de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgevenquote:
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex"quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
Zondag is met uitstek de dag voor sex na het uitslapen![]()
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood makenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vier dagen bij m'n ouders hebben me scherp gemaakt..
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik niet
mama snapt niet dat ze zich niet meer met mij moet bemoeien
aangezien ik al 2 jaar het huis uit ben
ja maar... ja maarquote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de mannen op fok doen me idd af en toe de hoop bijna opgeven
Ja, dan ligt het niet echt aan de mannen op Fok! dat ze bij je uit de buurt blijven. Dat is gewoon zelfbescherming.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voelde me weer gesterkt in mijn mannelijkheid toen ik dit las als "uitslapen na de sex".
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .quote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Burdie het volgende:
Alsof jij daar iets van weet.
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komen.
Je moet niks. Je kan ook weer naar je eigen huisje gaan hequote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben er nu 2 en half en wil al iemand dood maken
en ik moet nog tot en met woensdag
En zeven jaar later nog. Geeft verder niks...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Genoeg. Heb er ééntje gehad en daar kwam ik al handen te kort bij . . .![]()
![]()
![]()
jawel! voor een half uurquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lief doch duidelijk zijn? Of helpt dat niet?
Werkzaamheden.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
das niet zo kort ... was er een ongeluk?
Ik voel me dan ook gesterkt in jouw mannelijke kantquote:Op zondag 28 mei 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Don't flatter yourself, ik las het namelijk de eerste keer ook zo..
quote:
I'm a tough woman.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook gesterkt in jouw mannelijke kant.
Gelukkig konden ze de auto nog uitdeukenquote:
dat zou erg onlogisch zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet niks. Je kan ook weer naar je eigen huisje gaan he.
Mwah, hij viel een beetje tegen. Maar het was me wat, met z'n allen in een touringcar, sightseeing Drenthe. En daarna heb ik maar een CD gekocht op het station.quote:
Ik heb er nog veel meer.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Aarti het volgende:
Je wordt wel erg lui van zoveel vrije dagen he
Aangekondigde werkzaamheden. Eigen schuld dusquote:
De vertraging wordt er niet minder door.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangekondigde werkzaamheden. Eigen schuld dus.
Jij was ook op zoek naar de goede man?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef muhammad_ali het volgende:
edit: mijn email staat in mijn profiel![]()
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Aarti het volgende:
Je wordt wel erg lui van zoveel vrije dagen he
joepie.. Drenthe ... dan zou ik depri kras metal gekocht hebbenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mwah, hij viel een beetje tegen. Maar het was me wat, met z'n allen in een touringcar, sightseeing Drenthe. En daarna heb ik maar een CD gekocht op het station..
dat staat er toch nietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef muhammad_ali het volgende:
liefje als je mannenvindt, ben je duidelijk nog niet met de goede man geweest
![]()
edit: mijn email staat in mijn profiel![]()
Een ander weekend kiezen om op bezoek te gaan bij je ouders is dan mogelijk handigquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
De vertraging wordt er niet minder door..
De Knuts van deze wereld bedoel je.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat staat er toch niet
er staat alleen dat fok mannen af en toe watzijn
maja die vallen dan geloof ik ook niet onder de catogerie goede mannen
Ik dus wel, de hele week, verdoriequote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel meer.
Ik ben zo loom als de pest, maar wel blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.
Lang leve de heilige koequote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
Klopt, maar ook voor vertraging met de NS. Heb er potverdriedubbeltjes vier en een half uur over gedaan om thuis te komen.
Nee joh, The Sheer. Vers van de pers.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
joepie.. Drenthe ... dan zou ik depri kras metal gekocht hebben
Ik kan me voorstellen dat je dat denkt met wat je van ons zietquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
(oho nu komen de opmerkingen)
Of Belle & Sebastian.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, The Sheer. Vers van de pers..
Niet als je ouders vanaf volgend weekend zes weken op vakantie gaan en je nog dringende business met ze te bespreken had.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ander weekend kiezen om op bezoek te gaan bij je ouders is dan mogelijk handig.
kijk in de grafiek van boebiedoe idd..quote:
Tja, dat is wel enigszins overmacht, ja. Toch alsnog niet de schuld van de NS, maar maak je geen zorgen, ze doen genoeg fout, je kan ze vanzelf een dezer dagen terecht de schuld gevenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je ouders vanaf volgend weekend zes weken op vakantie gaan en je nog dringende business met ze te bespreken had..
flauwquote:
Och, zoveel heb ik niet met ze te maken verder. En ik kwam thuis, daar ging het omquote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, dat is wel enigszins overmacht, ja. Toch alsnog niet de schuld van de NS, maar maak je geen zorgen, ze doen genoeg fout, je kan ze vanzelf een dezer dagen terecht de schuld geven.
Je hebt gelijk. Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd overigensquote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat staat er toch niet
er staat alleen dat fok mannen af en toe watzijn
(oho nu komen de opmerkingen)
quote:
Probeer ik elke dag, lukt niet.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
flauw![]()
Ik ga gewoon een beetje slapend in een hoekje zitten, hopen dat niemand me ziet![]()
Niet over mij roddelen waar ik bij ben.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Och, er zijn genoeg anderen die het tien keer vaker proberen maar niks scoren..
ssssst..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zelfonderschatting is niet jouw dingquote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 mei 2006 20:42 schreef Burdie het volgende:
En zeven jaar later nog. Geeft verder niks....
Omdat er niet meer mannen zijn hier momenteel.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lief, drie mannen voelen zich aangesproken..
Twee, lieve schat. Ik sprak jou aanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
Je moet ook een keer verder durven gaan he... een punt zetten, een hoofdstuk sluiten, blablabla.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Liefde tot in den eeuwigheid . . .![]()
![]()
die drang zit genetisch ingebakken.. ik kan er verder ook niets aan doenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:51 schreef Burdie het volgende:
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?quote:
Dat is zooo progressief. Verder gaan, het idee alleen al. Nee, je moet je hele leven blijven huilen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je moet ook een keer verder durven gaan he... een punt zetten, een hoofdstuk sluiten, blablabla.
Typisch mannen, eerst op hun pik getrapt en daarna gaan ze jou ineens beschuldigen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?.
nee op dit moment even niet L.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu spreekt Q. je aan. Nixxx, ook nog iets te melden?.
En, word je er gelukkig van? Werkt het al?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is zooo progressief. Verder gaan, het idee alleen al. Nee, je moet je hele leven blijven huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |