En is het dan niet medisch corrigerend? Buikwandcorrectie toch?quote:
nou, als ze er toch aan het snijden zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef nikky het volgende:
[..]
En is het dan niet medisch corrigerend? Buikwandcorrectie toch?.
Misschien dat je er eens mee naar de HA kan.
Of inderdaad via de volgende ks.
Is ook niet mooi, Xanthe, en ik zou het dan idd gewoon even vragen, het kan volgens mij gewoon in 1 moeite door, als ze daar toch bezig zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef Xanthe het volgende:
Wie weet bij een volgende ks. In het ziekenhuis waar ik eerst heen zou zit een arts die dit wel eens wil doen. Maar zoals het er nu voorstaat ga ik misschien naar een ziekenhuis dichterbij mijn ouders en het werk van mijn man.
En een super strakke buik hoeft toch ook niet? Dat krijgen de meeste vrouwen niet na het krijgen van kinderen , maar het is wel lelijk als het gewoon overhangt en je je vingers er gewoon tussen kunt stoppen (wat toch inhoud dat er een stuk vel met vet hangt van zo'n 5 of 6 cm).
Hoop binnenkort een gesprek te krijgen met de gyn in het ziekenhuis waar ik mogelijk heen ga. Dan gaan we praten of ik wel of geen ks mag en wat de voors en tegens zijn in zowel ons geval als dat van hem. En als we dan toch op een ks terecht komen dan kan ik het meteen even vragen...
Haha...ben ik iig niet de enige op deze wereld die zo was...eeeh isquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jeuzus, ben jij mij?![]()
Ik heb er alleen een leuk lief zusje naast (een "echt" meisje met Barbies en My Little Ponies). Zelf dat met die broer klopt![]()
Behalve dan dat er verschil zit tussen spieren weer op hun plek leggen/"aantrekken" en een echte buikwandcorrectie.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:42 schreef milagro het volgende:
zou zelf niets kunnen verzinnen waarom ze het niet zouden willen doen.
Ik hoop positieve dingen voor volgende weekquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis. Bloeddruk is weer gestegen naar 94![]()
Dubbele dosering aldomet gekregen. Volgende week terugkomen.....
was je van plan 24 uur te wachten dan met aanleggen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje: van de week hoorde ik dat als je niet binnen 24 uur na de geboorte je BB aanlegt, de melkproductie dan misschien niet meer op gang komt. En dat het zelfs het beste is dat je elke twee uur je kind aanlegt... klopt dit?
Of het binnen 24 precies moet weet ik niet, maar het beste is gewoon zodra kind geboren is. Helpt de placenta ook nog loskomen. En er is geen regel voor "om de 3 uur" of "om de 2 uur", laat je dat nooit aanpraten hoor! Gewoon op verzoek en met een beetje sturen of vanuit het kind zelf komt er vanzelf wel een regelmaat joh. Heb de oudste soms wel 20x op een dag gevoed. Trekt vanzelf bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje: van de week hoorde ik dat als je niet binnen 24 uur na de geboorte je BB aanlegt, de melkproductie dan misschien niet meer op gang komt. En dat het zelfs het beste is dat je elke twee uur je kind aanlegt... klopt dit?
Aha, het was een preuts monstertje.quote:Oh en de echo van gister was trouwens prima. Ze kon niets afwijkends ontdekken in de groei, alleen het dijbeentje was aan de kleine kant. Maar dat was volgens haar totaal niet alarmerend. Jammer dat we nog steeds niet konden zien wat het geslacht is. Hetmonstertje
lag namelijk met billetjes en voetjes opgetrokken richting ons, hahahaha!
Binnen 24 uur is het fijnst vooral omdat je baby dan colostrum (de eerste melk zeg maar dat al in je zwangerschap gemaakt wordt) binnenkrijgt. Die zit boordevol heel erg goede stoffen, onder andere eiwitten. Dat is heel erg goed voor je beebje. ik lijk wel zo'n reclamejuffrouwquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb mijn verzekering wéken geleden gebeld over kraamzorg, zou teruggebeld worden. Iemand een idee wat een normale termijn is hiervoor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef E.T. het volgende:
Idd, PV gewoon zo snel mogelijk aanleggen na de geboorte. Het schijnt zelfs dat baby's zelf al die richting op 'kruipen' als ze op je blote borst liggen![]()
ik ga vandaag maar eens uitzoeken hoe en wat met kraamzorg enzo. Dat moet tenslotte ook weer geregeld worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |