hou jij even je mond jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:36 schreef poemojn het volgende:
Gelukkig dat 't weer goed was LadyS.
En weet je zeker dat het er geen twee zijn?Als ik in 't kerkboekje de tweelingen tel lijken Lelystedelingen daar wel erg vatbaar voor te zijn.
Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:14 schreef dutchie het volgende:
Xanthe, ik heb er trouwens geen hangbuik aan overgehouden. Had daar nog nooit van gehoord eigenlijk.
Heeft een collega van mij ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ondanks mijn overgewicht had ik voor Isis een strakke buik. En echt na de KS heb ik een buikje dat overhangt en waar ik dus een huidplooi in heb.
Kennisje van me had dit ook na de KS (en zij heeft geen last van overgewicht) schijnt iets te zijn met buikspieren die niet aan elkaar groeien ofzo.
Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.quote:
Je gaat toch geen rare dingen doen he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:45 schreef nanalune het volgende:
WoeiMartineke ! Vandaag krijgt ze haar kindje! is ook zo!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euhm wat is het verschil tussen overmatige afscheiding en slijm van je slijmprop?
ms bij een volgende KS op te lossen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:16 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ik vind het zo lelijk... En het is wel iets wat ik uiteindelijk graag enigzins zou willen laten recht trekken. Buikspier oefeningen hebben hier nog niet geholpen helaas , dus denk echt dat de enige mogelijkheid daartoe de chirurg is.
Ze had al gezegd dat ze niet wist of haar man hier ging posten dus dat we wrsch zouden moeten wachten tot ze weer terug is uit het ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:25 schreef PM-girl het volgende:
Nog niemand iets gehoord van/over Martineke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |