Sorry hoor, maar hoe dom ben je? Het feit dat het kan betekent niet dat het niet nodig is. Ik ken mensen die nooit een gaatje hebben gehad maar nooit naar de tandarts gingen, dus dan is het zeker ook niet nodig om naar de tandarts te gaan? Oh en sporten is ook niet nodig, want ik ben twaalf kilo afgevallen zonder te sporten, en velen met mij. Verder ken ik ook heel veel mensen die alles kunnen eten zonder aan te komen, dus zie je, je hoeft helemaal niet op te letten wat je eet.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is toch echt een feit dat je prima kan afvallen (en op gewicht kan blijven) zonder ooit ook maar 1 calorie te tellen. Velen met mij zijn het levende bewijs.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef Quinazoline het volgende:
En het goede nieuws: Ik ben totaal 10 kilo kwijt!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Dale:quote:Op maandag 29 mei 2006 12:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoe dom ben je? Het feit dat het kan betekent niet dat het niet nodig is.
Wat voor jou niet nodig is, is voor mij misschien hard nodig. Dat is het punt. Alleen omdat jij zonder kunt, wil niet zeggen dat iedereen dat kan of wil.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Van Dale:
no·dig (bn.)
1 niet gemist kunnende worden voor een bepaald doel => benodigd, noodzakelijk, onmisbaar, onontbeerlijk, van node; <=> onnodig
Ik vind het eigenlijk zinloos verder met jou in discussie te gaan.
Waarom is het gelijk afkraken? Wat een agressieve dames. Ik geef alleen steeds aan dat caloriën tellen niet de enige manier is. Het is niet de norm, het is niet de enige weg naar Rome, maar een keuze.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:45 schreef wendy-tje het volgende:
@computergirl... ik kan me vergissen maar volgens mij sta je niet in de afslanklijstjes, dus wat kom je hier eigenlijk doen? Een beetje de afslankmethodes afkraken?
Volgens mij zegt ze ook niet dat je hier niet mag posten, maar vraagt ze WAAROM je hier komt posten. Ik vroeg het me ook al af, want de toegevoegde waarde van je posts zie ik ook niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk afkraken? Wat een agressieve dames. Ik geef alleen steeds aan dat caloriën tellen niet de enige manier is. Het is niet de norm, het is niet de enige weg naar Rome, maar een keuze.
Ik sta niet in de lijstjes omdat
a: ik niet weet hoeveel ik woog toen ik de laatse keer begon met afvallen
b: ik heb mijn streef gewicht al langgeleden overtroffen.
Verder ben jij niet degene die bepaald wie waar mag posten geloof ik.
Wie is er hier nou agressiefquote:Op maandag 29 mei 2006 13:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom is het gelijk afkraken? Wat een agressieve dames. Ik geef alleen steeds aan dat caloriën tellen niet de enige manier is. Het is niet de norm, het is niet de enige weg naar Rome, maar een keuze.
Ik sta niet in de lijstjes omdat
a: ik niet weet hoeveel ik woog toen ik de laatse keer begon met afvallen
b: ik heb mijn streef gewicht al langgeleden overtroffen.
Verder ben jij niet degene die bepaald wie waar mag posten geloof ik.
Dankjewelquote:Op maandag 29 mei 2006 12:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
* Mini feest even mee.
Over dat streefgewicht, misschien is het inderdaad handig om eerst eens te kijken hoe makkelijk dit, of uiteindelijk die 65 die in je regeltje staat, vol te houden is. Als je nu met gemak nog 5 kilo afvalt maar dat absoluut niet vast kunt houden omdat je lichaam een hoger gewicht 'wil', dan is dat waarschijnlijk veel frustrerender dan genoegen nemen met wat je nu hebt. Als het goed gaat, kun je altijd nog wat verder afvallen maar zo kun je ook eerst eens rustig bekijken hoe 65 kilo er nou eigenlijk uitziet en aanvoelt, en dan beslissen of je daar tevreden mee bent.
Ja, ik merk ook wel dat het helpt om beter (en minder) te eten door alles goed bij te houden inclusief calorieën. Zo kan ik ook zien wat ik eet op een dag.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor jou niet nodig is, is voor mij misschien hard nodig. Dat is het punt. Alleen omdat jij zonder kunt, wil niet zeggen dat iedereen dat kan of wil.
Mij lukt het bijvoorbeeld niet goed om af te vallen zonder in FlexiPoints bij te houden wat ik eet. Misschien ben ik gewoon te stom om uit mezelf gezond en niet te veel te eten, maar voor mij is het tellen van calorieën (of punten) dus niet onnodig.
Qua startgewicht is het inderdaad niet boeiend hoor! Tussen jou en mij gaat het in ieder geval niet op, dus no biggie. En: het gaat toch lekker om hoe je nu zit!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:22 schreef Quinazoline het volgende:Ik zie net dat ik op het startgewicht van veel van jullie zit
. Maar boeiend
.
Wel fijn dat ze voor je wilde betalen. Ik heb even gemist wat voor cursus dat was, van de WW, of gewoon iets heel anders?
9,1 eraf is ook netjes trouwens!
Ik dacht trouwens dat die maaltijdsalades wel gezond zouden zijn, maar ik zag dat die uitgebreide kant-en-klare meer dan 700 kcal bevatten! 't Zal natuurlijk veel schelen als je niet die hele zak saus erover heen gooit, maar toch was ik wel even verbaasd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |