zien en evt. mijn prijs laten zakken. Maar ga niet zomaar schreeuwen als je alleen een Philips beamer (zonder dat je het type weet) ergens hebt gezien voor 679,-
Lager dan 450,- gaat ie zeker niet weg. Dan ben ik een dief van eigen portemonnee.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef Djodo het volgende:
ik lees net idd voor 679 bij de MM, ik verlaag hierbij mijn bod naar max 375,-
Geef het type eens door (want volgens mij is er helemaal geen type nummer astaire deluxe is astaire deluxe), dan zal ik morgen nóg eens controleren én navragen. Wil natuurlijk niet je topic kapotje maken hequote:Op woensdag 14 juni 2006 18:43 schreef off_topic het volgende:
[..]
als dat zo is dan zou ik graag het bewijs willen zien en evt. mijn prijs laten zakken. Maar ga niet zomaar schreeuwen als je alleen een Philips beamer (zonder dat je het type weet) ergens hebt gezien voor 679,-
Dat begrijp ik, daarom wil ik ook graag een bewijs zien. Als het klopt wat je zegt, dan ben ik ook bereid mijn vraagprijs te verlagen. Hier de info en type:quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wil natuurlijk niet je topic kapotje maken he
Ik heb geen directe interesse in een airco. Maar als je 400,- plus airco biedt, dan weet ik wel een fijne plek in mijn slaapkamer voor die airco. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een ruil tegen een laptop of pc (incl. tft monitor). Dus als je dat te ruil hebt....quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Djodo het volgende:
voor 300 plus de airco wil ik eventueel wel als laatste bod geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |