de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgevenquote:
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex"quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood makenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vier dagen bij m'n ouders hebben me scherp gemaakt..
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet
mama snapt niet dat ze zich niet meer met mij moet bemoeien
aangezien ik al 2 jaar het huis uit ben
ja maar... ja maarquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgeven
Ja, dan ligt het niet echt aan de mannen op Fok! dat ze bij je uit de buurt blijven. Dat is gewoon zelfbescherming.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex".
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Burdie het volgende:
Alsof jij daar iets van weet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komen.
Je moet niks. Je kan ook weer naar je eigen huisje gaan hequote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
en ik moet nog tot en met woensdag
En zeven jaar later nog. Geeft verder niks...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .![]()
![]()
![]()
jawel! voor een half uurquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?
Werkzaamheden.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
das niet zo kort ... was er een ongeluk?
Ik voel me dan ook gesterkt in jouw mannelijke kantquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo..
quote:
I'm a tough woman.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook gesterkt in jouw mannelijke kant.
Gelukkig konden ze de auto nog uitdeukenquote:
dat zou erg onlogisch zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet niks. Je kan ook weer naar je eigen huisje gaan he.
Mwah, hij viel een beetje tegen. Maar het was me wat, met z'n allen in een touringcar, sightseeing Drenthe. En daarna heb ik maar een CD gekocht op het station.quote:
Ik heb er nog veel meer.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Aarti het volgende:
Je wordt wel erg lui van zoveel vrije dagen he
Aangekondigde werkzaamheden. Eigen schuld dusquote:
De vertraging wordt er niet minder door.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangekondigde werkzaamheden. Eigen schuld dus.
Jij was ook op zoek naar de goede man?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef muhammad_ali het volgende:
edit: mijn email staat in mijn profiel![]()
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Aarti het volgende:
Je wordt wel erg lui van zoveel vrije dagen he
joepie.. Drenthe ... dan zou ik depri kras metal gekocht hebbenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, hij viel een beetje tegen. Maar het was me wat, met z'n allen in een touringcar, sightseeing Drenthe. En daarna heb ik maar een CD gekocht op het station..
dat staat er toch nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef muhammad_ali het volgende:
liefje als je mannenvindt, ben je duidelijk nog niet met de goede man geweest
![]()
edit: mijn email staat in mijn profiel![]()
Een ander weekend kiezen om op bezoek te gaan bij je ouders is dan mogelijk handigquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vertraging wordt er niet minder door..
De Knuts van deze wereld bedoel je.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat staat er toch niet
er staat alleen dat fok mannen af en toe watzijn
maja die vallen dan geloof ik ook niet onder de catogerie goede mannen
Ik dus wel, de hele week, verdoriequote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel meer.
Ik ben zo loom als de pest, maar wel blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.
Lang leve de heilige koequote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komen.
Nee joh, The Sheer. Vers van de pers.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
joepie.. Drenthe ... dan zou ik depri kras metal gekocht hebben
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt met wat je van ons zietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
(oho nu komen de opmerkingen)
Of Belle & Sebastian.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, The Sheer. Vers van de pers..
Niet als je ouders vanaf volgend weekend zes weken op vakantie gaan en je nog dringende business met ze te bespreken had.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ander weekend kiezen om op bezoek te gaan bij je ouders is dan mogelijk handig.
kijk in de grafiek van boebiedoe idd..quote:
Tja, dat is wel enigszins overmacht, ja. Toch alsnog niet de schuld van de NS, maar maak je geen zorgen, ze doen genoeg fout, je kan ze vanzelf een dezer dagen terecht de schuld gevenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je ouders vanaf volgend weekend zes weken op vakantie gaan en je nog dringende business met ze te bespreken had..
flauwquote:
Och, zoveel heb ik niet met ze te maken verder. En ik kwam thuis, daar ging het omquote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dat is wel enigszins overmacht, ja. Toch alsnog niet de schuld van de NS, maar maak je geen zorgen, ze doen genoeg fout, je kan ze vanzelf een dezer dagen terecht de schuld geven.
Je hebt gelijk. Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd overigensquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat staat er toch niet
er staat alleen dat fok mannen af en toe watzijn
(oho nu komen de opmerkingen)
quote:
Probeer ik elke dag, lukt niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
flauw![]()
Ik ga gewoon een beetje slapend in een hoekje zitten, hopen dat niemand me ziet![]()
Niet over mij roddelen waar ik bij ben.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Och, er zijn genoeg anderen die het tien keer vaker proberen maar niks scoren..
ssssst..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfonderschatting is niet jouw dingquote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Burdie het volgende:
En zeven jaar later nog. Geeft verder niks....
Omdat er niet meer mannen zijn hier momenteel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lief, drie mannen voelen zich aangesproken..
Twee, lieve schat. Ik sprak jou aanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
Je moet ook een keer verder durven gaan he... een punt zetten, een hoofdstuk sluiten, blablabla.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Liefde tot in den eeuwigheid . . .![]()
![]()
die drang zit genetisch ingebakken.. ik kan er verder ook niets aan doenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?quote:
Dat is zooo progressief. Verder gaan, het idee alleen al. Nee, je moet je hele leven blijven huilen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet ook een keer verder durven gaan he... een punt zetten, een hoofdstuk sluiten, blablabla.
Typisch mannen, eerst op hun pik getrapt en daarna gaan ze jou ineens beschuldigen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?.
nee op dit moment even niet L.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?.
En, word je er gelukkig van? Werkt het al?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is zooo progressief. Verder gaan, het idee alleen al. Nee, je moet je hele leven blijven huilen.
Ik ook niet. Niet continue. Soms. Slechts 23 uur en 55 minuten per dag.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik jullie er even aan herinneren dat ik niet degene ben die hier continue de zielige single zit uit te hangen?
(Voor alle eerlijkheid, jij ook niet Litph).
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Burdie het volgende:
Typisch mannen, eerst op hun pik getrapt en daarna gaan ze jou ineens beschuldigen.
Mag ik jullie er even aan herinneren dat ik niet degene ben die hier continue de zielige single zit uit te hangen?
Precies. Nooit hierquote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Burdie het volgende:
Kansloze broeder.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben niet op mijn pik getrapt.. hoe kansloos ik ben mag best breed uitgemeten worden
Alleen herpes.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand nog een soa opgelopen?
SyfilisLipsquote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Pheno het volgende:
ik heb mijn spinvis alweer uit.. nu AC/DCquote:
Ik begreep dat die een te grote snikkel in haar mond had gepropt, dat is geen soaquote:
Vult elkaar goed aan.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb mijn spinvis alweer uit.. nu AC/DC
Sorry, ik zal het niet weer doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik begreep dat die een te grote snikkel in haar mond had gepropt, dat is geen soa
Voortaan niet meteen doen he, je weet toch dat die van jou te groot is voor de meeste dames?quote:
biertje Dick? of iets sterkers?quote:
mooi woord voor galgjequote:Op zondag 28 mei 2006 21:03 schreef Dickies het volgende:
Godverdommekuttyfusteringachterlijkeimbecielepleurisgrafzooi
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:05 schreef Pheno het volgende:
Nou ik ga jullie cybersexende slettebakken weer verlaten
tisser?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:03 schreef Dickies het volgende:
Godverdommekuttyfusteringachterlijkeimbecielepleurisgrafzooi
Ik moest het ff proberen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voortaan niet meteen doen he, je weet toch dat die van jou te groot is voor de meeste dames?
Je hebt het smartegeld uit te keren in Lush produkten al klaarliggen?quote:
Goedmaakseks.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het smartegeld uit te keren in Lush produkten al klaarliggen?
Ik dacht dat dat aan de goedmaaksex lag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
Ze reageert niet echt meer hè?
misschien is er nog meer uitgescheurd nu..quote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef Q. het volgende:
Die was blijkbaar te goed.
Ik heb mn best gedaan.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien is er nog meer uitgescherud nu..
Give it everything you got (quote:
ja hoe komt dat eigenlikquote:Op zondag 28 mei 2006 21:18 schreef Q. het volgende:
En dan vinden wij het nog raar dat hier zo weinig vrouwen komen.
quote:
Brad pitt is lelijk en wijn lust ik nietquote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
Er moet minder over bier en tieten worden gepraat hier en meer over wijn en Brad Pitt. Doet het vast goed..
groene thee dan?quote:
Pfffff, heb jij dan nog ideeën om meer vrouwen hier heen te lokken?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Brad pitt is lelijk en wijn lust ik niet
Dan komt Joey ook weer vaker. Kleine lichte vrouwtjes die wijn drinken en Brad Pitt in één topic.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef Q. het volgende:
Er moet minder over bier en tieten worden gepraat hier en meer over wijn en Brad Pitt. Doet het vast goed..
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Pfffff, heb jij dan nog ideeën om meer vrouwen hier heen te lokken?
Zolang vrouwen niet weten wat ze missen moet dat lukken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Praten over hoe zwaar vrouwen het wel niet hebben en hoe erg jullie mannen dat vinden, en brainstormen over hoe je als man het leven van de vrouw kan verbeteren zou het moeten doen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet empathischquote:Op zondag 28 mei 2006 21:31 schreef Aarti het volgende:
Praten over hoe zwaar vrouwen het wel niet hebben en hoe erg jullie mannen dat vinden, en brainstormen over hoe je als man het leven van de vrouw kan verbeteren zou het moeten doen.
Empathie, dat is alles wat we willen
Doe mij maar koffie trouwens![]()
tuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 21:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet empathischkun je dat leren?
Dat laatste kun je natuurlijk verhinderen door in bed als een beest tekeer te gaan, toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
tuurlijk
gewoon je vrouw in alles gelijk geven, en vooral heel lief en meevoelend zijn wanneer ze ongesteld is, net ongesteld is geweest of ongesteld moet worden.
En dan dumpt ze je omdat je een watje bent.
maar ok.
Nu zijn we weer op bekend terrein.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
En dan dumpt ze je omdat je een watje bent.
maar ok.
.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat laatste kun je natuurlijk verhinderen door in bed als een beest tekeer te gaan, toch?
Welnee. Invoelend zijn en er continu ten koste van alles rekening mee houden zijn twee compleet verschillende dingen en, zoals vrouwen maar blijven aandragen, mannen kunnen niet multitaskenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk
gewoon je vrouw in alles gelijk geven, en vooral heel lief en meevoelend zijn wanneer ze ongesteld is, net ongesteld is geweest of ongesteld moet worden.
de rest van de maandquote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
.
Veel vrouwen willen geen sex als ze ongesteld zijn. of het moeten worden. of het net zijn geweest.
Of ever.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
.
Veel vrouwen willen geen sex als ze ongesteld zijn. of het moeten worden. of het net zijn geweest.
Sommige mannen, waaronder ik, kunnen niet eens single-tasken.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. Invoelend zijn en er continu ten koste van alles rekening mee houden zijn twee compleet verschillende dingen en, zoals vrouwen maar blijven aandragen, mannen kunnen niet multitasken.
dat is 5 minuten, haal je dat?quote:
ik ben beschikbaar voor testdrivesquote:
te voorspelbaar, houden vrouwen ook niet vanquote:
nu moet je niet aan fundamentele mannelijke drives gaan sleutelen hequote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
te voorspelbaar, houden vrouwen ook niet van![]()
dat is juist het ultieme doel van De Vrouwquote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
nu moet je niet aan fundamentele mannelijke drives gaan sleutelen he
LOL. Succes ermeequote:Op zondag 28 mei 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
ik ga zo een van de hondjes in bad doen!
whaha dat word drama
word dan gewoon lesbischquote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is juist het ultieme doel van De Vrouw
Een man boetseren tot een schepsel waarmee ze zich in het openbaar durft te vertonen![]()
Nee, daarvoor zijn mannen te leukquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
word dan gewoon lesbischLiefie_ vind je al aardig geloof ik
Mannen zijn vetstoer keigaaf!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is juist het ultieme doel van De Vrouw
Een man boetseren tot een schepsel waarmee ze zich in het openbaar durft te vertonen![]()
*eens isquote:
wat dat betreft ben ik net een hopeloze fok manquote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
word dan gewoon lesbischLiefie_ vind je al aardig geloof ik
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat dat betreft ben ik net een hopeloze fok man
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat een mooie reacties hierbovenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Showsjet? nooit geweest..quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb btw besloten om niet mee te posten in Showchattis best saai daar
![]()
What's newquote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb btw besloten om niet mee te posten in Showchattis best saai daar
![]()
drik? wat is dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Tis mij ook iets te drik zegmaar. R&P SC ftw![]()
die moet ik nog even sprekenquote:
Hondenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
wat is drik?
naja ik ben de hond wassen
tot straks als ik niet verzuip
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:03 schreef muhammad_ali het volgende:
drik zou eventueel dus ook druk kunnen zijn maar dan met een typo![]()
![]()
You're the manquote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
MB is lief![]()
en ik ben gequote in haar onderschrift![]()
neuh ik loop gewoon een paar honderd jaar voor. In 2400 gebruikt iedereen dat woord maar nu nog even nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:04 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik straattaaltechnisch gezien weer een eind achter liep
Zo probeer ik 'biek' te introduceren, maar dat duurt ook nog wel even voor het algemeen geaccepteerd is vrees ikquote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
neuh ik loop gewoon een paar honderd jaar voor. In 2400 gebruikt iedereen dat woord maar nu nog even niet![]()
wat is biek? dan zal ik je erbij helpenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef vibri het volgende:
[..]
Zo probeer ik 'biek' te introduceren, maar dat duurt ook nog wel even voor het algemeen geaccepteerd is vrees ik
Niet in Moskouquote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef Aarti het volgende:
Het is te vroeg om al te gaan slapen
Biek is tofquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
wat is biek? dan zal ik je erbij helpen![]()
Vrouwen met smaak en onderscheidingsvermogenquote:
Biek!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef vibri het volgende:
[..]
Zo probeer ik 'biek' te introduceren, maar dat duurt ook nog wel even voor het algemeen geaccepteerd is vrees ik
biekquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef vibri het volgende:
[..]
Vrouwen die van SOA's houdenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrouwen met smaak en onderscheidingsvermogen.
Ik vind het wel leuk zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef vibri het volgende:
[..]
Kan je dat tof na je naam niet laten wijzigen in biek?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef muhammad_ali het volgende:
Het klinkt wel heel slecht eigenlijk. Maar vooruit. Biek, we doen het![]()
bescheidenheid siert een vrouw. Net zoals de functies van stekels op een roosquote:
Donna Die nog even mod is geweest..quote:
Bescheidenheid siert een vrouw?? Wat is dat nou weer?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
bescheidenheid siert een vrouw. Net zoals de functies van stekels op een roos![]()
Biek!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:10 schreef Aarti het volgende:
Ik ga ook biek gebruiken
Een opmerking van een man die net de creditcardrekening van zijn vrouw heeft gezien?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert een vrouw?? Wat is dat nou weer?
Vind ik wel. Zijn de heren het met mij eens?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert een vrouw?? Wat is dat nou weer?
Nu moet ik huilen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een opmerking van een man die net de creditcardrekening van zijn vrouw heeft gezien?
Valse bescheidenheid past niet bij vibriquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zijn de heren het met mij eens?
Ik vind dat iedereen best voor z'n kwaliteiten mag uitkomenquote:Op zondag 28 mei 2006 22:11 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zijn de heren het met mij eens?
Dat daargelaten, veel mensen hebben verdacht veel om bescheiden over te zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen best voor z'n kwaliteiten mag uitkomen
Jij kent me te goedquote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid past niet bij vibri.
Nee, maar die heb ik welquote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
done
Bescheiden borsten zijn da bomb.. nou ja.. niet bomb, maar je snapt het wel..
of ging het niet over borsten?
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef nixxx het volgende:
Bescheiden borsten zijn da bomb.. nou ja.. niet bomb, maar je snapt het wel..
of ging het niet over borsten?
Volgens mij wel nixxx.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:13 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen best voor z'n kwaliteiten mag uitkomen
Ik nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat daargelaten, veel mensen hebben verdacht veel om bescheiden over te zijn.
Wie heeft het over opscheppen?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:15 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik houd niet zo van opscheppers en zelf oppeppers zegmaar
quote:
Malice Mizerquote:Op zondag 28 mei 2006 22:17 schreef muhammad_ali het volgende:
Hebben we hier nog rockliefhebbers die nog een paar goede bands kennen. De meest bekende ken ik onderhand al
Als je mijn naam goed kan spellen, zal ik overwegen op commando hier te verschijnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Waar zijn de SC sletjes Burpie en Liefie?![]()
![]()
aquote:Op zondag 28 mei 2006 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar mag je best voor uitkomen
"Ik heb borsten en
a ben niet bang ze te gebruiken
b en trots erop
c en mijn ogen zitten hoger
Nee. Jij ??quote:Op zondag 28 mei 2006 20:59 schreef Pheno het volgende:
Burpie heeft wel een zekere vermakelijkheidswaarde eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je mijn naam goed kan spellen, zal ik overwegen op commando hier te verschijnen..
Onderdanigquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je mijn naam goed kan spellen, zal ik overwegen op commando hier te verschijnen..
sorry burdie, het is moeilijk typen met polioquote:Op zondag 28 mei 2006 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat wilde ze voor mij ook al nietquote:
zitten je ogen op je borstenquote:
Eenschquote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Burpie heeft wel een zekere vermakelijkheidswaarde eigenlijk.
Ik heb wel een Pixies T-shirt met ogen ter hoogte van m'n borsten, vandaarquote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
zitten je ogen op je borstenwaar heb ik dan de hele tijd naar gekeken?
Het klinkt net als het geluid wat je in een kroeg maakt na het laatste slokje van een biertje, maar oke.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Burpie heeft wel een zekere vermakelijkheidswaarde eigenlijk.
ik ben ook briljantquote:Op zondag 28 mei 2006 22:20 schreef Aarti het volgende:
Het is bijna briljant te noemen zoals elk onderwerp weer tot tieten teruggebracht kan worden![]()
![]()
quote:
Nou zou ik uiteraard nooit durven om een charmante dame met een dergelijk geluid te vergelijken, maar omdat je het zelf opbrengt...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het klinkt net als het geluid wat je in een kroeg maakt na het laatste slokje van een biertje, maar oke..
Via smsquote:
welke poll? ik geef hier het antwoord wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Burdie wil je de poll nog even voor mij invullen![]()
Ik ook van jouquote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
Relaties zijn toch stom.
Humorquote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Stelletjes zijn stom. Mensen die roltrappen blokkeren zijn stom. Stelletjes die hand in hand midden op de roltrap staan als ik er langs moet moeten dood..
Soms. Ja. Dubbel jaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Stelletjes zijn stom. Mensen die roltrappen blokkeren zijn stom. Stelletjes die hand in hand midden op de roltrap staan als ik er langs moet moeten dood..
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
Een mailbom met "Het is uit" dan.quote:
Vind jij dat bescheidenheid een man/vrouw siert?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
welke poll? ik geef hier het antwoord wel.
Ja, maar met mate. Als je ergens goed in bent, mag je dat best zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Vind jij dat bescheidenheid een man/vrouw siert?
+tquote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef liefie_ het volgende:
wow je was ff een hond en t topic is bijna vol
en een paar kuub zand, wat tuinhekken en stapels pizzas?quote:
Hoe zou dat in godsnaam moeten weten?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef vibri het volgende:
[..]
Spijtig dat je het nog nooit heb meegemaakt.
That's my kinda girlquote:Op zondag 28 mei 2006 22:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, maar met mate. Als je ergens goed in bent, mag je dat best zeggen.
De illusie? Dank jequote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef vibri het volgende:
[..]
Spijtig dat je het nog nooit heb meegemaakt.
niet zo letterlijk " op zijn hondjes " iddquote:
wie? Ik?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hoe zou dat in godsnaam moeten weten?![]()
daar dacht ik niet eens aan... niet iedereen heeft zo'n dirty mind als jij.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo letterlijk " op zijn hondjes " idd
je weet de helft nog nietquote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
daar dacht ik niet eens aan... niet iedereen heeft zo'n dirty mind als jij.
Of kan ik beter zeggen: niet iedereen staat zo lang droog als jij?.
De helft van het droogstaan?quote:
Jawel, ik heb mijn bronnen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet de helft nog niet
en ik kan altijd nog op plato rekenen met het droogstaan
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, ik heb mijn bronnen.
En die zeggen allemaal: ga eens naar de hoeren, nixxx.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
das waarquote:Op zondag 28 mei 2006 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij kent maar één kant van het verhaal. Je eigen..
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
ach.. wel de kant die je zeker weet.. mits beperkte inname van alcoholicaquote:Op zondag 28 mei 2006 22:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Da's wel automatisch de enige juiste kant
heb je aandelen in hoeren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |