Die zijn ook al afgelopenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:51 schreef Mip1988 het volgende:
Lost en Prison Break kijken
7 maanden. Maar goed.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
24 afgelopen in de US, hoe moet ik nu verder? Elke week lekker kijken naar Sjek en Glowie. Nu moet ik 9 paupermaanden wachten
sopranosquote:Op maandag 29 mei 2006 22:53 schreef Karina het volgende:
Anders kijk je naar de Sopranos.
[afbeelding]
Die wil ik idd nog heel graag zien, in de videotheek hebben ze alle seizoenen. Ik ga maar eens huren denk ikquote:Op maandag 29 mei 2006 22:53 schreef Karina het volgende:
Anders kijk je naar de Sopranos.
[afbeelding]
Het is een comedyquote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
Heb nog nooit een aflevering van 24 gezien. Waar gaat het over?
Beste serie ooit. Over het tegengaan van terroristische aanslagen. Het zal je bevallen.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
Het speelt zich gedurende 1 dag af, dus 24 afleveringen van een uur minus 19 minuten reclamequote:Op maandag 29 mei 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
en ze zijn al 5 seizoenen ofzo bezig om 24 uur op te vullen?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het speelt zich gedurende 1 dag af, dus 24 afleveringen van een uur minus 19 minuten reclame
Die heb ik al op DVDquote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Beach het volgende:
Kan je niet alle Spongebob afleveringen downloaden![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Johnns het volgende:
[..]
en ze zijn al 5 seizoenen ofzo bezig om 24 uur op te vullen?![]()
Elk seizoen een nieuwe dag.quote:Op maandag 29 mei 2006 23:26 schreef Johnns het volgende:
[..]
en ze zijn al 5 seizoenen ofzo bezig om 24 uur op te vullen?![]()
Hoi sjekquote:Op maandag 29 mei 2006 21:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
7 maanden. Maar goed.
Maakt het wachten niet minder erg. Hier wat plaatjes om de pijn te verzachten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afgelopen.
Dat is pas balen zeker bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers NIET lezen als je de NL versie volgt van Prison Break dat verklapt namelijk net iets teveel
JOHNNY HEITINGA
Nou ja je hebt van die paupers die dat IRL doen... en Lost heeft dan tenminste nog een verhaal. Maar kan me voorstellen dat als je 24 kijkt dat Lost iets te langzaam en langdradig overkomtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 08:08 schreef SunChaser het volgende:
Een groep mensen die minimaal 36 afleveringen op een eiland doorbrengen
een seizoen over 1 dagquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
Veronica Mars is trouwens ook een toffe serie.
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef RenzoBrad het volgende:
Begin eens met The Shield! Ik heb seizoen 1 & 2 op DVD (vd vrachtwagen gevallen) en seizoen 3 & 4 gedownload. Ok haalt het niet bij 24, maar wel een leuke en goede serie!
![]()
quote:
Het is hier niet eens in the UKquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
24 afgelopen in de US, hoe moet ik nu verder? Elke week lekker kijken naar Sjek en Glowie. Nu moet ik 9 paupermaanden wachten
had je maar in NL moeten blijven NSB-erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
*kuch kuch* het is een senator niet d president*/kuch kuch*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:01 schreef SunChaser het volgende:
24 is in seizoen 1
Jack zit met zn gezin in de huiskamer
Jack krijgt een oproep van zn werk, er dreigt gevaar
De president wordt met de dood bedreigd
Jack zn gezin is ook in gevaar
Gedurende 24 uur moet Jack het land, de president en zijn gezin redden
Meer kan ik niet zeggen zonder te spoileren.
Hier niet (Aberdeen). Maar wij hebben dan ook freeview here, met Sky 3 en Sky news, maar neit Sky 1. Dus nee, ik heb het alsnog niet! Het ligt er puur aan welke 'box' je hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |