abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:14:47 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38406941
Nikky, je groeit er vanzelf naartoe.
En vergis je idd niet in een ks. Het blijft een zware buikoperatie en je moet dan ook rekenen op een herstel van 6 weken.
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.

Nou, met mij alles goed. Mocht weer naar huis, ookal loopt de bloeddruk steeds ietsje op. Maar het was zeker nog acceptabel. Echo gehad en ons kindje duimt.
Moest de volgende keer wel bellen als ik weer zoveel 'slijm' (of wat het dan ook was vorige week) verloor. Slijmprop dacht hij niet (ikzelf eigenlijk ook niet) en het vruchtwater was ook nog voldoende. Dus sja, wat was het nou wel?
Eerst zei de a.a. trouwens dat het kindje nog niet helemaal ingedaald was. Dus als de vliezen zouden breken moest ik plat. Toen zei ik dat de vorige keer zijn collega zei dat ik rustig rond kon blijven lopen. Dus heeft hij nog een keer gevoeld (ja ook deze meneer heeft eens flink zitten porren) en zei dat dat toch wel mocht. Nu weet ik alleen niet meer waarom dat ook al weer was, waarom je plat moet als je kindje nog niet helemaal ingedaald is en de vliezen breken.
Ga ff googlen zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38407046
nikky, ik heb weeën gehad en daarna een keizersnee Is ook geen pretje En geloof me, de zwangerschap duurt precies lang genoeg om je angst weg te nemen.

Martineke, je hebt je baby vast allang in je handen, ben zo benieuwd. Ik weet zeker dat het een knul is

Hier is net de vk langssgeweest. Ik kreeg opeens een hele rare vlek voor miijn ogen waardoor ik alles "geblurd" zag. Het bleef even aanhouden, dus heb ik maar de vk gebeld. Toen ze hier was, was het uiteraard weg (zul je altijd zien)
Hartje geluisterd, bloeddruk gemeten, niks aan de hand gelukkig
pi_38407109
Je moet plat omdat ander de navelstreng klem kan gaan zitten, dutch. Tussen het hoofdje en je schaambeen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:21:10 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38407145
Oei, gelukkig maar LadyS. Zijn toch geen dingen waar je op zit te wachten.

Ik weet al weer waarom je plat moet als het hoofdje niet volledig is ingedaald. Het kan dan zijn dat de navelstreng meezakt en om het hoofdje van het kindje gaat zitten. Weten we dat ook weer.
-edit- was je me net voor LadyS
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_38407228
Nee, zat ik ook niet op te wachten idd. Maar ik heb me wel steeds min of meer verontschuldigd dat het alweer weg was
Het hartje was nog steeds boven in te horen. Ook wel onderin, maar bovenin duidelijker, dus..... ben benieuwd dinsdag
pi_38407381
dutchie, het gaat er dan niet eens zozeer om dat de streng om 't hoofdje kan gaan zitten, als wel dat hij echt afgekneld kan raken. dat is echt zeer gevaarlijk, levensbedreigend voor 't kind.
pi_38407609
Gelukkig dat 't weer goed was LadyS.
En weet je zeker dat het er geen twee zijn? Als ik in 't kerkboekje de tweelingen tel lijken Lelystedelingen daar wel erg vatbaar voor te zijn.
pi_38407772
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
Gelukkig dat 't weer goed was LadyS.
En weet je zeker dat het er geen twee zijn? Als ik in 't kerkboekje de tweelingen tel lijken Lelystedelingen daar wel erg vatbaar voor te zijn.
hou jij even je mond ja
Mijn schoonzusje zei het laatst ook al. Ze was een keer mee naar de vk en toen de vk eerst dacht dat het hoofdje beneden zat en daarna toch maar boven, zei ze: "Het zijn er gewoon 2!!! Eentje met het hoofd boven en eentje met het hoofd beneden!!!"

woensdag 31 mei 2006 @ 13:52:13 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_38408180
Bij jou is het dus ook nog steeds onduidelijk hoe je beebje erbij ligt ladyS? ik heb echt moeite met die onzekerheid. Hoewel ik er iets rustiger onder ben nu, ik heb het iets meer van me afgezet.

Nou, alle angst weg op het laatst? Ik ben best bang nog steeds voor de bevalling hoor, alleen wat ik wel heb en dat is iets wat idd groeit... het moet er toch uit en het is maar 1 dag... en de vorige keer heb ik ook overleefd. Een KS lijkt me niks hoor, daar heb je veel langer last van

Ik ben net maar eens ouderschapsverlof gaan regelen, maar nu moet ik wachten op reactie...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:13:28 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_38409016
dutchie, fijn dat alles goed is! Wat leuk dat je nog een echo hebt gekregen.
LadyS, gelukkig was er niets aan de hand.

Mijn ouderschapsverlof kan ik pas gaan regelen na de geboorte van beepje. Ik moest bij P&O aangeven of ik het wil (ja dus) en zij sturen me na de geboorte de juiste papieren op.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:28:29 #236
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38411700
jaa martineke heeft gewoon dr kindje nu geweldig

lijkt me toch vreemd.. zo'n KS, en zeker als ie gepland is!

ben benieuwd
naar t babietje he, niet naar de KS
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:32:52 #237
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38411872
WHaaaahhh dutch ik zie ineens dat de tijd voor jou ook begint te dringen!
pi_38412437
Dat idee van een geplande keizersnee leek mij ook heel vreemd en daar baalde ik ook best van toen m'n kindje nog in stuit lag en ik dacht dat dat bij mij ook zou moeten. Nu vind ik dat er best iets te zeggen valt voor lekker zeker weten dat je met 39 weken je kindje eindelijk echt mag gaan begroeten, maar dat ligt meer aan de maar voorttikkende klok en banners hier
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:50:25 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_38412467
Jaaaa.... dutchy is next!! is hard gegaan!
Is Tamea er nog geweest vandaag? ff checken... hoeft al niet meer

Tamea, meid... heb je er niet schhon genoeg van?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:50:44 #240
56471 pinquit
oh my lama!
pi_38412478
haha toeval belana

maar tamea nog niks?
pi_38412640
Niks, nakkes, nop, nada hier.

Tot grote teleurstelling van iedereen om me heen. Net belde schoonmoeder op om te vragen of ze al op kraamvisite kon komen vanavond. Bij hun thuis wordt verbouwd en ze was de puinhoop zat, dus kraamvisite zou vanavond goed uitkomen.
pi_38413570
tamea, cliché maar het kan nu echt niet lang meer duren meid. hang in there!
pi_38414622
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.
Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.
Kennisje van me had dit ook na de KS (en zij heeft geen last van overgewicht) schijnt iets te zijn met buikspieren die niet aan elkaar groeien ofzo.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:46:40 #244
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38414867
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.
Kennisje van me had dit ook na de KS (en zij heeft geen last van overgewicht) schijnt iets te zijn met buikspieren die niet aan elkaar groeien ofzo.
Heeft een collega van mij ook
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:45:35 #245
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_38417035
Woei Martineke ! Vandaag krijgt ze haar kindje! is ook zo!

euhm wat is het verschil tussen overmatige afscheiding en slijm van je slijmprop?
pi_38417861
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:46 schreef leonieke het volgende:

[..]

Heeft een collega van mij ook
Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:25:32 #247
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_38418107
Nog niemand iets gehoord van/over Martineke?

Hier gaat het best goed, ik heb nu 2 dagen gewerkt en geen bijzondere klachten. Ik neem zo nu en dan rust en de kinderen laat ik dingen brengen ipv andersom. Helaas ontkom ik er niet aan om trappen te lopen en dat voel ik wel.
Straks van een collega het zoontje van 11 weken gezien
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf woensdag 31 mei 2006 @ 18:56:06 #248
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38419119
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef nanalune het volgende:
Woei Martineke ! Vandaag krijgt ze haar kindje! is ook zo!

euhm wat is het verschil tussen overmatige afscheiding en slijm van je slijmprop?
Je gaat toch geen rare dingen doen he?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38419232
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:16 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.
ms bij een volgende KS op te lossen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:02:47 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38419361
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef PM-girl het volgende:
Nog niemand iets gehoord van/over Martineke?
Ze had al gezegd dat ze niet wist of haar man hier ging posten dus dat we wrsch zouden moeten wachten tot ze weer terug is uit het ziekenhuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')