dat ben ik met je eens. maar ik ga gratisquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als er iets weggegooid geld is, dan is het wel naar een oefeninterland gaan.
Profiteur.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens. maar ik ga gratisNet als afgelopen zaterdag.
Inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als er iets weggegooid geld is, dan is het wel naar een oefeninterland gaan.
Ja erg he. van Persie, van Nistelrooij liepen langs mij en Ooijer kwam even de zaal binnenkijken waar ik stond. Maar goed dan maar profiteur hoor. Een maat ging mee gisteren en die zijn mond viel openquote:
Alle mods van WK mogen gratis heen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik kijk er al naar uit.
Nee, ik ga niet.quote:
Dat zou een goede test zijn inderdaad. Waarschijnlijk gaat Jaliens en Boulahrouz donderdag in de verdediging starten aangezien Marco aangaf andere spelers een kans te gaan geven.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:15 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk gaat Mexico het de verdediging van Oranje wel flink lastig maken.
1 2 3 4 | 24-02-1998 Mexico-Nederland Vriendschappelijk 2-3 19-04-1961 Nederland-Mexico Vriendschappelijk 1-2 26-06-1960 Mexico-Nederland Vriendschappelijk 3-1 |
kwa tegenstand is deze wedstrijd goed ja, maar ik zou liever naar NED - AUS gaan omdat beiden landen mij liggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet.
Maar dit lijkt me op papier de mooiste tegenstander van de drie oefenpotjes, vandaar dat ik ernaar uit kijk![]()
Eensch.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:03 schreef Zwansen het volgende:
ik ook in de voetbal kantinequote:
ik zondag tv vanavond dus in Philips Stadionquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
ik achter me tv, zondag naar de kuip
Volgens mij is dat onderhand wel duidelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik zondag tv vanavond dus in Philips Stadion
Gaar stadion...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:05 schreef DarkShine het volgende:Gare tijd Gare 'supporters' Gaar stadion
Ik probeer uit te vinden of de aftrap ook om half 8 is, of dat dat alleen het begin van de uitzending is, weet iemand dat? Zo ja dan mag zoon van 5 een helft kijkenquote:Op zondag 28 mei 2006 23:01 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding] vs [afbeelding]
Kameroen is achter de rug, nu tegen Mexico. Het team dat verloor met 1-0 van Frankrijk, zal de schouders eronder moeten zetten om het Oranje moeilijk te maken.
De wedstrijd is donderdag 1 juni as live te zien op SBS6 vanaf 19.30!
Uw mod is present in het Philips stadion
Aftrap is om 20.00quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik probeer uit te vinden of de aftrap ook om half 8 is, of dat dat alleen het begin van de uitzending is, weet iemand dat? Zo ja dan mag zoon van 5 een helft kijken
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Maar dan laat ik hem toch naar Jong Oranje kijkenWeet hij veel. Ik wil gewoon gezellig met zoon in het oranje op de bank zitten en voetbal kijken
Zijn vader houdt niet van voetbal dus ik moet zoon aan mijn kant zien te krijgenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zijn vader houdt niet van voetbal dus ik moet zoon aan mijn kant zien te krijgen
Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Rewimo het volgende:
Al eens geprobeerd om een jongetje van 5 overdag in bed te krijgen?![]()
Aangezien ik op mijn werk zit en hij bij oma is:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Hehe Rewimo, is het nog gelukt Christan in bed te krijgen?
Good old daysquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met als reden dat ie dan 's avonds het grote Oranje mag aanschouwen en lang mag opblijven?
Dat lukte mijn vader bij mij altijd wel in ieder geval.
Ja, om vervolgens een kwartier later in slaap te vallenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Good old days
Champions League Ajax, WK '94 was helemaal fantastisch. Midden in de nacht wakker gemaakt worden voor Nederland - Saudi Arabie
Wedstrijd begint pas om 20.00!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Begint toch om 8 uur????quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
Waarom om half 8, dan mis ik het eerste deel want dan is Jong Oranje nog bezig
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedstrijd begint pas om 20.00!
Nee, want SBS6 heeft altijd een mooie voorbeschouwingquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ow dankje, das mooi. Staat dus een foutje in de OP.![]()
Sandmanquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
OP gelijk aangepast. Nu moet het toch duidelijk zijn
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel reddenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef clauwheee het volgende:
Hmmm...ach, dan trek je hem straks gezellig naast je op de bank en hij valt vanzelf in slaap, afhankelijk van hoe spannend de wedstrijd gaat worden natuurlijk
Het is voor zijn rust niet te hopen dat Nederland veel scoortquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We kijken samen naar Jong Oranje, dat zal ie nog wel redden
Als het 1-1 staat en het is een hele spannende wedstrijd, dan kun je hem dat niet aandoen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik kan hem altijd nog in de rust naar bed bonjouren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |