abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:23:57 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38398354
Gaat gelukkig wat beter! Gisteren was het rotste.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:25:03 #202
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38398362
En Sugar als ik vraag hoe het met je gaat hoef je niet beleefd 'goed hoor' te antwoorden als je gewoon met de griep op bed ligt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38398431
Bah..... Misselijk
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:31:16 #204
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38398433
Fijn Sugarmeisje! Eh.... ben je al beter genoeg voor een date met mij en Juul of zit dat er nog niet in vandaag?
pi_38398616
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:50 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Haha... mijn moeder was ook blij dat ze een meid had...lekker tutten...heeft ongeveer 3 jaar geduurd en toen was suusje oud genoeg om kenbaar te maken wat ze wel en niet wilde en liet suusje niet meer met dr sollen...

Jurkjes
Maillots
Frummels in haar
barbies-poppen

Ravotten
Bomen klimmen
legerbroeken enzo

Dus mijn moeder had meer 2 jongens ipv allebei 1

Al is dat ook niet helemaal waar...mijn broer is homo dus heeft wel wat vrouwelijke trekjes en dat had ie vroeger ook al
Jeuzus, ben jij mij?
Ik heb er alleen een leuk lief zusje naast (een "echt" meisje met Barbies en My Little Ponies). Zelf dat met die broer klopt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:48:39 #206
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38398708
Hahaha, dutchie, ik werd pas maandagavond ziek joh! Hahahahaha.

En Renzell, nee denk het niet, omdat ik -als ik me goed genoeg voel- juist weer dingen voor afstuderen enzo moet doen. Als het erin zit, bel ik je!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_38398774
Oe! Martineke is nu bezig!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 mei 2006 @ 08:52:48 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38398793
O, zou Martineke haar kindje al hebben??

Hier goed geslapen, deze nacht zonder vakantiestress. Vanmorgen na het plassen wel weer enorme buikpijn, dat is toch de bandenpijn denk ik nu, omdat mijn baarmoeder dan omlaag valt als het ware.

Weet iemand of je van die anti-diaree tabletjes mag tijdens de zwangerschap? Ik neem ze altijd preventief mee, just in case, van kruidvat huismerk ofzo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:00:41 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38398943
Zoiets staat meestal wel in de bijsluiter PM-girl. Ik meen me te herinneren dat je ze niet mocht innemen tijdens de zwangerschap maar als je het zeker wil weten zou ik gewoon even bij de drogist langs gaan.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:07:05 #210
94046 PM-girl
pi_38399066
De vk gaf me iig als tip om mijn zwangerschapskaart mee te nemen, de belangrijkste dingen staan er schijnbaar internationaal op (latijn?) dus kan men dat in het buitenland begrijpen.
*
pi_38399493
ORS tabletten voor als je diarree hebt, mag je gewoon gebruiken (zitten alleen zouten en suikers in)
En bij de diarreeremmers (loperamidehydrochloride) die ik hier heb liggen staat erbij dat die alleen na overleg met arts mogen, omdat er weinig bekend is over gebruik tijdens zwangerschap.
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:35:46 #212
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_38399631
Ik zou het even bij de apotheek navragen PM-girl. Echter, echt flinke diarree kan best ernstig zijn tijdens de zwangerschap. Ik zou niet zelf gaan lopen knutselen, maar liever iets sneller langs de dokter (sterker nog.... ik spreek uit ervaring ).
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:37:11 #213
94046 PM-girl
pi_38399673
Gelukkig heb ik nog geen diaree en hoop ik het ook niet te krijgen (frankrijk is geen groot risico wat dat betreft, vroeg het me gewoon af!)

Cattie, MarMar, hoe is het bij jullie??
*
pi_38399805
martinekes dag, maxim krijgt een broertje of zusje, spannend & leuk!
  woensdag 31 mei 2006 @ 09:45:44 #215
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38399917
Ik ben helemaal vergeten haar succes te wensen. Maar dat hebben er al zóveel voor mij gedaan, dat het niet erg is ...
Ben benieuwd zeg, hoe het gegaan is / gaat met de keizersnede. Hopelijk gaat het allemaal heel goed!
  † In Memoriam † woensdag 31 mei 2006 @ 10:19:19 #216
43556 miss_dynastie
pi_38400830
Martineke !
  Milf woensdag 31 mei 2006 @ 11:16:11 #217
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38402627
Nou ben benieuwd wanneer we de uk mogen aanschouwen

Ik wil ook een ks . Ik zie nu al tegen die bevalling op .
13 juni mogen we naar de verloskundige praktijk om een echo te laten maken. De vs had het er ook over dat er direct wordt gekeken ( als je dat wilt ) naar een nekplooimeting. Ik wist helemaal niet dat dat al kon zo vroeg. Wie heeft dat hier allemaal nog meer laten doen?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:26:47 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38402963
Een KS is ook geen pretje hoor Nikky! Ze snijden dan al je buikspieren en de hele reut door en daar ben je meestal nog wel een paar weken mee zoet.
Die 9 maanden zijn niet voor niks, geeft je alle tijd om aan het idee van die bevalling te wennen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:30:25 #219
108648 cattie
lieve moeder
pi_38403068
Goedemorgen. Ik heb vandaag weer eens heerlijk lang geslapen!
Ik ben ook benieuwd hoe het met Martineke (heeft ze haar baby al?) en MarMar gaat! Bij mij nog steeds hetzelfde, nog veel oefenweeen. En ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand wel uitgeoefend ben!

Nikky, dat met de bevalling had ik ook, maar zo langzamerhand maakt het me niet meer uit hoe de bevalling gaat, als beepje er maar (gezond en al) uitkomt!
pi_38403083
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja echt, een knul is zoooo leuk!!!
Voetballen, beestjes, brommers, leuke kleertjes, geen gezeik met vriendjes/zwangerschappen...
Ehm, ben ik wat vergeten?
Heb nog wel even de tijd om het rijtje uit mijn hoofd te leren!
uhm mijn broertje van 21 heeft toch ook echt zijn vriendin zwanger gemaakt
Dus dat geen gezeik met zwangerschappen gaat helaas niet op
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_38403090
nekplooimeting moet tussen 12 en 14 weken zwangerschap plaatsvinden volgens mij nikky. ik heb beide keren ook een nekplooimeting (in combinatie met bloedtest) laten doen.
pi_38405060
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef nikky het volgende:
Wie heeft dat hier allemaal nog meer laten doen?
Ik ook. Hier doen ze dat standaard, bij de twaalf weken echo.
pi_38405123
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Een KS is ook geen pretje hoor Nikky! Ze snijden dan al je buikspieren en de hele reut door en daar ben je meestal nog wel een paar weken mee zoet.
Die 9 maanden zijn niet voor niks, geeft je alle tijd om aan het idee van die bevalling te wennen.
Om nog maar te zwijgen van de mogelijkheid dat je daarna een hangbuik overhoud. Ik vind mijn buik na de keizersnede echt de buik van een hangbuik zwijntje

Hier nog steeds hoofdpijn en dus vanmorgen een afspraak gehad bij de huisarts. De bijholtes zijn ontstoken en ik heb een antibiotica kuur meegekregen.
Van die vieze tabletten die je om de een of andere reden eerst moet oplossen in water zodat die smerige smaak echt overal in je mond terecht komt.
pi_38405280
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef nikky het volgende:
Nou ben benieuwd wanneer we de uk mogen aanschouwen

Ik wil ook een ks . Ik zie nu al tegen die bevalling op .
13 juni mogen we naar de verloskundige praktijk om een echo te laten maken. De vs had het er ook over dat er direct wordt gekeken ( als je dat wilt ) naar een nekplooimeting. Ik wist helemaal niet dat dat al kon zo vroeg. Wie heeft dat hier allemaal nog meer laten doen?
Lieverd, de weeën krijg je net zo goed met een KS, hoor
Dus de pijn ontloop je er niet mee, je krijgt er enkel maar napijn bij

Maar ik zag er ook tegenop, hoor, in het begin, is heel begrijpelijk, maar naarmate het moment dichterbij komt wil je je kindje zo graag zien, dat het de angst al een stuk minder maakt.
En als het moment daar is, is er geen tijd voor angst en ben je zoveel sterker dan je ooit gedacht had
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38405281
BEEBDAY
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:14:47 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38406941
Nikky, je groeit er vanzelf naartoe.
En vergis je idd niet in een ks. Het blijft een zware buikoperatie en je moet dan ook rekenen op een herstel van 6 weken.
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.

Nou, met mij alles goed. Mocht weer naar huis, ookal loopt de bloeddruk steeds ietsje op. Maar het was zeker nog acceptabel. Echo gehad en ons kindje duimt.
Moest de volgende keer wel bellen als ik weer zoveel 'slijm' (of wat het dan ook was vorige week) verloor. Slijmprop dacht hij niet (ikzelf eigenlijk ook niet) en het vruchtwater was ook nog voldoende. Dus sja, wat was het nou wel?
Eerst zei de a.a. trouwens dat het kindje nog niet helemaal ingedaald was. Dus als de vliezen zouden breken moest ik plat. Toen zei ik dat de vorige keer zijn collega zei dat ik rustig rond kon blijven lopen. Dus heeft hij nog een keer gevoeld (ja ook deze meneer heeft eens flink zitten porren) en zei dat dat toch wel mocht. Nu weet ik alleen niet meer waarom dat ook al weer was, waarom je plat moet als je kindje nog niet helemaal ingedaald is en de vliezen breken.
Ga ff googlen zo.
pi_38407046
nikky, ik heb weeën gehad en daarna een keizersnee Is ook geen pretje En geloof me, de zwangerschap duurt precies lang genoeg om je angst weg te nemen.

Martineke, je hebt je baby vast allang in je handen, ben zo benieuwd. Ik weet zeker dat het een knul is

Hier is net de vk langssgeweest. Ik kreeg opeens een hele rare vlek voor miijn ogen waardoor ik alles "geblurd" zag. Het bleef even aanhouden, dus heb ik maar de vk gebeld. Toen ze hier was, was het uiteraard weg (zul je altijd zien)
Hartje geluisterd, bloeddruk gemeten, niks aan de hand gelukkig
pi_38407109
Je moet plat omdat ander de navelstreng klem kan gaan zitten, dutch. Tussen het hoofdje en je schaambeen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:21:10 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38407145
Oei, gelukkig maar LadyS. Zijn toch geen dingen waar je op zit te wachten.

Ik weet al weer waarom je plat moet als het hoofdje niet volledig is ingedaald. Het kan dan zijn dat de navelstreng meezakt en om het hoofdje van het kindje gaat zitten. Weten we dat ook weer.
-edit- was je me net voor LadyS
pi_38407228
Nee, zat ik ook niet op te wachten idd. Maar ik heb me wel steeds min of meer verontschuldigd dat het alweer weg was
Het hartje was nog steeds boven in te horen. Ook wel onderin, maar bovenin duidelijker, dus..... ben benieuwd dinsdag
pi_38407381
dutchie, het gaat er dan niet eens zozeer om dat de streng om 't hoofdje kan gaan zitten, als wel dat hij echt afgekneld kan raken. dat is echt zeer gevaarlijk, levensbedreigend voor 't kind.
pi_38407609
Gelukkig dat 't weer goed was LadyS.
En weet je zeker dat het er geen twee zijn? Als ik in 't kerkboekje de tweelingen tel lijken Lelystedelingen daar wel erg vatbaar voor te zijn.
pi_38407772
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
Gelukkig dat 't weer goed was LadyS.
En weet je zeker dat het er geen twee zijn? Als ik in 't kerkboekje de tweelingen tel lijken Lelystedelingen daar wel erg vatbaar voor te zijn.
hou jij even je mond ja
Mijn schoonzusje zei het laatst ook al. Ze was een keer mee naar de vk en toen de vk eerst dacht dat het hoofdje beneden zat en daarna toch maar boven, zei ze: "Het zijn er gewoon 2!!! Eentje met het hoofd boven en eentje met het hoofd beneden!!!"

woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:13 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_38408180
Bij jou is het dus ook nog steeds onduidelijk hoe je beebje erbij ligt ladyS? ik heb echt moeite met die onzekerheid. Hoewel ik er iets rustiger onder ben nu, ik heb het iets meer van me afgezet.

Nou, alle angst weg op het laatst? Ik ben best bang nog steeds voor de bevalling hoor, alleen wat ik wel heb en dat is iets wat idd groeit... het moet er toch uit en het is maar 1 dag... en de vorige keer heb ik ook overleefd. Een KS lijkt me niks hoor, daar heb je veel langer last van

Ik ben net maar eens ouderschapsverlof gaan regelen, maar nu moet ik wachten op reactie...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:13:28 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_38409016
dutchie, fijn dat alles goed is! Wat leuk dat je nog een echo hebt gekregen.
LadyS, gelukkig was er niets aan de hand.

Mijn ouderschapsverlof kan ik pas gaan regelen na de geboorte van beepje. Ik moest bij P&O aangeven of ik het wil (ja dus) en zij sturen me na de geboorte de juiste papieren op.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:28:29 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38411700
jaa martineke heeft gewoon dr kindje nu geweldig

lijkt me toch vreemd.. zo'n KS, en zeker als ie gepland is!

ben benieuwd
naar t babietje he, niet naar de KS
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:32:52 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38411872
WHaaaahhh dutch ik zie ineens dat de tijd voor jou ook begint te dringen!
pi_38412437
Dat idee van een geplande keizersnee leek mij ook heel vreemd en daar baalde ik ook best van toen m'n kindje nog in stuit lag en ik dacht dat dat bij mij ook zou moeten. Nu vind ik dat er best iets te zeggen valt voor lekker zeker weten dat je met 39 weken je kindje eindelijk echt mag gaan begroeten, maar dat ligt meer aan de maar voorttikkende klok en banners hier
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:50:25 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_38412467
Jaaaa.... dutchy is next!! is hard gegaan!
Is Tamea er nog geweest vandaag? ff checken... hoeft al niet meer

Tamea, meid... heb je er niet schhon genoeg van?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:50:44 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38412478
haha toeval belana

maar tamea nog niks?
pi_38412640
Niks, nakkes, nop, nada hier.

Tot grote teleurstelling van iedereen om me heen. Net belde schoonmoeder op om te vragen of ze al op kraamvisite kon komen vanavond. Bij hun thuis wordt verbouwd en ze was de puinhoop zat, dus kraamvisite zou vanavond goed uitkomen.
pi_38413570
tamea, cliché maar het kan nu echt niet lang meer duren meid. hang in there!
pi_38414622
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.
Kennisje van me had dit ook na de KS (en zij heeft geen last van overgewicht) schijnt iets te zijn met buikspieren die niet aan elkaar groeien ofzo.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:46:40 #244
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38414867
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.
Kennisje van me had dit ook na de KS (en zij heeft geen last van overgewicht) schijnt iets te zijn met buikspieren die niet aan elkaar groeien ofzo.
Heeft een collega van mij ook
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:45:35 #245
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38417035
Woei Martineke ! Vandaag krijgt ze haar kindje! is ook zo!

euhm wat is het verschil tussen overmatige afscheiding en slijm van je slijmprop?
pi_38417861
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heeft een collega van mij ook
Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:25:32 #247
94046 PM-girl
pi_38418107
Nog niemand iets gehoord van/over Martineke?

Hier gaat het best goed, ik heb nu 2 dagen gewerkt en geen bijzondere klachten. Ik neem zo nu en dan rust en de kinderen laat ik dingen brengen ipv andersom. Helaas ontkom ik er niet aan om trappen te lopen en dat voel ik wel.
Straks van een collega het zoontje van 11 weken gezien
*
  Milf woensdag 31 mei 2006 @ 18:56:06 #248
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38419119
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef nanalune het volgende:
Woei Martineke ! Vandaag krijgt ze haar kindje! is ook zo!

euhm wat is het verschil tussen overmatige afscheiding en slijm van je slijmprop?
Je gaat toch geen rare dingen doen he?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38419232
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.
ms bij een volgende KS op te lossen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:02:47 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38419361
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef PM-girl het volgende:
Nog niemand iets gehoord van/over Martineke?
Ze had al gezegd dat ze niet wist of haar man hier ging posten dus dat we wrsch zouden moeten wachten tot ze weer terug is uit het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')