dat ben ik met je eens. maar ik ga gratisquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als er iets weggegooid geld is, dan is het wel naar een oefeninterland gaan.
Profiteur.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. maar ik ga gratisNet als afgelopen zaterdag.
Inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als er iets weggegooid geld is, dan is het wel naar een oefeninterland gaan.
Ja erg he. van Persie, van Nistelrooij liepen langs mij en Ooijer kwam even de zaal binnenkijken waar ik stond. Maar goed dan maar profiteur hoor. Een maat ging mee gisteren en die zijn mond viel openquote:
Alle mods van WK mogen gratis heen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk er al naar uit.
Nee, ik ga niet.quote:
Dat zou een goede test zijn inderdaad. Waarschijnlijk gaat Jaliens en Boulahrouz donderdag in de verdediging starten aangezien Marco aangaf andere spelers een kans te gaan geven.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:15 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk gaat Mexico het de verdediging van Oranje wel flink lastig maken.
1 2 3 4 | 24-02-1998 Mexico-Nederland Vriendschappelijk 2-3 19-04-1961 Nederland-Mexico Vriendschappelijk 1-2 26-06-1960 Mexico-Nederland Vriendschappelijk 3-1 |
kwa tegenstand is deze wedstrijd goed ja, maar ik zou liever naar NED - AUS gaan omdat beiden landen mij liggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Maar dit lijkt me op papier de mooiste tegenstander van de drie oefenpotjes, vandaar dat ik ernaar uit kijk![]()
Eensch.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
ik ook in de voetbal kantinequote:
ik zondag tv vanavond dus in Philips Stadionquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ik achter me tv, zondag naar de kuip
Volgens mij is dat onderhand wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zondag tv vanavond dus in Philips Stadion
Gaar stadion...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:05 schreef DarkShine het volgende:Gare tijd Gare 'supporters' Gaar stadion
Ik probeer uit te vinden of de aftrap ook om half 8 is, of dat dat alleen het begin van de uitzending is, weet iemand dat? Zo ja dan mag zoon van 5 een helft kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding] vs [afbeelding]
Kameroen is achter de rug, nu tegen Mexico. Het team dat verloor met 1-0 van Frankrijk, zal de schouders eronder moeten zetten om het Oranje moeilijk te maken.
De wedstrijd is donderdag 1 juni as live te zien op SBS6 vanaf 19.30!
Uw mod is present in het Philips stadion
Aftrap is om 20.00quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vinden of de aftrap ook om half 8 is, of dat dat alleen het begin van de uitzending is, weet iemand dat? Zo ja dan mag zoon van 5 een helft kijken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Maar dan laat ik hem toch naar Jong Oranje kijkenWeet hij veel. Ik wil gewoon gezellig met zoon in het oranje op de bank zitten en voetbal kijken
Zijn vader houdt niet van voetbal dus ik moet zoon aan mijn kant zien te krijgenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn vader houdt niet van voetbal dus ik moet zoon aan mijn kant zien te krijgen
Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Al eens geprobeerd om een jongetje van 5 overdag in bed te krijgen?![]()
Aangezien ik op mijn werk zit en hij bij oma is:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hehe Rewimo, is het nog gelukt Christan in bed te krijgen?
Good old daysquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?
Dat lukte mijn vader bij mij altijd wel in ieder geval.
Ja, om vervolgens een kwartier later in slaap te vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Good old days
Champions League Ajax, WK '94 was helemaal fantastisch. Midden in de nacht wakker gemaakt worden voor Nederland - Saudi Arabie
Wedstrijd begint pas om 20.00!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Begint toch om 8 uur????quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedstrijd begint pas om 20.00!
Nee, want SBS6 heeft altijd een mooie voorbeschouwingquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.![]()
Sandmanquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
OP gelijk aangepast. Nu moet het toch duidelijk zijn
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel reddenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm...ach, dan trek je hem straks gezellig naast je op de bank en hij valt vanzelf in slaap, afhankelijk van hoe spannend de wedstrijd gaat worden natuurlijk
Het is voor zijn rust niet te hopen dat Nederland veel scoortquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel redden
Als het 1-1 staat en het is een hele spannende wedstrijd, dan kun je hem dat niet aandoen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik kan hem altijd nog in de rust naar bed bonjouren
quote:20:04 - 23:07
NOS-Langs de lijn (NOS)
Met o.a. Voetbal: live verslag van het oefenduel Nederland - Mexico. Voetbal: een interview met Guus Hiddink. Hiddink bereidt zich met Australië in Mierlo voor op het WK. Voetbal: nabeschouwing op Jong Oranje - Jong Frankrijk, de halve finale van het EK. Volleybal: het EK-kwalificatieduel Nederland - Zweden. Tennis: Roland Garros. Wielrennen: de rubriek Hallo, met Erik..
Zaterdag Zondag tegen Australie van Guus -kom naar huus - Hiddinkquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:12 schreef Clint_Eastwood het volgende:
wanneer is ookalweer de volgende wedstrijd om t oefenen
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zaterdag tegen Australie van Guus -kom naar huus - Hiddink
Zondag toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zaterdag tegen Australie van Guus -kom naar huus - Hiddink
ja zondag 15:00 uur in het kakkerlak stadionquote:
19.20 zelfs alquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, want SBS6 heeft altijd een mooie voorbeschouwing, en die begint om 19.30.
kom je ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zondag 15:00 uur in het kakkerlak stadion
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef Eppie_NL het volgende:
wordt een mooie en dikke overwinning voor Mexico!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is er erg blij meequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:10 schreef Rewimo het volgende:
Nou, we zijn er klaar voor hoor
[afbeelding]
quote:NEDERLAND:
Timmer,
Kromkamp,Boulahrouz, Heitinga,De Cler
Landzaat,Maduro, Sneijder,
v.Persie,Kuyt,Babel
Anda México!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:32 schreef Eppie_NL het volgende:
wordt een mooie en dikke overwinning voor Mexico!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hij wilde wel naar bed in de rustquote:
Kut Refo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef ASSpirine het volgende:
Is er ook geen livestream te zien?
Niet iedereen beschikt over sbs6 of een tv...
Ook wel hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom kijken jullie geen Jong Oranje op Talpa?
ik zit op m'n werk en kan dus lastig een tv aanzetten hierquote:
Het is ook maar een oefenwedstrijd. Daarnaast zullen er meer naar Jong Oranje kijken nuquote:
Als het Nederlands elftal niet speelt is er ook geen hol aanquote:
Ja als ze toch een verdediger nodig hebbenquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
verassend Borghetti met het hoofd
editquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef LuukBes het volgende:
Ajax-kutje Heitinga weer. Meteen naar huis sturen en Opdam maar terughalen.
Neuh liggen er in de 16de ronde uit... kwaliteit tekort.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Mechico!!
Mooi teampje hoor. Gaan het tot de halve finale redden.
Boeiend... Van Basten laat het B-team spelen om te zien wie er klaar voor zijn en wie niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef soccerbrain het volgende:
there you go...ik heb het al vaak geschreven hier: Heitinga maakt fouten onder druk....hij verliest dan zijn balans.......eindelijk gezien mr van Basten????
Dat is al verder dan dat Nederland komt dan. Nee maar serieus, ik denk dat ze ver kunnen komen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Neuh liggen er in de 16de ronde uit... kwaliteit tekort.
Och jee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat weer een overtrokken en onnodige reactie.
Ik denk van niet... hebben makkelijk tegenstanders in hun regio.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is al verder dan dat Nederland komt dan. Nee maar serieus, ik denk dat ze ver kunnen komen.
Daarom, een 0-3 zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef pekel het volgende:
Op het hoogtepunt pas pieken mensen...niet nu al
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef BB-King het volgende:
Waarom speelt Oranje niet in oranje???
Ik vind dat ze altijd minder goed spelen in hun uit-tenue.
Die hadden allang gewonnen moeten hebben... 2-0 voor staan verdomme.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Die andere Oranje is veel leuker om te zien hoor
Ze gaan alsnog door hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die hadden allang gewonnen moeten hebben... 2-0 voor staan verdomme.
Dit oranje speelt altijd slecht ongeacht shirtsquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:30 schreef BB-King het volgende:
Waarom speelt Oranje niet in oranje???
Ik vind dat ze altijd slecht spelen in hun uit-tenue.
Maar toch net iets slechter in uit-tenue... dat oranje maakt tegenstanders juist bang.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Tarrel666 het volgende:
[..]
Dit oranje speelt altijd slecht ongeacht shirts
Ga jij maar lekker op het veld als je het beter kan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Tarrel666 het volgende:
[..]
Dit oranje speelt altijd slecht ongeacht shirts
Als je wilt kijken moet je me even mailen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef popolon het volgende:
De saamhorigheid is al erg groot zie ik.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
JEEEEEEEEEESSS JONG ORANJE!!
Dat is pas een team!
Ik vind het leuk dat ze doorgaan hoor, maar ik lig er echt niet wakker van als ze de finale verliezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Erwtensoep het volgende:
JEEEEEEEEEESSS JONG ORANJE!!
Dat is pas een team!
Jong oranje is een leuk tijd verdrijf, het "grote" oranje absoluut nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ze doorgaan hoor, maar ik lig er echt niet wakker van als ze de finale verliezen.
jong oranje is leuk tijd verdrijf, maar verder zal het me een worst zijn!!!
Dat baseer je toch niet op 1 helft van het 2e elftal he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:00 schreef most_wanted het volgende:
Dat word niks jongens, Nederland in WK.
Whehe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jong oranje is een leuk tijd verdrijf, het "grote" oranje absoluut niet
Nee, op alles.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat baseer je toch niet op 1 helft van het 2e elftal he?
Waarom? Het resultaat is niet bepalend voor het verloop van het WK hoor. Je moet deze spelers juist tegen een sterke tegenstander laten spelen zodat je goed kan zien wie er klaar voor is en wie niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef LuukBes het volgende:
Ik snap niet dat die dat gare B team uitgerekend tegen de sterkste oefen-tegenstander opstelt.
Vind ik gelul. Je weet vantevoren al dat je kwaliteit tekort komt met dit team tegen Mexico, die kun je veel beter testen tegen Australie. Want nu denken die B spelers ook al dat ze te min zijn. Is gewoon dom om een mooie voorbereiding weer te knakken met dit soort dompers, je moet alles winnen, is veel beter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Het resultaat is niet bepalend voor het verloop van het WK hoor. Je moet deze spelers juist tegen een sterke tegenstander laten spelen zodat je goed kan zien wie er klaar voor is en wie niet.
Omdat ze U21 waren toen de kwalificatie begon. Zou een beetje lullig zijn als je je kwalificeert voor een toernooi en vervolgens niet mee mag doen omdat je opeens te oud bent.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frank07 het volgende:
waarom doen er aan het EK U21 eigenlijk ook 23 jarige mee?
Frankrijk speelde met spelers van tegen de 30quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frank07 het volgende:
de leeftijdslimiet is voor de kwalificatie gesteld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frank07 het volgende:
dat vraag ik me ook af jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frank07 het volgende:
Spelers moeten aan het begin van de kwalificatie 21 of jonger zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef frank07 het volgende:
ja psiesquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef Skwish het volgende:
Van Basten stelt een 'b' team op om te laten zien hoe het duidelijk niet moet.
Inderdaad. Zelfvertrouwen en wedstrijdritme voor de basis spelers lijken mij persoonlijk veel belangrijker. Hebben ze in Duitsland beter begrepen met een 7-0 overwinning op Luxemburg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Vind ik gelul. Je weet vantevoren al dat je kwaliteit tekort komt met dit team tegen Mexico, die kun je veel beter testen tegen Australie. Want nu denken die B spelers ook al dat ze te min zijn. Is gewoon dom om een mooie voorbereiding weer te knakken met dit soort dompers, je moet alles winnen, is veel beter.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar had hem gemaakt.
ik had een vooruitziende blikquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem aan dat Vennegoor al definitief heeft bewezen geen alternatief te zijn voor Van Nistelrooij voor een hele wedstrijd?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef Skwish het volgende:
Ruud, Huntelaar en Kuyt hadden em gemaakt.![]()
Die 2-2 tegen Japan was dan weer minderquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfvertrouwen en wedstrijdritme voor de basis spelers lijken mij persoonlijk veel belangrijker. Hebben ze in Duitsland beter begrepen met een 7-0 overwinning op Luxemburg.
Jules de Corte ookquote:
Niet alleen het woord slaat nergens op... de betekenis in deze is helemaal lachwekkend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef frank07 het volgende:
[..]
Ik haat dat woord...![]()
Slaat nergens op
GOAL![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
OOOOOOOOOH SJONNIE ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEEEN
ipv Kromkamp wat mij betreftquote:
exactement!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Niet alleen het woord slaat nergens op... de betekenis in deze is helemaal lachwekkend.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Dat topic staat hier natuurlijk. Gatverdamme, wat kut zo'n WK forum
Zullen ze leuk vinden in Eindhoven als je dat zingt..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Jasza het volgende:
OOOOOOOOOH SJONNIE ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEEEN
Eindhovense hooliesquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:16 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zullen ze leuk vinden in Eindhoven als je dat zingt..
Joh! Ik heb ook even moeten zoeken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Dat topic staat hier natuurlijk. Gatverdamme, wat kut zo'n WK forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |