Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Al eens geprobeerd om een jongetje van 5 overdag in bed te krijgen?![]()
Aangezien ik op mijn werk zit en hij bij oma is:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hehe Rewimo, is het nog gelukt Christan in bed te krijgen?
Good old daysquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?
Dat lukte mijn vader bij mij altijd wel in ieder geval.
Ja, om vervolgens een kwartier later in slaap te vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Good old days
Champions League Ajax, WK '94 was helemaal fantastisch. Midden in de nacht wakker gemaakt worden voor Nederland - Saudi Arabie
Wedstrijd begint pas om 20.00!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Begint toch om 8 uur????quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedstrijd begint pas om 20.00!
Nee, want SBS6 heeft altijd een mooie voorbeschouwingquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.![]()
Sandmanquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
OP gelijk aangepast. Nu moet het toch duidelijk zijn
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel reddenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm...ach, dan trek je hem straks gezellig naast je op de bank en hij valt vanzelf in slaap, afhankelijk van hoe spannend de wedstrijd gaat worden natuurlijk
Het is voor zijn rust niet te hopen dat Nederland veel scoortquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel redden
Als het 1-1 staat en het is een hele spannende wedstrijd, dan kun je hem dat niet aandoen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik kan hem altijd nog in de rust naar bed bonjouren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |