Vanaf het begin heb ik gedacht dat ukkie te laat zou komen en ik weet dat m'n moeder 2 keer ingeleid is omdat het ook niet vanzelf begon, dus ik was er enigzins op voorbereid dat dit wel eens kon gebeuren. En vandaag is ook toevallig een goede dag, er zijn ook wel momenten geweest dat ik jankend op de bank zat en het even niet meer wist.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:36 schreef dutchie het volgende:
Tamea, het valt me nog mee hoe je klinkt. Er klinkt totaal nog geen wanhoop in je posts. Ik zou volgens mij allang vreselijk ongeduldig zijn. Heb je je er bij neergelegd dat het niet spontaan op gang gaat komen, dat je een handje geholpen gaat worden?
En is er al gesproken over strippen ofzo?
Bij 36 weken na 2x bellen.... Ik geloof dat het normaal is dat het kraampakket rond de 30 weken komt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef LadyS het volgende:
wanneer komt een kraampakket normaal gesproken eigenlijk. Ik heb nog niks
(..)
Ja, dat mijn reactie over jouw thuis/ziekenhuis vraag ging was ook al niet helemaal duidelijk meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:11 schreef dutchie het volgende:
Da's idd de beste instelling. Gewoon kijken hoe het op dat moment gaat.
-was voor Tamea bedoeld, maar er wordt hier zo snel geluld.-
Normaal gesproken is een termijn voor terugbellen toch wel enkele dagen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb mijn verzekering wéken geleden gebeld over kraamzorg, zou teruggebeld worden. Iemand een idee wat een normale termijn is hiervoor?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Datum mag trouwens weer naar 9 december, zomaar weer een weekje erbij![]()
nou, ik geloof het niet, maar het rommelt en het rammelt allemaal zo, en gisteren kwam er 'van alles uit', maar het was wit met vlokjes, en 'slijmie' en wel 20 centimeter lang ( onsmakelijkquote:
CM, spannend zo zeg. Ik hoop dat er duidelijk te zien is of er iets is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:12 schreef CrazyMoon het volgende:
zow hier ben ik ook weer eens
sorry dat ik haast nooit reageer, maar jullie gaan zo snel dat ik het niet bij kan houden.
wil ik ergens op reageren, zijn jullie óf een paar pagina's verder óf alweer bezig met een nieuw deel! maar ik probeer wel alles te lezen!
phoe, net bij de verloskundige geweest.
Bloeddruk is goed, ben nu weer 2 kilo aangekomen, valt mee dus
daarna moest ik weer liggen. Ze ging voelen, en ze voelde gelijk al dat de baby nog erg hoog ligt (maar dat wist ik al, want dat voel ik heel goed!!)
ze ging toen voelen bij mijn schaamstreek of de baby al verder was ingedaald.. niet dus.. als ik mijn benen gestrekt hield was de baby niet ingedaald, en deed ik mijn benen iets omhoog dan zat ie er iets in.
Nu moet ik voor de zekerheid volgende week een echo laten maken waarom de baby niet indaald. Zit er misschien iets voor, of zijn mijn bekken te klein of heeft ie gewoon nog geen zin om met zijn of haar hoofdje klem te zitten
Vind het aan de ene kant wel fijn, weer een echo, maar ben ook wel beetje bezorgd...
jeetje, wat spannend zeg, ben erg benieuwd hoe het met Martineke is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |