Jong oranje is een leuk tijd verdrijf, het "grote" oranje absoluut nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ze doorgaan hoor, maar ik lig er echt niet wakker van als ze de finale verliezen.
jong oranje is leuk tijd verdrijf, maar verder zal het me een worst zijn!!!
Dat baseer je toch niet op 1 helft van het 2e elftal he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:00 schreef most_wanted het volgende:
Dat word niks jongens, Nederland in WK.
Whehe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jong oranje is een leuk tijd verdrijf, het "grote" oranje absoluut niet
Nee, op alles.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat baseer je toch niet op 1 helft van het 2e elftal he?
Waarom? Het resultaat is niet bepalend voor het verloop van het WK hoor. Je moet deze spelers juist tegen een sterke tegenstander laten spelen zodat je goed kan zien wie er klaar voor is en wie niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:02 schreef LuukBes het volgende:
Ik snap niet dat die dat gare B team uitgerekend tegen de sterkste oefen-tegenstander opstelt.
Vind ik gelul. Je weet vantevoren al dat je kwaliteit tekort komt met dit team tegen Mexico, die kun je veel beter testen tegen Australie. Want nu denken die B spelers ook al dat ze te min zijn. Is gewoon dom om een mooie voorbereiding weer te knakken met dit soort dompers, je moet alles winnen, is veel beter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Waarom? Het resultaat is niet bepalend voor het verloop van het WK hoor. Je moet deze spelers juist tegen een sterke tegenstander laten spelen zodat je goed kan zien wie er klaar voor is en wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |