Nikky, je groeit er vanzelf naartoe.
![]()
En vergis je idd niet in een ks. Het blijft een zware buikoperatie en je moet dan ook rekenen op een herstel van 6 weken.
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.
![]()
Nou, met mij alles goed. Mocht weer naar huis, ookal loopt de bloeddruk steeds ietsje op. Maar het was zeker nog acceptabel. Echo gehad en ons kindje duimt.
![]()
Moest de volgende keer wel bellen als ik weer zoveel 'slijm' (of wat het dan ook was vorige week) verloor. Slijmprop dacht hij niet (ikzelf eigenlijk ook niet) en het vruchtwater was ook nog voldoende. Dus sja, wat was het nou wel?
Eerst zei de a.a. trouwens dat het kindje nog niet helemaal ingedaald was. Dus als de vliezen zouden breken moest ik plat. Toen zei ik dat de vorige keer zijn collega zei dat ik rustig rond kon blijven lopen. Dus heeft hij nog een keer gevoeld (ja ook deze meneer heeft eens flink zitten porren) en zei dat dat toch wel mocht. Nu weet ik alleen niet meer waarom dat ook al weer was, waarom je plat moet als je kindje nog niet helemaal ingedaald is en de vliezen breken.
Ga ff googlen zo.