abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf woensdag 31 mei 2006 @ 19:03:29 #251
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38419389
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:59 schreef milagro het volgende:

[..]

ms bij een volgende KS op te lossen?
En is het dan niet medisch corrigerend? Buikwandcorrectie toch? .
Misschien dat je er eens mee naar de HA kan.

Of inderdaad via de volgende ks.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38419514
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef nikky het volgende:

[..]

En is het dan niet medisch corrigerend? Buikwandcorrectie toch? .
Misschien dat je er eens mee naar de HA kan.

Of inderdaad via de volgende ks.
nou, als ze er toch aan het snijden zijn

mijn moeder heeft een darmoperatie gehad, en heeft gevraagd of ze gelijk haar buik wilde opleuken, en dat hebben ze gedaan , ze was gelijk haar striae die ik haar gegeven had kwijt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:17:47 #253
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38419975
Bij mij ook hoor . Bij de tweede ks meldde de (vrouwelijke) gyn dat ze even wat ging corrigeren. Blijkbaar waren mijn buikspieren heel erg gaan wijken, en die heeft ze weer even keurig in het midden gezet. Heel fijn, maar hèèl pijnlijk.
Overigens heb ik nu geen superstrakke buik hoor, maar ik kan nog wel in bikini (als ik hem inhou ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_38420351
Wie weet bij een volgende ks. In het ziekenhuis waar ik eerst heen zou zit een arts die dit wel eens wil doen. Maar zoals het er nu voorstaat ga ik misschien naar een ziekenhuis dichterbij mijn ouders en het werk van mijn man.
En een super strakke buik hoeft toch ook niet? Dat krijgen de meeste vrouwen niet na het krijgen van kinderen , maar het is wel lelijk als het gewoon overhangt en je je vingers er gewoon tussen kunt stoppen (wat toch inhoud dat er een stuk vel met vet hangt van zo'n 5 of 6 cm).
Hoop binnenkort een gesprek te krijgen met de gyn in het ziekenhuis waar ik mogelijk heen ga. Dan gaan we praten of ik wel of geen ks mag en wat de voors en tegens zijn in zowel ons geval als dat van hem. En als we dan toch op een ks terecht komen dan kan ik het meteen even vragen...
pi_38420464
Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis. Bloeddruk is weer gestegen naar 94
Dubbele dosering aldomet gekregen. Volgende week terugkomen.....

Datum mag trouwens weer naar 9 december, zomaar weer een weekje erbij
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:37:32 #256
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38420743
Ik denk overigens dat mijn eigen gyn het niet gedaan had, hem kennende. Dit was puur toeval, ik heb het ook niet gevraagd ofzo. Het was dat zij zei dat mijn buikspieren zo waren gaan wijken dat ik dat met sporten nooit meer goed zou krijgen. Ik had wel gemerkt dat ik een groot "slap" stuk in het midden van mijn buik had (kon daar echt onderdeeltjes van de baby pakken), maar ik had daar verder niet zo bij stil gestaan.
Nou meen ik me te herinneren dat je daar ook medische problemen van kunt krijgen (ze noemde het een diastase), dus wellicht was er helemaal niets cosmetisch aan .
pi_38420921
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:26 schreef Xanthe het volgende:
Wie weet bij een volgende ks. In het ziekenhuis waar ik eerst heen zou zit een arts die dit wel eens wil doen. Maar zoals het er nu voorstaat ga ik misschien naar een ziekenhuis dichterbij mijn ouders en het werk van mijn man.
En een super strakke buik hoeft toch ook niet? Dat krijgen de meeste vrouwen niet na het krijgen van kinderen , maar het is wel lelijk als het gewoon overhangt en je je vingers er gewoon tussen kunt stoppen (wat toch inhoud dat er een stuk vel met vet hangt van zo'n 5 of 6 cm).
Hoop binnenkort een gesprek te krijgen met de gyn in het ziekenhuis waar ik mogelijk heen ga. Dan gaan we praten of ik wel of geen ks mag en wat de voors en tegens zijn in zowel ons geval als dat van hem. En als we dan toch op een ks terecht komen dan kan ik het meteen even vragen...
Is ook niet mooi, Xanthe, en ik zou het dan idd gewoon even vragen, het kan volgens mij gewoon in 1 moeite door, als ze daar toch bezig zijn.

zou zelf niets kunnen verzinnen waarom ze het niet zouden willen doen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:47:09 #258
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38421088
Kost meer tijd . Ik heb toch wel een half uurtje extra op de OK gelegen, kind werd geboren om twaalf uur 's nachts. Kan me voorstellen dat niet iedere gyn daar zin in heeft, vooropgesteld dat het puur cosmetisch was dan hè?
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:48:39 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_38421148
Overigens, ik zou een geplande KS krijgen (bij mijn eigen gyn), maar baby had andere plannen .
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:54:42 #260
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_38421409
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jeuzus, ben jij mij?
Ik heb er alleen een leuk lief zusje naast (een "echt" meisje met Barbies en My Little Ponies). Zelf dat met die broer klopt
Haha...ben ik iig niet de enige op deze wereld die zo was...eeeh is

Ik zeg vaak... ik had de jongen moeten zijn en me broer het meisje..had veel beter bij ons gepast
pi_38422106
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:42 schreef milagro het volgende:

zou zelf niets kunnen verzinnen waarom ze het niet zouden willen doen.
Behalve dan dat er verschil zit tussen spieren weer op hun plek leggen/"aantrekken" en een echte buikwandcorrectie.
Ik weet niet of ik dat laatste zou willen laten doen door een niet-plastisch chirurg eigenlijk...
pi_38422820
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Vandaag weer voor controle in het ziekenhuis. Bloeddruk is weer gestegen naar 94
Dubbele dosering aldomet gekregen. Volgende week terugkomen.....
Ik hoop positieve dingen voor volgende week

Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en over ongeveer 4 a 5 weekjes krijg ik een echo Nu moet alleen het ziekenhuis nog de telefoon opnemen zodat ik een afspraak kan maken
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:05:18 #263
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38426180
Vraagje: van de week hoorde ik dat als je niet binnen 24 uur na de geboorte je BB aanlegt, de melkproductie dan misschien niet meer op gang komt. En dat het zelfs het beste is dat je elke twee uur je kind aanlegt... klopt dit?

Oh en de echo van gister was trouwens prima. Ze kon niets afwijkends ontdekken in de groei, alleen het dijbeentje was aan de kleine kant. Maar dat was volgens haar totaal niet alarmerend. Jammer dat we nog steeds niet konden zien wat het geslacht is. Het monstertje lag namelijk met billetjes en voetjes opgetrokken richting ons, hahahaha!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:06:55 #264
24188 Belana
kloon van belana
pi_38426219
Ik heb gisteravond een goeie tip gekregen bij de zwangerschapsmensendieck. Als je een baby draagdoek hebt (zo'n lange katoenen doek) dan kan je die ook gebruiken voor ondersteuning van je buik. Ik draag vrij laag en mij geeft het iig heerlijke ondersteuning
je moet de doek in de lengte dubbel doen, zodat ie wat smaller is. Daarna pak je hem in het midden en doet hem laag voor/over je buik. de 2 uiteinden pak je dan naar achteren en kruis je achter je rug, iets hoger dan aan de voorkant zodat het je rug ondersteunt, dan ga je met de 2 uiteinden weer terug naar voren en maakt een knoop onder je buik, zo is je buik aan de onderkant ondersteunt.
Niet iedereen zal het prettig vinden en zolang je spieren e.d. het aankunnen moet je het niet doen, want je neemt de functie van je spieren weg, maar er zijn hier wel een paar dames die het misschien kunnen gebruiken.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:08:53 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_38426253
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Vraagje: van de week hoorde ik dat als je niet binnen 24 uur na de geboorte je BB aanlegt, de melkproductie dan misschien niet meer op gang komt. En dat het zelfs het beste is dat je elke twee uur je kind aanlegt... klopt dit?
was je van plan 24 uur te wachten dan met aanleggen? nee toch? Dat moet je zo snel mogelijk doen en verder is het in het begin iedere 3 uur voeden zo'n beetje, maar das per kind ook een beetje verschillend. In het borstvoedingstopic staat misschien wel veel info voor je
stormy waters...
sailin'
pi_38426380
quote:
Of het binnen 24 precies moet weet ik niet, maar het beste is gewoon zodra kind geboren is. Helpt de placenta ook nog loskomen. En er is geen regel voor "om de 3 uur" of "om de 2 uur", laat je dat nooit aanpraten hoor! Gewoon op verzoek en met een beetje sturen of vanuit het kind zelf komt er vanzelf wel een regelmaat joh. Heb de oudste soms wel 20x op een dag gevoed. Trekt vanzelf bij
quote:
Oh en de echo van gister was trouwens prima. Ze kon niets afwijkends ontdekken in de groei, alleen het dijbeentje was aan de kleine kant. Maar dat was volgens haar totaal niet alarmerend. Jammer dat we nog steeds niet konden zien wat het geslacht is. Het monstertje lag namelijk met billetjes en voetjes opgetrokken richting ons, hahahaha!
Aha, het was een preuts monstertje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38426704
Nou hier is het nog steeds rustig, dus ik heb net het ziekenhuis gebeld voor een afspraak voor morgen. Om 9.00 krijg ik een CTG en aansluitend een afspraak met een gyn.
En het zal mij benieuwen of ukkie hier zo van schrikt dat ie er vandaag/vannacht alsnog uitkomt.
pi_38427017
quote:
Binnen 24 uur is het fijnst vooral omdat je baby dan colostrum (de eerste melk zeg maar dat al in je zwangerschap gemaakt wordt) binnenkrijgt. Die zit boordevol heel erg goede stoffen, onder andere eiwitten. Dat is heel erg goed voor je beebje. ik lijk wel zo'n reclamejuffrouw

En verder is een goed begin het halve werk, hoe eerder je je baby aanlegt, hoe eerder en beter het leert te 'happen' en hoe eerder je produktie op gang is.

Tamea, ik ga voor je duimen, je hebt nou wel lang genoeg gewacht
Variety is the spice of life
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:51:51 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_38427295
Tamea, ik duim mee... het wordt wel eens wat he
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:57:34 #270
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38427474
Ik wil eigenlijk ook zo snel mogelijk mijn monstertje aanleggen.
En of hij/zij preuts is.... het begint er wel op te lijken, hé?

Tamea, mijn geduld raakt op. Zelfs PV-man moet zich nu wel gaan afvragen wie jij eigenlijk bent!
Hup Ukkie, hup Ukkie!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:00:08 #271
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38427560
Idd, PV gewoon zo snel mogelijk aanleggen na de geboorte. Het schijnt zelfs dat baby's zelf al die richting op 'kruipen' als ze op je blote borst liggen

ik ga vandaag maar eens uitzoeken hoe en wat met kraamzorg enzo. Dat moet tenslotte ook weer geregeld worden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38427590
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef E.T. het volgende:
Idd, PV gewoon zo snel mogelijk aanleggen na de geboorte. Het schijnt zelfs dat baby's zelf al die richting op 'kruipen' als ze op je blote borst liggen

ik ga vandaag maar eens uitzoeken hoe en wat met kraamzorg enzo. Dat moet tenslotte ook weer geregeld worden
Ik heb mijn verzekering wéken geleden gebeld over kraamzorg, zou teruggebeld worden. Iemand een idee wat een normale termijn is hiervoor?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:03:05 #273
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_38427658
In de gemeente waar ik ga wonen, doet mijn vk-praktijk geen bevallingen. En de enige die dat daar wel doet, is de huisartsenpraktijk. Dus het lijkt mij het handigste dat ik z.s.m. overstap naar die praktijk. Dat willen ze daar ook wel, ondanks de wachtlijst. Ik krijg voorrang want ze hebben het liefst complete gezinnen bij elkaar. Kraamzorg moet ik dan ook even op de hoogte stellen, maar ik mag aannemen dat die daar wel komen. Zo ver is het nu ook weer niet.

Mwanatabu.... dat duurt nu erg lang. Ik zou nog eens bellen en om duidelijkheid vragen
pi_38427681
Succes Tamea

Als bij de bevalling alles goed gaat kun je ook de baby op je buik leggen. Als 't goed is gaat-ie dan zelf buikschuifelen richting borst en zichzelf aanleggen. /editje Zegt ET ook al zie ik nu Mijn schoonzusje die vk-in-wording is heeft dat ook op de opleiding geleerd, vind ik wel leuk dat 't wat lijkt in te burgeren.
Dit is wel een handige link voor je denk ik: http://www.borstvoeding.c(...)_het_halve_werk.html

[ Bericht 23% gewijzigd door poemojn op 01-06-2006 10:08:59 ]
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:36:30 #275
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_38428764
Tamea, het valt me nog mee hoe je klinkt. Er klinkt totaal nog geen wanhoop in je posts. Ik zou volgens mij allang vreselijk ongeduldig zijn. Heb je je er bij neergelegd dat het niet spontaan op gang gaat komen, dat je een handje geholpen gaat worden?
En is er al gesproken over strippen ofzo?

PV, wat vreemd dat de vk-praktijk geen bevallingen doet.

Ik doe vandaag verder lekker niks. Dit is Dutchie dag heb ik besloten. Heb net nog even rondgelopen in het centrum en vind het wel weer genoeg zo. Ik ga de traktaties van Léon misschien nog in elkaar friemelen, maar dat is het dan wel denk ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')